חופשה באנטליה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל חופשה באנטליה שטופת השמש בריביירה התורכית

חופשה באנטליה שטופת השמש בריביירה התורכיתחופשה באנטליה שטופת השמש בריביירה התורכית

חופשה באנטליה

אנטליהחופשה באנטליה שטופת השמש ומי הים הכחולים נמצאת בקו החוף של הריביירה התורכית. היא מושכת תיירים רבים הנהנים משמש ומזג אוויר טוב. למעשה כמעט כל זמן בשנה, למעט דצמבר-פברואר, הוא מועד טוב לביקור באנטליה. חופשה באנטליה ידועה מאוד בזכות הקלאבים המפנקים והזולים, אשר בהחלט מומלצים למי שרוצה חופשת בטן גב. אך מי שרוצה לצאת לנופש באנטליה יכול למצוא עוד אטרקציות מעניינות מלבד הפעילויות בקלאבים; אנטליה היא מקום מושלם ליהנות מחופים, טבע וגם קצת נגיעות של ארכאולוגיה. היא קרובה אלינו וטיסות השכר מגיעות אליה ישירות.

העיר אנטליה

העיר אנטליה היא עיר גדולה וסואנת, אך גם בתוכה ניתן למצוא מוקדי עניין. בליבה נמצא הרובע העתיק והוא משקיף על המרינה של העיר שגם היא מצדיקה ביקור. זהו האזור בו ניתן למצוא את בתי המלון הזולים, האכסניות וכמובן מסעדות רבות. באותו האזור תוכלו למצוא את מוזאון Suna and Inan Kirac Museum המציג בעיקר עבודות קרמיקה מקומית. המוזאון שוכן במבנה עות‘ומאני עתיק שעבר עבודת שחזור ושיפוץ מעניינת. סיור של כמה שעות ברובע העתיק והחנויות שמסביב יכול להיות שינוי מרענן מאווירת החופים והברכה של בתי המלון. עוד אטרקציות מעניינות בעיר:

המגדל המחורץ Yivli Minare – המגדל נחשב לאחד מסמליה של העיר והוא שייך לקומפלקס המסגד למרות שהוא חלק נפרד ממנו. המגדל נבנה במאה ה – 13 וכוסה באבני מוזאיקה כחולות המעניקות לו מראה מרהיב.

שער אדריאנוס – זהו שער ניצחון בעל 3 קשתות אשר נבנה בשנת 130 לספירה לכבוד ביקורו של הקיסר אדריאנוס. למרבה הפלא השער השתמר היטב והוא אחד מאתרי החובה של העיר.

טיול מאורגן לאנטליההמוזאון הארכאולוגי – מוזאון זה נחשב לאחד החשובים בתורכיה. הוא מציג ממצאים ארכאולוגיים מאזור אנטליה ותורכיה באופן כללי. יש בו גם תצוגה של מאובנים ואגף פרה היסטורי עם מוצגים מעניינים.

מגדל השעון – אנטליה העתיקה הייתה מוקפת בחומה וביצורים, מגדל השעון הוא אחד השרידים המעטים שנותרו. הוא נבנה במאה השנייה לספירה, כמוהו היו רבים בעיר אך הוא היחיד ששרד.

חופשה באנטליה והאזור

רובנו רגילים לבילוי בקלאבים המציעים חבילות של הכל כלול, אך באנטליה ישנן אפשרויות רבות ומי שבאמת רוצה ליהנות מהחוויה התורכית יכול לנסות אותן. מלבד בתי המלון באנטליה תמצאו את הפנסיונים שהם בעצם אירוח כפרי בסגנון Bed and breakefast. מי שממש בענייו יכול למצוא גם אתרי קמפינג או אכסניות נוער זולות.

מה אוכלים במהלך חופשה באנטליה?

עלי הגפן הממולאים, השווארמה והבשרים מוכרים ואוהבים על הקהל הישראלי אשר מוצא עניין רב במסעדות המקומיות. ניתן לשבת וליהנות מארוחה טובה המתחילה במאזטים ומסתיימת בקפה טורקי חזק וטוב וכמה נגיעות מתוקות כמו רחת לוקום, מלבי או בקלאווה. כמו כן מומלץ לנסות את הקשקאק, זוהי מנה אופיינת לאזור העשויה מבצק ממולא בבשר אשר נטבל ביוגורט ופפריקה. אם תרצו לנסות אוכל מקומי תוכלו לעשות זאת במסעדת MERMERLI הצופה על נוף המרינה. במסעדה זו תוכלו ליהנות ממבחר המנות של המטבח התורכי; מנות הכוללות בשר ודגים, כמו גם מבחר קינוחים מתוקים.

טיולים בסביבה

דילים לאנטליהאם יש לכם “זמן פנוי” במהלך חופשה באנטליה מומלץ מאוד לצאת מהעיר ולטייל באזור, ניתן לעשות זאת בקלות בעזרת רכב שכור. ניתן לצאת לטיולים בכפרי האזור. אחד היעדים המומלצים הוא העיירה קאש, זוהי עיירה ציורית המזכירה לרבים את הכפרים של יוון. מהכפר תוכלו גם לצאת להפלגה לאי קקובה בה נמצאים שרידיה של ה”עיר השקועה”. עיר ליקית עתיקה אשר שקעה כתוצאה מרעידות אדמה. מי שירצה יכול להישאר ללון בקאש, בה ישנם בתי אירוח רבים. בעונת התיירות מתקיימים בה פסטיבלים ואירועי מוזיקה וכמו כן היא מושכת צוללנים רבים מכל העולם.

דילים לאנטליה, חבילות נופש לאנטליה, טיסות לאנטליה, טיול מאורגן לאנטליה

מה עוד לקרוא 

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חופשה באנטליה שטופת השמש בריביירה התורכית
Article Name
חופשה באנטליה שטופת השמש בריביירה התורכית
Description
חופשה באנטליה שטופת השמש ומי הים הכחולים נמצאת בקו החוף של הריביירה התורכית. היא מושכת תיירים רבים הנהנים משמש ומזג אוויר טוב. למעשה כמעט כל זמן בשנה, למעט דצמבר-פברואר, הוא מועד טוב לביקור באנטליה. חופשה באנטליה ידועה מאוד בזכות הקלאבים המפנקים והזולים, אשר בהחלט מומלצים למי שרוצה חופשת בטן גב
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

פאריז

פאריז למתחילים – לגלות את עיר האורות בפעם הראשונהפאריז למתחילים – לגלות את עיר האורות בפעם הראשונה

פאריז היא, ללא ספק, אחת מהערים היפות באירופה, אם לא בעולם ואחד מאותם מקומות שאפשר לחזור אליהם, שוב ושוב ותמיד לרצות עוד. לבירה הצרפתית יש כל כך הרבה מה להציע

burgas

בורגס מציעה יותר מ20 אטרקציות שחייבים לראותבורגס מציעה יותר מ20 אטרקציות שחייבים לראות

בורגס יכולה להציע אטרקציות רבות: מחופים ואגמי מים מלוחים ועד אגדות אורבניות מעניינות. אם אתם מגיעים לבורגס, הנה רשימה של האטרקציות הכי טובות אשר יהפכו את הטיול שלכם להרפתקה.