חופשה בקוסטה ברווה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל חופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרד

חופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרדחופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרד

חופשה בקוסטה ברווה

דילים לקוסטה ברווהחופשה בקוסטה ברווה , “החוף הקשוח”, כפי שמיתרגם שמו של הקוסטה בראווה, הוא ככל הנראה היפה שברצועות החוף של ספרד ולמרות שכיום יש לאורכו לא מעט פרויקטים תיירותיים צעקניים, הוא עדיין מתפאר בהמון נופי טבע מקסימים, עם פינות חמד, מפרצונים נסתרים, ים כחול עמוק, צוקים, שבילי הליכה שקטים, עיירות חוף מקסימות עם מסעדות דגים נפלאות, סלעים סחופי רוח ואפילו כמה מאתרי הצלילה הטובים בספרד.

בואו נצא לסיור היכרות וירטואלי ונראה היכן כדאי לבקר במהלך חופשה בקוסטה ברווה

הקוסטה בראווה משתרע מעיר החוף Blanes שמצפון לברצלונה ועד לגבול בין צרפת וספרד וניתן לחלק אותו, באופן גס, לשלושה אזורים: La Selva שבקצהו הדרומי, משתרע מסביב לעיר הנופש המודרנית והתוססת Lloret de Mar, שמצפון ל Blanes ועיירת החוף העתיקה, Tossa de Mar, המוקפת בחומה מרשימה מימי הביניים. Tossa de Mar היא אחת מעיירות החוף היותר אותנטיות לאורך החוף ועדיין משמרת את האווירה של כפר דייגים, עם סמטאות מרוצפות ובתים בוהקים בלובנם, אז אם אתם מעדיפים את האווירה הזאת על פני אתרי נופש נוצצים, בהחלט כדאי לכם לחשוב עליה.

החלק המרכזי של הקוסטה בראווה נקרא Baix Empordà. הוא משתרע מ Sant Feliu de Guíxols ועד Pals וקורץ לקהל שמעריך רמה גבוהה, כולל “היפים והעשירים” של ברצלונה, אם כי בהחלט ניתן למצוא כאן גם מגוון של מקומות אירוח פשוטים וטובים. חופים חוליים נהדרים ניתן למצוא מסביב ל Palamós ואילו רצועות חוף נופיות ופראיות משתרעות מסביב ל Palafrugell ו Begur שמצפון לה.

האזור שבצפונו של הקוסטה בראווה נקרא Alt Empordà והוא מתאפיין בנופים פראיים יותר חבילות נופש לקוסטה ברווהובשמורות טבע יפהפיות. הוא משתרע מסביב למפרץ הוורדים, שהחוף החולי והארוך של Playa Sant Pere Pescador נמתח לאורכו, ומגיע עד עיירת החוף הציורית Cadaqués, המושכת אליה אמנים רבים, שמגיעים לכאן בעקבותיו של סלבדור דאלי, שהתגורר במפרצון היפהפה שמצפון לעיירה וביתו הפך למוזיאון.

בגירונה (Girona), אחת הערים הגדולות והעתיקות בקטלוניה, יש מרכז עיר גדול ויפה מימי הביניים, שכל כולו סמטאות מלאות אווירה וקסם. ניתן לשוטט במה שהיה הרובע היהודי העתיק של העיר (לא לפספס ביקור במוזיאון של יהדות גירונה : Museu d’Història dels Jueus) וכמובן שמומלץ מאוד גם לראות את הקתדרלה המרשימה.

בעיירה הסמוכה, Figueres, יש מוזיאון מעולה, בשם Dalí Theatre-Museum, השוכן בתוך תיאטרון מן המאה ה-19, שעוצב מחדש על ידי סלבדור דאלי ומציג את כמה מהטובות שביצירותיו של האמן, שכמו אנשי רוח רבים וטובים, התאהב אף הוא בנופים הפראיים של הקוסטה בראווה והתגורר לחופיו במשך חמישים שנה. היצירות המוצגות כאן כוללות גם פיסול סביבתי ותכשיטים מדהימים, פרי דמיונו הקודח של דאלי.

