אנטליה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל אנטליה – חופשה משפחתית מושלמת

אנטליה – חופשה משפחתית מושלמתאנטליה – חופשה משפחתית מושלמת

אנטליה

אם אתם חושבים על חופשה משפחתית עליכם תמיד לחשוב על בילויים ואטרקציות אשר מתאימים לכל המשפחה. לפעמים זה לא קל כאשר יש ילדים בגילאים שונים וכל אחד מהם רוצה לעשות דברים אחרים, ומצד שני המבוגרים רק רוצים להיות ביחד וליהנות בשקט. קשה לתכנן את החופשה המושלמת אך נראה שהריזורטים של אנטליה הם הפתרון הטוב ביותר. הם כוללים שפע של פעילויות במקום אחד. כל אחד יכול למצוא בתוך כל זה את תחומי העניין שלו. כך כולם חופשיים ליהנות ולמצות את החופשה שלהם בצורה הטובה ביותר. מכיוון שהכול נמצא בתוך בית המלון – כאשר הילדים מלאים באנרגיה ואמא רוצה לנוח, הם יכולים לבלות בברכה ואמא יכולה להתפנק בספא. אם זה נשמע לכם מעניין, הרשו לנו להציג לכם שני בתי מלון באנטליה אשר יכולים להיות מושלמים עבור החופשה המשפחתית שלכם.

Efalia Marine

Amara Dulce Vita

מלון זה נמצא בסמוך לעיר אלניה (Alanya) כתשעים קילומטר משדה התעופה של אנטליה. מלון זה נפ

תח בשנת 2014 והוא מציע חדרים מודרניים ומאובזרים עבור חופשה מענגת ומהנה.

תוכלו להתחיל את היום בבופה ארוחת הבוקר ואחר קל ליהנות מכל מה שיש למלון להציע.

המלון מעולה למשפחות עם ילדים אשר יכולים ליהנות מברכת השחייה ופארק המים. בפארק המים תוכלו למצוא מבחר של מגלשות ומתקנים הכוללים מגלשות קאמיקזה, תמנון, ספינת פיראטים, טוויסטר, ראפטינג והמגדל הטרופי. פעילויות אלו יעסיקו את הילדים וגם המבוגרים כל היום, וכאשר הילדים יתעייפו הם יוכלו לבלות במועדון הילדים הכולל הפעלות רבות ופעילויות מים.

ואם לא הספיק לכם עם המים, באמצעות מנהרה תוכלו לגשת לרצועת החוף הנהדרת, שם תוכלו ליהנות ממיטות שיזוף, שמשיות ומגבות ללא תשלום. לכל אורך שעות היום מתקיימות הפעלות שונות על ידי צוות המלון ובערבים מתקיימים מופעי בידור מרהיבים.

Amara Dulce Vita

Efalia Marine

במפרץ מרהיב ביופיו שוכן מלון מפואר זה המספק חוויה של חופשה נהדרת לכל המשפחה. במלון תוכלו לבחור מבין מבחר של חדרים, סוויטות ווילות המתאימות לזוגות ומשפחות. אך כאשר אתם מול חוף הים ובמלון יש כל כך הרבה פעילויות, מי בכלל רוצה להישאר בחדרים.

למלון ישנה רצועת חוף יפה במיוחד המשתרעת לאורך 634 מטרים ובה תוכלו למצוא את מיטות השיזוף וכל המתקנים אשר יאפשרו לכם ליהנות מחוף הים. מלבד רצועת החוף תוכלו למצוא כאן 6 ברכות, כולל ברכת מים מלוחים וברכה מקורה. כמו כן המלון מציע לכם פארק מים עם מגלשות אשר ימלאו אתכם באדרנלין.

הילדים יכולים לבלות ולהכיר חברים חדשים מכל העולם במועדון של המלון. במועדון ‘קריסיפי’ תוכלו למצוא שפע של הפעלות, משחקים, תחפושות, פעילויות בברכה ואפילו פינת חי עם סוסים ובעלי חיים אחרים.

כדאי מאוד גם לנצל את החופשה בשביל לשמור על הכושר וגם ליהנות מטיפולי ספא מפנקים. במלון תוכלו למצוא חדר כושר ושפע של פעילויות ספורטיבית, לצד ספא מפנק עם עיסויים ארומתרפיים וטיפולים מפנקים לגוף ולנפש.

ואם לאחר כל זה בא לכם לאכול, במלון תמצאו שפע של אוכל ומסעדות, כלל מסעדת דגים איטלקית על הגבעה, בה גם תוכלו ליהנות מהאוכל וגם מהנוף.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
אנטליה - חופשה משפחתית מושלמת
Article Name
אנטליה - חופשה משפחתית מושלמת
Description
אם אתם חושבים על חופשה משפחתית עליכם תמיד לחשוב על בילויים ואטרקציות אשר מתאימים לכל המשפחה. לפעמים זה לא קל כאשר יש ילדים בגילאים שונים וכל אחד מהם רוצה לעשות דברים אחרים, ומצד שני המבוגרים רק רוצים להיות ביחד וליהנות בשקט. קשה לתכנן את החופשה המושלמת אך נראה שהריזורטים של אנטליה הם הפתרון הטוב ביותר.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

בדרום ספרד

טיול בדרום ספרד – סיבליה – קורדובהטיול בדרום ספרד – סיבליה – קורדובה

ספרד היא מדינה מעניינת ושופעת באתרים תיירותיים מכל הסוגים. הפעם בחרנו להתמקד דווקא בדרום ספרד, אחד האזורים המתוירים ביותר במדינה זו - חבל אנדולוסיה. באזור זה נוכל למצוא אתרים בעלי

חלקידיקי

חלקידיקי הקסם המשלב רצועת חוף לצד מפרצים תכוליםחלקידיקי הקסם המשלב רצועת חוף לצד מפרצים תכולים

רק 40 דקות נסיעה מסלוניקי ומגיעים לחצי האי חלקידיקי ומייד מתאהבים בקסם המשלב רצועת חוף מיוערת לצד מפרצים תכולים ובוהקים. מחצי האי חלקידיקי יוצאות 3 לשונות יבשה

יוון

יוון, ארץ הנופש והחופש מציע שפע של חופים מדהימים ואטרקציותיוון, ארץ הנופש והחופש מציע שפע של חופים מדהימים ואטרקציות

יוון, ארץ הנופש והחופש, השוכנת במרחק של פחות משעתיים טיסה מישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים מידי שנה בשנה, כולל עשרות אלפי נופשים ומטיילים ישראליים המגיעים לכאן, בעיקר, בגלל האיים היפהפיים