איה נאפה

איה נאפה – 5 דברים לעשותאיה נאפה – 5 דברים לעשות

איה נאפה

מערות הים איה נאפה היא אחת הערים המפורסמות ביותר של קפריסין. החופיים החוליים וחיי הלילה הסוערים הפכו אותה למוקד משיכה תיירותי אליו מגיעות משפחות, זוגות בירח דבש וכמובן חובבי המועדונים והמסיבות. יש הרבה דברים לעשות באיה נאפה והפעם הבאנו לכם כמה מאתרי החובה של העיר.

בקרו במערות הים       

מערות הים הן אטרקציה מיוחדת אשר מושכת גם את המקומיים וגם את התיירים הרבים המבקרים באיה נאפה. מערות הים נמצאות באזור קייפ גרקו. גלי הים אשר הכו בסלעים במשך אלפי שנים יצרו בתוכם מערות מיוחדות ומרהיבות. על פי האגדות המקומיות, שודדי הים נהגו להטמין כאן את אוצרותיהם.

אל חלק מהמערות ניתן להגיע ברגל, אל אחרות באמצעות סירה. אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם מהמקום. תוכלו גם לעסוק בפעילויות שונות, כמו למשל שנורקל במערות. שימו לב שהסלעים חדים ובשביל השנורקל יש להצטייד בנעלים מתאימות.

האמיצים ביניכם יכולים לקפוץ אל המים מצוק המתנשא לגובה של 10 מטר, אך הדבר מיועד אך ורק לבעלי ניסיון, במקום אין שירותי הצלה. הצטיידו בכובע ומים.

מקרוניסוס העתיקות

מערות מקרוניסוס העתיקות

באיה נאפה תמצאו לא רק חופים וחיי לילה אלא גם אתרים ארכאולוגיים כמו האתר העתיק של מערות מקרוניסוס המשקיפות אל הים. יש כאן 19 קברים מהתקופה ההלניסטית והרומאי. הקברים עומדים ריקים ואתם יכלים לרדת במדרגות ולהיכנס לתוכם. זוהי חוויה מעניינת אשר מיועדת לא רק לחובבי הארכאולוגיה.

ביקור בפארק המים של איה נאפה

באיה נאפה תמצאו את פארק המים הגדול ביותר באירופה! פארק מים זה אשר פתחי את שעריו ב 1996 הוא  פארק מים מודרני אשר שואב את ההשראה מהמיתולוגיה היוונית והוא זכה בשל כך בפרסים בינלאומיים. יש כאן יותר מ 30 מגלשות מים מטורפות וכל האטרקציות שהייתם מצפים למצוא בפארק מים, כאשר המיתולוגיה היוונית היא המוטיב המרכזי של המקום. זהו בילוי נהדר לכל המשפחה.  הילדים בקלות יוכלו למצוא היכן להשתעשע בעוד המבוגרים יכולים למצוא עניין בהידרו מסג‘ או במרחצאות אפרודיטה המיועדות למבוגרים בלבד. זהו בילוי של יום שלם!

ביקור במנזר ההיסטורי של איה נאפה

לאחר שביליתם בפארק המים ותרצו לשנות את האווירה, תוכלו לבקר במנזר ההיסטורי של איה נאפה. המנזר נמצא במרכז העיר ויש לו חשיבות רבה. כאן נמצאת הדמות האייקונית של הבתולה, דמות אשר הוסתרה במערה ושרדה את התקופה העות‘ומאנית. המנזר נבנה בסביבות שנת 1500 לספירה בתור טירה אשר חלקה נבנה מתחת לאדמה, מה שהופך את המבנה למעניין ומרשים עוד יותר. במקום תוכלו לראות עץ שקמה מרשים אשר מוערך כי הוא בן למעלה מ 600 שנים! במקום תוכלו למצוא גם מוזאון בו תוכלו ללמוד יותר על ההיסטוריה של המקום.

צאו לשייט בסירה

באי נאפהלבקר באי נאפה ולא לקחת הפלגה קצרה זה יהיה פספוס. שייט במים הכחולים והרגועים הוא חוויה מומלצת מאוד לכל מי שמבקר כאן. בזמן ההפלגה תוכלו לצפות בקו החוף של איה נאפה, הפעם מכיוון הים. ישנן חברות רבות המפעילות הפלגות לתיירים, חלקן אפילו עושות זאת בליווי משקאות וחטיפים. רוב ההפלגות גם מאפשרות לעצור בנקודה מסוימת בה תוכלו להשתכשך במי הים המצננים. בטרם אתם בוחרים הפלגה, שימו לב האם מדובר בהפלגה רועשת המלווה במוזיקה או הפלדה רגועה, הכל לפי ההעדפות שלכם.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
איה נאפה - 5 דברים לעשות
Article Name
איה נאפה - 5 דברים לעשות
Description
איה נאפה היא אחת הערים המפורסמות ביותר של קפריסין. החופיים החוליים וחיי הלילה הסוערים הפכו אותה למוקד משיכה תיירותי אליו מגיעות משפחות, זוגות בירח דבש וכמובן חובבי המועדונים והמסיבות. יש הרבה דברים לעשות באיה נאפה והפעם הבאנו לכם כמה מאתרי החובה של העיר.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

רומא

רומא, בירת איטליה – אחת מהערים המלהיבות ביותר באירופהרומא, בירת איטליה – אחת מהערים המלהיבות ביותר באירופה

רומא, בירת איטליה, היא אחת מהערים המלהיבות ביותר באירופה, אם לא בכל העולם ומשלבת בין רומנטיקה, יופי קלאסי, היסטוריה עשירה ומטבח משובח... מכאן צמחה האימפריה הרומית ומאוחר יותר הדת הנוצרית

בבוקרשט

פנינות החמד הלא מוכרות בבוקרשטפנינות החמד הלא מוכרות בבוקרשט

אם כבר ביקרתם בעבר בבוקרשט, אתם בוודאי מכירים את אתרים המרכזיים כמו האטנאום הרומאי; שער הניצחון; ארמון הפרלמנט; רובע ליפסקני, בית הכנסת של בוקרשט וגם את מרכז הקניות AFT. אל

אגם גארדה

אגם גארדה – המסלולים באזור של האגם הכי יפה באיטליהאגם גארדה – המסלולים באזור של האגם הכי יפה באיטליה

אתם בוודאי שמעתם על אגם גארדה היפהפה, בצפונה של איטליה ועל כל העיירות הציוריות והמדהימות הפזורות לאורכם של חופיו. היום נחלוק אתכם רעיונות למסלולים באזור, מיום אחד ועד שלושה ימים,