Castle of Púbol הנמצא, אף הוא בסמיכות ל Girona, הוא מבצר עתיק מימי הביניים שנרכש בשנות השישים על ידי סלבדור דאלי והוקדש, כל כולו, לרעייתו של האומן, גאלה, שגם קבורה במקום. האחוזה מלאה וגדושה בעיצוביו של האומן הסוריאליסטי.

במפרצון היפהפה שמצפון לעיירת החוף Cadaqués שוכן, כאמור, הבית שבו התגורר האומן הספרדי הדגול עם רעייתו במשך כחמישים שנה. כמו כל יצירותיו של דאלי, גם הבית הזה הוא פנטסטי לחלוטין: מבוך של בתים לבנים, שסמטאות ומסדרונות מחברים ביניהם, עם ריהוט אקלקטי ומגוון כיד הדמיון הטובה. הביקור בבית אפשרי רק באמצעות סיורים מודרכים וחייבים להזמין מקום זמן רב מראש.

טיסות לקוסטה ברווהב Empúries, שבקצהו הדרומי של מפרץ הוורדים, נמצאים שרידיה של עיר עתיקה, שנוסדה לפני למעלה מ 2,500 שנה ושגשגה כנמל מסחר, הן תחת השלטון היווני הלניסטי והן תחת שלטונה של האימפריה הרומית, שלקחה את המושכות מידי היוונים לפני כאלפיים שנה.

למעשה זאת היא העיר היחידה מתקופת יוון העתיקה שעדיין ניתן לראות בחצי האי האיברי, ובסמוך לאתר יש גם מוזיאון קטן, המציג את כל אותם ממצאים מרהיבים שנחשפו כאן במשך 100 שנות חפירה.

בין החופים הכי יפים שכדאי לבקר בהם במהלך חופשה בקוסטה ברווה ניתן למנות את Cala de Sant Francesc שמצפון ל Blanes, את Platja de treumal, הנמצא מעט צפונה משם (מתחת לגנים הבוטאניים של Pinya Rosa) ואת Platja de Santa Cristina, הצמוד אליו.

מצפון לעיירה העתיקה Tossa de Mar, בתוך שמורת טבע, נמצאים שני חופים משגעים בשם Cala Giverola ו Cala Bona וגם החוף של הכפר Tamariu יפה ברמות…

דילים לקוסטה ברווה, חבילות נופש לקוסטה ברווה, טיסות לקוסטה ברווה, טיול מאורגן לקוסטה ברווה

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרד
Article Name
חופשה בקוסטה ברווה , החוף היפה שברצועות החוף של ספרד
Description
חופשה בקוסטה ברווה , "החוף הקשוח", כפי שמיתרגם שמו של הקוסטה בראווה, הוא ככל הנראה היפה שברצועות החוף של ספרד ולמרות שכיום יש לאורכו לא מעט פרויקטים תיירותיים צעקניים, הוא עדיין מתפאר בהמון נופי טבע מקסימים, עם פינות חמד, מפרצונים נסתרים, ים כחול עמוק, צוקים, שבילי הליכה שקטים, עיירות חוף מקסימות עם מסעדות דגים נפלאות, סלעים סחופי רוח ואפילו כמה מאתרי הצלילה הטובים בספרד.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

באמסטרדם

בילויים וחיי לילה באמסטרדםבילויים וחיי לילה באמסטרדם

מתכננים טיול או חופשה קצרה לסוף שבוע? מה דעתכם על טיול באמסטרדם? סוף שבוע באמסטרדם יכול להיות חוויה מעולה, ליחידים, זוגות, משפחות או קבוצות. ניתן למצוא דילים שווים לאמסטרדם

טיול לברצלונה

טיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאיתטיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאית

טיול לברצלונה , בירת קטלוניה משלבת קסם ים תיכוני עם מורשת אירופאית עשירה. העיר התוססת והססגונית המשופעת באדריכלות מרהיבה הפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים והאהובים ביותר בקרב הישראלים. ברצלונה לא

המוזיקה היוונית

אתונה, חגיגת המוזיקה היוונית וטעמים של יווןאתונה, חגיגת המוזיקה היוונית וטעמים של יוון

באתונה, וביוון בכלל, יש הרבה מה לעשות ולראות. המוזיקה היוונית, אשר אהובה מאוד על הקהל הישראלי, והטעמים של המטבח היווני הם חלק בלתי נפרד מהחוויה. הפעם לא נספר לכם על