בוונציה

אוכל ומשקאות בוונציהאוכל ומשקאות בוונציה

בוונציה

וונציה וונציה היא אחד מאתרי התיירות המובילים בעולם, עד כדי כך שעומס התיירים בעיר הפך לבעיה של ממש. אם התמזל מזלכם לבקר בוונציה תוכלו ליהנות מהיופי והרומנטיקה של העיר. לא חסר מה לעשות ומה לראות בעיר ההיסטורית ומלאת התרבות. אך חלק בלתי נפרד מהטיול הוא להכיר את המסעדות והמאכלים של וונציה וגם ליהנות מהמשקאות השונים אותם שותים הוונציאנים. אז בואו נכיר את הצד הזה של וונציה.

משקאות בוונציה

לאיטליה מסורת רבת שנים של הכנת יין וצריכת יין וונציה אינה יוצאת דופן. המקומיים אינם צריכים הזדמנות מיוחדת ותוכלו לראות אותם לוגמים יין כבר ב 11 בבוקר. המיוחד ביינות של וונציה הוא לא המותגים הנמכרים בבקבוקים, אלא היינות המגיעים יישר מהחבית ואתם הבקבוק ממלאים במקום, דבר שרבים מהתיירים מפספסים. היין המקומי, המגיע ישר מהחבית, אינו מכיל תוספת של חומרים משמרים וסולפיטים ויש לו טעם טרי יותר מאשר זה המוכר לכם מהבקבוקים. מסיבה זו, אם תרכשו בקבוק הממולא ישר מהחבית תצטרכו לצרוך אותו במהרה לפני שיחמיץ. היין המקומי המגיע מהחבית נקרא Vino Sfuso ותוכלו למצוא אותו במקומות רבים. אחד המקומות שכדאי לנסות הוא ה Cantina Ai Do Mori, שדרך אגב זוהי גם מסעדה נהדרת!

canalלא רק יינות מסורתיים תוכלו למצוא בוונציה, אלא גם קוקטיילים מעניינים והמקום הכי טוב לפגוש אותם הוא ב Expirimental Coctail Club, אשר נמצא במלון הבוטיק Il palazzo. זהו מקום נחמד ומעוצב בצורה מהודרת ובהחלט מקום שתוכלו ליהנות בו ממשקאות אלכוהוליים מעניינים וגם אווירה טובה.

אם תרצו לנסות מקום הפונה יותר אל הקהל המקומי, תוכלו לנסות את Time Social Bar המלא בסטודנטים בסוף השבוע ובו המחירים קצת יותר זולים מהמקומות התיירותיים.

האוכל של וונצייה

לוונצייה מסורת קולינרית נהדרת אשר שונה מעט ממה שתראו בשאר איטליה. יש כאן דגש גדול על דגים ומאכלי ים אשר מגיעים מהים האדריאטי, המשולבים עם ירקות הגדלים באזור כמו ארטישוק ואספרגוס.

אחת המנות המעניינות שפגשנו היא Sarde in Sour, זהו בצל אשר חומם על אש קטנה עד שהפך לשקוף וארומטי, המשולב עם צימוקים, צנוברים וסרדינים. בהחלט מנת פתיחה נהדרת. עוד מנה ייחודית היא ה Baccala Mantecado – זהו דג בקלה מיובש אשר בושל במשך שעות עד שעצמותיו הופכות לקרם טעים. מנה זו מוגשת בדרך כלל עם לחם. אם בא לכם לנסות משבו מתוק תוכלו לנסות את ה Frittele  אשר בדרך כלל נמכר בתקופת הקרנבל. אלו הן סופגניות ממולאות בקרם, ולפעמים עם צימוקים וקליפות תפוז והכול טבול בסוכר.

את המנות הללו, כמו גם אחרות, תוכלו למצוא במבחר המסעדות של וונציה. בוודאי תפגשו לא מעט מסעדות באזורים התיירותיים, אך דווקא מסיבה זו חשבנו לשים דגש על המסעדות אותן פוקדים המקומיים.

האוכל של וונצייהוונציה היא מקום מעולה לפרות ים ומקום שכדאי לבקר בו בשביל ליהנות מהם הוא Osteria alle Testiere. מסעדה זו נמצאת לא הרחק מכיכר סנט מרקס והיא מלאה בסועדים ולכן כדאי להזמין מקום מראש. אם תרצו מקום קצת יותר שקט, תוכלו לנסות את Da Ivo, מקום מושלם לארוחת ערב רומנטית בו מוגש מיטב המטבח הטסקאני והוונציאני וכמובן שהכול בליווי יינות משובחים.

אחת הדרכים הנחמדות להכיר את המאכלים והמשקאות של וומנציה היא באמצעות סיור אוכל מאורגן אשר יקח אתכם אל המקומות הכי מעניינים וגם יאפשר לכם לשמוע הסברים מעניינים לצד טעימות. סיורים אלו מעניקים הרבה ערך מוסף ובהחלט מומלץ להצטרף לאחד כזה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
אוכל ומשקאות בוונציה
Article Name
אוכל ומשקאות בוונציה
Description
וונציה היא אחד מאתרי התיירות המובילים בעולם, עד כדי כך שעומס התיירים בעיר הפך לבעיה של ממש. אם התמזל מזלכם לבקר בוונציה תוכלו ליהנות מהיופי והרומנטיקה של העיר. לא חסר מה לעשות ומה לראות בעיר ההיסטורית ומלאת התרבות. אך חלק בלתי נפרד מהטיול הוא להכיר את המסעדות והמאכלים של וונציה וגם ליהנות מהמשקאות השונים אותם שותים הוונציאנים. אז בואו נכיר את הצד הזה של וונציה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

אנטליה

אנטליה: חופים יפים במיוחד לאורך הריוויירה הטורקיתאנטליה: חופים יפים במיוחד לאורך הריוויירה הטורקית

אנטליה, העיר העתיקה, הציורית והתוססת בדרומה של טורקיה, מהווה את שער הכניסה הראשי לריוויירה הטורקית: רצועת חוף בת מאות קילומטרים, המשתרעת מאלניה שבמזרח ועד בודרום שבמערב ולאורכה חופים ומפרצים יפהפיים,

garda

אגם גארדה : עשרת הבארים הטובים ביותראגם גארדה : עשרת הבארים הטובים ביותר

אגם גארדה, השוכן במורדות הרי האלפים האיטלקיים, במרחק של כשעתיים נסיעה מזרחית למילנו, הוא אחד היעדים המפורסמים באיטליה. לאזור יש הרבה מה להציע, עם וילות, נופים ציוריים של הרי הטרנטינו