החורף
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל לאוהבי החורף ואירופה המושלגת, חורף זו לא קללה

לאוהבי החורף ואירופה המושלגת, חורף זו לא קללהלאוהבי החורף ואירופה המושלגת, חורף זו לא קללה

החורף

חורףרובנו מחפשים אחר טיסות ודילים בחג הפסח, חופשת הקיץ וחגי תשרי. אלו הם ימי האביב, הקיץ והסתיו אשר נחשבים בעיננו כתקופה הטובה ביותר לטיולים באירופה. אלו הן התקופות אשר בהן לא קר מידי ובאזורים רבים הן נחשבות התקופה הטובה ביותר לטייל. אך ישנם גם את אלו אשר אינם מפחדים מהקור ודווקא מחכים להזדמנות לבקר באירופה המושלגת, לא רק עבור חופשות הסקי, אלא בגלל הקסם של הרחובות עם השלג שנערם, בתי הקפה החמימים והנעימים ועוד אטרקציות החורף. זוהי גם הזדמנות לא רעה ליהנות ממחירים זולים בבתי המלון ואפילו בשופינג.  אז מה יש לעשות באירופה המושלגת ? הכינו את המעילים, כובעי הצמר והכפפות, להלן המלצה לכמה ערים שכדאי לבקר בהן דווקא בשלג.

איפו כדאי לבקר דווקא בימי החורף ודווקא בשלג

פריז – פריז היא עיר שתמיד כיף לבקר בה, אך כאשר האורות של השאנז אליזה משתקפים בשלג זה נראה אפילו יותר יפה. גם התורים האינסופיים במוזאונים, במגדל אייפל ובאטרקציות התיירותיות קצרים ביותר ואפשר ליהנות מהבילויים במקומות הסגורים.  אם בא לכם תוכלו לנסות את מסלולי ההחלקה על הקרח הטבעיים אשר נמצאים במקומות שונים ברחבי העיר.

שלגונציה – ונציה היא אחד מהאתרים התיירותיים המבוקשים ביותר באיטליה ובאירופה בכלל, אך יש האומרים שיש בה יותר מידי תיירים עד כדי כך שזה פוגע בהנאה. כנראה שזוהי העיר היחידה בעולם שבה נוקטים צעדים להגביל את מספר התיירים. אך דווקא בימי החורף העיר מתרוקנת מתיירים וניתן עדין ליהנות מיופייה מבלי להיתקל בתיירים העושים תמונות סלפי בכל כנסייה ובטח שהמחירים זולים בהרבה.

האלשטאט – זהו אחד הכפרים הקסומים של אוסטריה. הוא נמצא במורדות רכס דאכשטיין ואל מול אגם האלשטאט, מה שמבטיח נופים עוצרי נשימה והשתקפות של ההרים המושלגים במימי האגם. תוסיפו לזה את הסגנון הארכיטקטוני המיוחד של העיר ואתם ממש בתוך ציור. כאן תוכלו ליהנות ממסעדות אותנטיות וכנסייה נחמדה מהמאה ה 12.

פראג – פראג היא עיר יפה בכל ימות השנה, אך כאשר השלג נערם על המבנים ההיסטוריים של העיר הוא רק מוסיף ליופיים. כמובן שגם ישנו פחות קהל באזורים התיירותיים ואנשים רבים מעדיפים כך. בשביל להתחמם תוכלו לשבת לשתות כוס תה ועוגת דבש באחד מבתי הקפה החמודים של העיר, או לשתות בירה מקומית באחת המסעדות המקומיות אשר כמעט תמיד לוקחות אתכם אל מתחת לאדמה. גם המנות של המטבח הצ’כי מתאימות יותר לחורף. זהו גם זמן טוב ליהנות מה svařák, יין חם הנמכר בכל מקום ובתוכו ישנם תבלינים כמו ציפורן, מוסקט ואחרים.

לובליאנה – לובליאנה היא מקום נפלא לביקור חורפי, במיוחד אם מדובר בתקופת חג המולד בה העיר נראית כמו ממלכה מארץ האגדות. ניתן לבקר במוזאונים, לשוט על הנהר ולשוטט ברחבי העיר. אני באופן אישי אוהב מאוד ליהנות מהקולינריה המקומית דווקא בימי החורף, זה מתחיל מהערמונים הקלויים וממשיך ל Palačinke, הגרסה המקומית של פנקייקס.

אירופה המושלגתוינה – וינה היא אחד היעדים הפופולריים בחורף, בעיקר לקראת תקופת חג המולד. כאן תוכלו למצוא את מיטב שווקי חג המולד ואת האווירה החגיגית המקשטת את העיר. וינה היא מקום שבו ניתן ליהנות מבתי קפה באווירה מיוחדת ושונה, ולצידם ומאפים מתוקים ונפלאים. זוהי בהחלט חוויה מומלצת, אם יורד גשם או שלג תוכלו להעביר שם את הזמן. בעיר ישנם מוזאונים רבים, פחות תיירים, ובהחלט ניתן ליהנות מהביקור.

בהחלט אפשר ליהנות מביקור באירופה גם בימי החורף הקרים. אך חשוב לזכור שיש להיות מוכנים מראש לטמפרטורות הנמוכות ולהגיע בלבוש מתאים.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חורף זו לא קללה – לאוהבי החורף ואירופה המושלגת
Article Name
חורף זו לא קללה – לאוהבי החורף ואירופה המושלגת
Description
רובנו מחפשים אחר טיסות ודילים בחג הפסח, חופשת הקיץ וחגי תשרי. אלו הם ימי האביב, הקיץ והסתיו אשר נחשבים בעיננו כתקופה הטובה ביותר לטיולים באירופה. אלו הן התקופות אשר בהן לא קר מידי ובאזורים רבים הן נחשבות התקופה הטובה ביותר לטייל. אך ישנם גם את אלו אשר אינם מפחדים מהקור ודווקא מחכים להזדמנות לבקר באירופה המושלגת,
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה משפחתית בבוקרשט

חופשה משפחתית בבוקרשט עם ילדים בבוקרשטחופשה משפחתית בבוקרשט עם ילדים בבוקרשט

חופשה משפחתית בבוקרשט, עיר הבירה של רומניה כבר מזמן נמצאת על מפת התיירות הישראלית. יש בה אטרקציות רבות, פארקים נעימים ואפילו תחבורה ציבורית קלה ונוחה לשימוש. מבין האטרקציות המרכזיות של

אנטליה

אנטליה – חופשה משפחתית מושלמתאנטליה – חופשה משפחתית מושלמת

אם אתם חושבים על חופשה משפחתית עליכם תמיד לחשוב על בילויים ואטרקציות אשר מתאימים לכל המשפחה. לפעמים זה לא קל כאשר יש ילדים בגילאים שונים וכל אחד מהם רוצה לעשות