חופשה ברודוס
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל חופשה ברודוס: היכן לבלות בחופשה רומנטית באי רודוס

חופשה ברודוס: היכן לבלות בחופשה רומנטית באי רודוסחופשה ברודוס: היכן לבלות בחופשה רומנטית באי רודוס

חופשה ברודוס

דילים לרודוסחופשה ברודוס, אי השושנים, כפי שקראו לרודוס בשלב כלשהו לאורך ההיסטוריה ארוכת השנים שלו, הוא האי הרביעי בגודלו ביוון ואחד מהאיים הגדולים והיפים בים התיכון. הוא שוכן באמצע הדרך בין אתונה לקפריסין ושימש תמיד מעין “גשר” בין המזרח למערב, בו ניתן לראות שילוב מהמם בין התרבות ההלניסטית, התרבות העותומאנית והתרבות של האבירים האירופאיים בני ימי הביניים.

מפרצים קטנים וקסומים, הנושקים למימיו הצלולים של הים התיכון הכחול, וסמטאות צרות ואפופות סוד, המתפתלות בין חומות וצריחים בני מאות שנים, הופכים את רודוס ליעד רומנטי שתמיד כיף לחזור אליו שוב ושוב…

5 מקומות לשיטוט רומנטי במהלך חופשה ברודוס

צאו לשיטוט רומנטי ב “קסטלו” (Kastello) של העיר רודוס, ששימש בתור הארמון של ראשי מסדר האבירים  ההוספיטלרי של סנט ג’ון באי רודוס. המבצר נבנה במקור כבר לפני כ 1,400 שנה על ידי הביזנטיים, אך את המבנים המרשימים שאתם רואים היום בנו האבירים של מסדר סנט ג’ון לאחר שכבשו את האי, לפני כשבע מאות שנים.  המבנה הגותי האדיר מתפאר בחומות ומגדלים, הנראים כאילו נלקחו מתוך אגדה קסומה על דרקונים, נסיכות ואבירים ויש בו מוזיאון נהדר, בו תוכלו ליהנות מפסיפסים הלניסטיים ורומיים עתיקים.

מבוך של סמטאות אבן צרות, שפתחים מקומרים נמתחים מעליהן, מתפתלות לאורכה ולרוחבה חבילות נופש לרודוסשל העיר העתיקה של רודוס, המוקפת בחומות ומתגאה בשילוב של מבנים ימיביניימיים בסגנון גותי ומבנים עותומאניים בעלי מראה אוריינטלי… זוהי אחת מהערים העתיקות השמורות ביותר באירופה ומאוד כיף לשוטט ברחובותיה הצרים, בעיקר בשעת בוקר מוקדמת, כשמזג האוויר עוד קריר מעט וגדודי התיירים לא שועטים ברחובות.

קשה להישאר אדיש אל מול היופי של מפרץ אנתוני קווין הקטנטן (Anthony Quinn Bay), השוכן על חופו הצפון מערבי של האי, כמה קילומטר דרומית לעיר רודוס וקרוי על שם הכוכב ההוליוודי הנודע, שגילם את זורבה היווני ורכש את הקרקע. גבעות סלעיות, עוטות חורש ים תיכוני, מחבקות מפרץ קטנטן ונחבא של מים צלולים בגוני טורקיז ואיזמרגד… כדאי שתגיעו לכאן בשעה מוקדמת, אם אתם רוצים להתענג על רגעים של שלווה רומנטית רגועה, כי בעונת התיירות החוף הקטן מתמלא ולמרות שלא נכנסים כאן הרבה אנשים, עלול להיות טיפה צפוף בשעות הצהריים.

הכפר הקטן והציורי לינדוס (Lindos), על חופו הדרום מזרחי של האי, החל את דרכו לפני כשלושת אלפים שנה והוא מציע למבקרים בו שילוב נהדר של היסטוריה עשירה וחופים חוליים יפים. תוכלו לבקר כאן באקרופוליס העתיק, שעליו מתנוסס בגאון המבצר המרשים שבנו האבירים של סט ג’ון לפני כשבע מאות שנה, למרות שאת יופיו האמתי של המקום תגלו ברחובותיו הקטנים של הכפר ובבתים הלבנים והבוהקים הבנויים לאורכם, כמו גם בטברנות הקטנות, הצופות אל ים משגע בצבעי כחול עמוק.

