בברצלונה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל מה אוכלים, קונים, רואים בברצלונה

מה אוכלים, קונים, רואים בברצלונהמה אוכלים, קונים, רואים בברצלונה

בברצלונה

סגרדה פאמיליהברצלונה היא עיר תוססת ויפה המלאה בפעילויות ואטרקציות, יש הרבה מאוד מה לראות ולעשות בברצלונה, מכנסיות מרשימות ועד משחקי כדורגל איכותיים.  ברצלונה היא יעד תיירותי ברמה עולמית והיא מושכת תיירים מישראל, כמו גם מהעולם כולו. תיירים המגיעים ליהנות מעיר ים תיכונית זו.  אז מה בעצם יש בברצלונה, מהן המסעדות המומלצות ומה לגבי סצנת חיי הלילה. להלן מדריך קצר לכל מי שעומד לבקר בקרוב בברצלונה.

אטרקציות מרכזיות בברצלונה

ישנן לא מעט אטרקציות בעיר ברצלונה, להלן כמה מהאטרקציות המרכזיות שנחשבות לפופולריות מאוד בקרב התיירים הרבים המגיעים לעיר:

סגרדה פאמיליה – ללא ספק אחד מאתרי החובה וסמליה האיקוניים של העיר ברצלונה. זוהי קתדרלה אשר עוצבה על ידי האדריכל גאודי. בנייתה החלה בשנת 1882 ולמעשה עד היום לא הושלמה. היצירה הארכיטקטונית המורכבת נמצאת עדיין בשלבי בנייה! אך למרות זאת היא מושכת כשני מיליון תיירים בשנה. שימו לב שישנם תורים בכניסה ומומלץ להזמין כרטיסים מראש.

קאסה באטיו וקאסה ויסנס – עוד בענייני הארכיטקטורה של גאודי. אלו הם שני מבני מגורים השוכנים בקרבה אחד לשני. מבנים אלו משקפים את סגנונו האדריכלי של גאודי והם פתוחים לקהל.

גבעת מונטז‘ואיק – גבעה זו מתנשאת מעל קו הרקיע של ברצלונה ומספקת תצפית נהדרת. אך הביקור במקום מומלץ לא רק בגלל התצפית. על ראש הגהה ישנו מבצר עתיק אשר נבנה במאה ה – 17 ומסביב גנים יפהפים. השבילים מעט תלולים אך ניתן להגיע גם ברכבל מהנמל של ברצלונה.

מוזאון קבוצת הכדורגל של ברצלונהמוזאון קבוצת הכדורגל של ברצלונה – אם אתם אוהדי ברצלונה או חובבי כדורגל מושבעים בוודאי תמצאו עניין במוזאון המוקדש לקבוצת הכדורגל של ברצלונה. במוזאון מוצגים הגביעים בהם זכתה הקבוצה ועוד פריטים מעניינים. במקום מתקיימים סיורים מאורגנים ואפילו ניתן לבקר בתאי ההלבשה של השחקנים.

הרובע הגותי – אזור מקסים עם סמטאות בריצוף עתיק ומבנים אשר מחזירים אותנו אחורה בזמן למאות ה-14 וה 15. תיהנו משיטוט בסמטאות, בקרו בחנויות הקטנות ובבתי הקפה.

קניות בברצלונה

אם אתם חובבי קניות, ברצלונה היא בהחלט המקום. תוכלו למצוא כאן את מיטב מותגי האפנה, קניונים, חנויות עודפים ועוד. אם תרצו לקנות בגדים בזול כדאי לכם מאוד להכיר את רשת החנויות לפטיז לה מספר סניפים ברחבי העיר. ברשת זו תוכלו למצוא עודפים של כמה ממותגי האפנה הידועים כמו למשל מנגו וברשקה במחירים מוזלים.

אם אתם מעוניינים במזכרות ומתנות שונות תוכלו למצוא הרבה דברים מעניינים בסמטאות של רובע דה לה ריברה; במקום ישנן חנויות מזכרות, חנויות בגדים, עבודות יד, עבודות קרמיקה ועוד.

וכמובן מי שמעוניין בקניונים הגדולים יכול למצוא עשרות חנויות בקניון לה גלוריאה, ארנה, לה מקינסטה ועוד.

מה אוכלים בברצלונה?

לצורך ההתחלה בשביל חוויה ספרדית אותנטית אתם יכולים לבקר בשוק בוקריה אשר נחשב לאחד מאתרי החובה של ברצלונה. מלבד פרות וירקות טריים, בשוק תוכלו למצוא דברי מאפה, דגים ופרות ים ועוד הרבה מטעמים וניחוחות העולים מכל עבר.

בברצלונהספרד ידועה בזכות הטאפס, אלו הן מנות קטנות המלוות את הבירה או היין והן מגוונות מאוד. לא חסרים מקומות לאכול טאפס בברצלונה ובוודאי תיתקלו בהם הרבה. אם תרצו לבקר באחד המקומות שזכו להכרה מצד הקהל הישראלי תוכלו לנסות את CERVECERIA CATALANA.

ספרד היא מקום טוב לאכול פרות ים ובפרט את מנות הפאייה, אם בא לכם ליהנות מפאייה של מסעדת גורמה אתם יכולים לנסות את מסעדת BOTA FUMIERO הזוכה לביקורות טובות. זוהי אינה מסעדה זולה אך בהחלט מומלצת. רצוי להזמין מקום בראש. מי שרוצה להתנסות במטבח קטאלני מסורתי יכול לנסות את מסעדת AGUT ברובע הגותי.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
מה אוכלים, קונים, רואים בברצלונה
Article Name
מה אוכלים, קונים, רואים בברצלונה
Description
ברצלונה היא עיר תוססת ויפה המלאה בפעילויות ואטרקציות, יש הרבה מאוד מה לראות ולעשות בברצלונה, מכנסיות מרשימות ועד משחקי כדורגל איכותיים. ברצלונה היא יעד תיירותי ברמה עולמית והיא מושכת תיירים מישראל, כמו גם מהעולם כולו. תיירים המגיעים ליהנות מעיר ים תיכונית זו. אז מה בעצם יש בברצלונה, מהן המסעדות המומלצות ומה לגבי סצנת חיי הלילה. להלן מדריך קצר לכל מי שעומד לבקר בקרוב בברצלונה
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

נופש בבורגס

נופש בבורגס עם ילדים – אטרקציות בבורגסנופש בבורגס עם ילדים – אטרקציות בבורגס

נופש בבורגס, אחת מערי התיירות הפופולאריות ביותר לאורכו של הים השחור, שוכנת במרכזה של רצועת חוף יפהפייה, המתהדרת בחופים מקסימים, אתרי נופש מעולים ואפילו כמה עיירות היסטוריות מרתקות, המשמרות אווירה

חופשה בקוסטה ברווה

חופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרדחופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרד

חופשה בקוסטה ברווה , "החוף הקשוח", כפי שמיתרגם שמו של הקוסטה בראווה, הוא ככל הנראה היפה שברצועות החוף של ספרד ולמרות שכיום יש לאורכו לא מעט פרויקטים תיירותיים צעקניים, הוא

דה לוקס

אנטליה דה לוקס! בתי מלון מומלציםאנטליה דה לוקס! בתי מלון מומלצים

מלון זה, אשר נפתח בשנת 2019, ממוקם בחוף Kadriye אשר נחשב לחוף מאוד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים. המלון נמצא כשלושים קילומטר מאנטליה או 20 קילומטר משדה התעופה של אנטליה. המלון