האי רודוס
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל חופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יוון

חופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יווןחופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יוון

האי רודוס

האי רודוס - חופים הוא קטן, הוא קרוב והוא פנינה אמתית לחופשה חלומית, הכירו את האי רודוס – יעד מושלם לחופשה משפחתית או לזוג הרוצה לבלות חופשה רומנטית. לא במקרה הוא אחד היעדים המיותרים ביותר ביוון. ניתן להגיע אליו בטיסה ישירה מישראל או הפלגה מאתונה.

בגדול האי רודוס מציע מגוון אפשרויות לתייר הישראלי; בראש ובראשונה אנו מדברים על החופים הלבנים והמים הכחולים של יוון. מלבד תיירות דייג הוא חלק חשוב בכלכלת האי, מה שמבטיח לנו שפע של מסעדות עם דגי ים טריים ופרות ים. מלבד החופים באי ישנם שפע של אתרים ארכיאולוגים, מעט היסטוריה יהודית, טבע וכמובן חיי לילה.

האי רודוס – חופים

עם שמש ברוב ימות השנה, החופים של רודוס הם יעד אטרקטיבי ברמה עולמית. אם בא לכם לטעום מהחופים של רודוס תוכלו לנסות חוף פליראקי או מפרץ ואגיס. חוף פליארקי הוא רצועת חוף ארוכה המלאה בבתי מלון, טברנות ואטרקציות. במקום ישנן פעילויות שונות של ספורט ימי, אך שימו לב כי בעונה המקום די עמוס. מפרץ ואגיס, הידוע גם בתור חוף אנטוני קווין, נמצא במרחק של כ 3 קילומטרים מפליראקי וגם הוא נחשב לאחד החופים המומלצים. אם בא לכם משהו יותר מבודד תוכלו להגיע לכפר אפאנדו, וגם להישאר ללון שם, וליהנות מחופיו היפים והרגועים.

האי רודוס – חיי לילה

מי שאוהב את חיי הלילה בהחלט יכול ליהנות באי רודוס השופע בפאבים, מועדונים וכמובן טברנות אותנטיות. עיקר חיי הלילה מתרכזים בעיר רודוס המשמשת כבירת האזור. מי שרוצה לבלות במועדוני ריקודים עכשוויים יכול לנסות את ה COLORADO או LA SCALA. מי שרוצה משהו קצת יותר רגוע יכול לבקר בלאונג‘ בר MACAO המתאים לבילוי קיצי. אם תרצו לנסות את מזלכם תוכלו לבקר בקזינו המקומי אשר נמצא במלון Grande Albergo delle Rose.  שימו לב כי המקום מקפיד על קוד לבוש והכניסה היא מגיל 23.

אטרקציות בעיר רודוס

ביקור בעיר העתיקה, אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמי, הוא פשוט חובה. פשוט לשוטט באזוראטרקציות בעיר רודוס המוקף חומה עתיקה וליהנות מהאתרים השונים שבו. מוקדי העניין המרכזיים בעיר העתיקה הם ארמון ראש המסדר, אשר נבנה במאה ה 14 והרובע היהודי הכולל בית כנסת שעדין פעיל ומוזיאון.

עוד אתר שמומלץ לברר בו הוא האקרופוליס של רודוס ממנו נשקפים נופי הים האיגאי. האקרופוליס נמצא על גבעת מונטה סמית‘, ניתן להגיע אליו באוטובוס והתצפית ממנו כוללת גם מבט לעבר מקדש אפולו.

עוד אטרקציה מעניינת לכל הגילים, אך במיוחד לילדים, היא האקוואריום של רודוס. במקום ישנה תצוגה מעניינת של בעלי חיים ימיים מאזור הים התיכון, כולל צבי ים, כרישים, תמנונים ועוד.

מחוץ לעיר

ברחבי האי ישנם מוקדי עניין שונים, אחד מהם הוא עמק הפרפרים. העמק נמצא כ 25 קילומטר מהעיר רודוס, בסמוך לכפר קלמונאס. למעשה זוהי שמורת טבע המושכת תיירים רבים בזכות הפרפרים הרבים המבקרים בחודשי יוני – אוגוסט.

מחוץ לעיר רודוסהאי רודוס – קניות

העיר רודוס היא אמנם אינה מעצמת קניות אך בהחלט ניתן להשיג בה את המותגים המוכרים, המחירים לא בהכרח משתלמים אך ישנם גם אאוטלטים בהם ניתן למצוא מציאות. מי שמחפש חפצי נוי ,עבודות יד ומזכרות יכול למצוא אותן בחנויות הרבות אשר פזורות בעיר העתיקה. ברודוס תוכלו למצוא גם הרבה חניות המוכרות מוצרי עור ומציעות תיקים, חגורות ועוד. והמחירים אטרקטיביים בהשוואה לישראל. אם תצאו מהעיר ותשוטטו בעיירות השונות בוודאי תיתקלו ברוכלים מקומיים המציעים עבודות רקמה, שטחים וקרמיקה.

דילים לרודוס, חבילות נופש לרודוס, טיסות לרודוס, טיול מאורגן לרודוס

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יוון
Article Name
חופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יוון
Description
הוא קטן, הוא קרוב והוא פנינה אמתית לחופשה חלומית, הכירו את האי רודוס - יעד מושלם לחופשה משפחתית או לזוג הרוצה לבלות חופשה רומנטית. לא במקרה הוא אחד היעדים המיותרים ביותר ביוון. ניתן להגיע אליו בטיסה ישירה מישראל או הפלגה מאתונה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

אנטליה הכל כלול

אנטליה הכל כלול וזה לא רק במלוןאנטליה הכל כלול וזה לא רק במלון

במשך שנים רבות אנטליה היא יעד תיירותי מועדף על התיירים הישראלים הנהנים לבלות בקלאבים הכל כלול וליהנות מכל הפינוקים במתכונת של הכול כלול. אך לאנטליה יש הרבה יותר מקלאבים, התייר

חופשה ברומא

חופשה ברומא – בירתו של העולם העתיקחופשה ברומא – בירתו של העולם העתיק

"כל הדרכים מובילות לרומא", כך אומר הפתגם העתיק מימי האימפריה הרומית ואכן, חופשה ברומא הי לא רק חופשה בבירה של איטליה, אלא גם בירתו של העולם העתיק, גם העיר בה

חופשה משפחתית עם ילדים

חופשה משפחתית עם ילדים בברליןחופשה משפחתית עם ילדים בברלין

ברלין היא אחד מהיעדים הנוחים בשביל חופשה משפחתית עם ילדים. התחבורה הציבורית מאוד נוחה; ישנם פארקים, מגרשי משחקים ואגמים והסביבה נעימה. אפילו התורים באטרקציות קצרים יותר ממקומות אחרים באירופה.