מדרום ללינדוס, למרגלותיה של גבעת האקרופוליס והמצודה, נמצא מפרץ קטן וקסום בשם St Paul’s Bay, הקרוי על שם פאולוס הקדוש, שעל פי האגדה המקומית מצא מקלט במפרץ השקט, לאחר שספינתו נקלעה לסערה. תוכלו להתענג כאן על ארוחת דגים ואוכל יווני מסורתי, ממש על המים.

טיסות לרודוסעוד שניים שלושה קילומטר דרומה ואתם מגיעים אל הכפר Pefki ואל מסעדת Philosophia Beach Restaurant, המציעה אוכל מעולה ומראות מהממים, כולל שקיעות רומנטיות.

בחצי האי הקטנטן Prasonissi, הנמצא ממש בשפיץ הדרומי של רודוס, תוכלו ליהנות מחוף חולי מקסים ובתולי, המציע מראות שקיעה מרהיבים. לשון יבשה צרה מובילה אל הגבעה שבקצה האי, כאשר הים התיכון נמצא מצדה האחד והים האגאי נמצא מצדה השני.

עוד מקום מושלם ליהנות משקיעה רומנטית חופשה ברודוס הוא הטברנות שלאורך המפרץ בכפר הדייגים הקטן Kamiros Skala, הנמצא על החוף המערבי של רודוס, כחמישים קילומטר דרומית לעיר, או במבצר Kritinia Castle, השוכן ממש ליד Kamiros Skala. חוף Fourni Beach, כמה קילומטרים דרומית למבצר, מציע, גם הוא מראות שקיעה מדהימים והרבה שקט, שלווה וטבע יפה, בלי מלונות ענק וציביליזציה.

דילים לרודוס, חבילות נופש לרודוס, טיסות לרודוס, טיול מאורגן לרודוס

מה עוד בדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חופשה ברודוס: היכן לבלות בחופשה רומנטית באי רודוס
Article Name
חופשה ברודוס: היכן לבלות בחופשה רומנטית באי רודוס
Description
חופשה ברודוס, אי השושנים, כפי שקראו לרודוס בשלב כלשהו לאורך ההיסטוריה ארוכת השנים שלו, הוא האי הרביעי בגודלו ביוון ואחד מהאיים הגדולים והיפים בים התיכון. הוא שוכן באמצע הדרך בין אתונה לקפריסין ושימש תמיד מעין "גשר" בין המזרח למערב, בו ניתן לראות שילוב מהמם בין התרבות ההלניסטית, התרבות העותומאנית והתרבות של האבירים האירופאיים בני ימי הביניים.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

בוקרשט

בוקרשט, פריז של מזרח אירופהבוקרשט, פריז של מזרח אירופה

העיר בוקרשט נוסדה במאה החמש עשרה, יש לה היסטוריה מפוארת ובהחלט הרבה מה להראות לתיירים המבקרים בעיר. יש בה הרבה מאוד היסטוריה ותרבות עשירה; חובבי הקולינריה שביניכם ייהנו ממנה; גם

נופש בבורגס

נופש בבורגס – סקר חופים ואטרקציותנופש בבורגס – סקר חופים ואטרקציות

העיר בורגס, שעל חופה הדרומי של בולגריה, לא רחוק מהגבול עם טורקיה, הפכה זה מכבר לאחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בקרב הישראליים, שכן נופש בבורגס מציע לנו כמעט את כל מה

קוס

קוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהיםקוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהים

אם אתם מחפשים יעד אטרקטיבי לנופש באווירה קיצית מרגיעה, האי קוס יכול להיות המקום בשבילכם. עם 112 קילומטר של חופים נקיים, אוזו ואוכל טעים, קלאבים מפנקים, ספורט ימי ומבחר בילויים