ביטוח נסיעות לחו“ל
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל ביטוח נסיעות לחו“ל – מה צריך לדעת

ביטוח נסיעות לחו“ל – מה צריך לדעתביטוח נסיעות לחו“ל – מה צריך לדעת

ביטוח נסיעות לחו“ל

הפוליסה הבסיסיתמתכננים את החופשה הבאה? אולי זה יהיה רק סוף שבוע קצר ביעד קרוב כמו אתונה או ברלין; אולי אתם בכיוון של טיול לאורלנדו או איזו מדינה אסייאתית? לא משנה לאן אתם מתכננים לטוס, כאשר אתם יוצאים לחו“ל אתם חייבים ביטוח נסיעות לחו“ל. אבל מה הביטוח מכסה ומה לא? האם לקחת את החבילה הבסיסית או האם לרכוש הרחבה? להלן מדריך קצר לגבי ביטוחי נסיעות שחשוב לקרוא בטרם הנסיעה.

בואו נסבר מדוע אתם צריכים לרכוש ביטוח נסיעות לחו“ל; בראש ובראשונה ביטוח נסיעות לחו“ל נועד לצרכים רפואיים. בתור תושבי ישראל כולנו מבוטחים בביטוח הלאומי ובקופות החולים, אך כיסוי רפואי זה אינו תקף בחו“ל. כמובן שכולנו מצפים שהחופשה תעבור בשלום, אבל מקרי חירום רפואיים, בדרגת חומרה זו או אחרת, יכולים להתרחש בכל מצב. כל בעיה רפואית, אפילו אם היא קטנה, תדרוש פנייה לשירותי רפואה פרטיים וההוצאות עלולות להיות אדירות. הסיבה הרפואית היא הסיבה העיקרית מדוע היוצאים לחו“ל רוכשים את הביטוח, אך כמובן שישנן תוספות שונות אשר חורגות מהמטרה הרפואית של הביטוח, כמו למשל ביטוח כבודה אותו ניתן לרכוש במסגרת ההרחבות השונות.

חשוב לדעת שישנן אפשרויות שונות לרכישת ביטוח נסיעות לחו“ל – ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לח“ל באמצעות קופות החולים, באמצעות חברות כרטיסי האשראי ובאמצעות חברות הביטוח.

אז מה מכסה ביטוח נסיעות לחו“ל

הפוליסה הבסיסית מכסה הוצאות של אשפוז רפואי בחו“ל; הוצאות של פינוי יבשתי לבית חולים קרוב ובמידה ויש צורך הטסה רפואית לישראל; טיפולי חירום בשיניים, ביקור אצל רופא וכיסוי רפואי בישראל לצורך המשל הטיפול. מעבר להוצאות הרפואיות ישנו גם כיסוי להוצאות נלוות ונגזרות כמו הוצאות השהות בחו“ל מעבר לתקופה המתכוננת, כרטיס טיסה לישראל והטסת מלווה מהארץ. אלו הם הדברים המקובלים בחבילות הבסיס, כמובן שיש לקרוא את התנאים של כל פוליסה אשר מציעים לכם. לא רק את תחומי הכיסוי, אלא גם את גובה הכיסוי.

כמו כן ישנו כיסוי לאיתור וחילוץ. כיסוי ביטוחי זה הוא בדרך כלל במסגרת חבילת הבסיס, הוא נחוץ מאוד עבור מי שיוצא לטייל באזורים לא מפותחים. מי שיוצא לטיול ביעדים עירוניים לא ממש נזקק לכיסוי זה, אך נהוג להשאירו בשל הפרש המחיר הזעום.

הרחבות לביטוח

בנוסף לחבילת הכיסוי הבסיסית ניתן לרכוש חבילות הרחבה כגון:

ביטוח כבודה – איבוד המטען או גנבת מטען הם אינם דברים נעימים. הרחבה זו מעניקה לכם פיצוי כספי במקרה שהמטען אבד, נגנב או שלא הגיע לשדה התעופה. לצורך הפעלת הביטוח יש להוציא אישור מהמשטרה המקומית. שימו לב שהדברים שבדרך כלל נגנבים הם מחשבים וטלפונים ובדרך כלל הם אינם נכללים בתוספת ביטוח הכבודה ודורשים ביטוח משל עצמם.

ביטוח נסיעותביטול ביטול טיסות – ישנו הרחבה המעניקה לכם כיסוי במקרים בהם הייתם צריכים לבטל את הטיסה או לקצרה. פוליסת ביטוח זו מחזירה לכם את ההוצאות על הטיסה והמלונות. אך שימו לב שפוליסה זו מוגבלת למקרים מסוימים בלבד, כמו מחלה של קרוב משפחה שהיה במצב בריאותי תקין בעת רכישת הפוליסה.

ספורט אתגרי – ישנן פעילויות אשר מעמידות אתכם בסיכון גבוה יותר מבחינה רפואית ולכן אינן מכוסות בפוליסת הביטוח הבסיסית. במידה ואתם מתכננים לעסוק בפעילויות כמו סקי, טרקים, ספורט ימי ,טיפוס וכו’ וודאו שפעילות זו מכוסה בביטוח ורכשו את ההרחבה המתאימה במידת הצורך.

אלו הם עיקרי התוספת אך ישנן תוספות נוספות שתוכלו למצוא כמו החזר השתתפות עצמית ברכב שכור; נסיעה בזמן היריון; החמרת מצב רפואי קיים ועוד. חשוב מאוד שתתאימו את חבילת הביטוח לצרכים הספציפיים שלכם.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
ביטוח נסיעות לחו“ל - מה צריך לדעת
Article Name
ביטוח נסיעות לחו“ל - מה צריך לדעת
Description
מתכננים את החופשה הבאה? אולי זה יהיה רק סוף שבוע קצר ביעד קרוב כמו אתונה או ברלין; אולי אתם בכיוון של טיול לאורלנדו או איזו מדינה אסייאתית? לא משנה לאן אתם מתכננים לטוס, כאשר אתם יוצאים לחו“ל אתם חייבים לדאוג לביטוח נסיעות לחו“ל.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

טיול לדרום איטליה

טיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפייטיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפיי

טיול לדרום איטליה מומלץ מאוד עבור התייר הישראלי, תוכלו למצוא בה חופים, עתיקות, מסעדות, תרבות ועיירות קסומות. העיר נאפולי היא בירת האזור, זוהי העיר השלישית בגודלה באיטליה והיא יעד בפני

טיול בגרמניה עם ילדים

טיול בגרמניה עם ילדים: פארקי שעשועים ומיםטיול בגרמניה עם ילדים: פארקי שעשועים ומים

כאשר אנו חשובים על טיול בגרמניה עם ילדים זה בדרך כלל מסתכם בכמה אטרקציות בברלין. אבל האמת שניתן לקחת את הטיול לכיוון אחר לגמרי. בגרמניה מסתתרים כמה מפארקי המים והשעשועים

florence

בניינים עוצרי נשימה והמיטב האדריכלות של פירנצהבניינים עוצרי נשימה והמיטב האדריכלות של פירנצה

פירנצההאדריכלות של פירנצה ידועה ומוכרת ברחבי העולם, והעיר היא כמו מוזאון חי, מלא בבניינים קסומים, ארמונות מלכותיים מימי הביניים ומונומנטים מרשימים - הרבה עבר יש בעיר, אבל שום דבר לא