בפאפוס

חמש דברים לעשות בפאפוסחמש דברים לעשות בפאפוס

בפאפוס

קפריסין היא יעד תיירותי קרוב ואטרקטיבי מאוד עבור הישראלים. לקפריסין יש הרבה מה להציע לתיירים ורבים בוחרים לבקר בפאפוס. עיר החוף פאפוס היא אחת מהפנינות התיירותיות הטובות ביותר של קפריסין. זהו מקום הולדתה של אפרודיטה וכאן יש שילוב של אתרים היסטוריים והווי ים תיכוני הכולל חופים, אווירה טובה וכמובן מאכלים מקומיים.  יש הרבה מה לעשות בפאפוס ואם אתם מגיעים לכאן לחופשה ואתרים המתאימים לכל המשפחה. אז לקראת החופשה בפאפןס, להלן 5 אתרי חובה שכדאי לכם לראות.

עצרו בסלע אפרודיטה

בין פאפוס ללימסול נמצא סלע אפרודיטה האגדי. על פי המיתולוגיה כאן, על סלע זה, נולדה אלת היופי והאהבה אפרודיטה. על פי האגדה היא פשוט נולדה מתוך הגלים בתוך קונכייה. הסלעים הגדולים הם יעד שתיירים רבים מבקרים בו ועוצרים להצטלם. למעשה זהו אחד המקומות המצולמים ביותר בפאפוס. אך לא רק סלעים יש כאן, זהו גם חוף המתאים לרחצה. תוכלו גם לטפס על אחד הסלעים וליהנות מהנוף הפנורמי של הים והחוף, או לפחות לשחות סביבו, דבר שעל פי האמונה המקומית אמור להעניק לכם אריכות ימים. טיפ קטן, כדאי לבקר כאן לקראת שקיעה!

קפריסין

הפארק הארכאולוגי קאטו פאפוס

פארק קאטו פאפוס הוא פארק השופע בשרידים ארכאולוגיים. יש כאן שרידים מתקופות שונות של ימי הביניים והאימפריה הרומית. כאן תוכלו לראות פסיפסים, קירות ושרידי פסלים עתיקים. יש כאן הרבה מוקדי עניין, כמו למשל בית דיוניסוס (אל היין היווני), הווילה של תזאוס ועוד. יש כאן גם מוזאון המציג ממצאים שונים אשר נאספו בחפירות באזור וכאן תוכלו ללמוד יותר על ההיסטוריה של המקום והתקופה. בהחלט מעניין לבקר כאן, גם אם אינכם חובבי עתיקות מושבעים. הפארק ממוקם סמוך לים, כך שתוכלו לטייל בשביליו ותמיד ליהנות מהצבע הכחול המשתקף באופק.

קברי המלכים בפאפוס

עוד אטרקציה אשר נמצאת בפארק הארכאולוגי קאטו פאפוס היא קברי המלכים. אלו הם קברים אשר נחצבו בסלעי המקום בתקופה ההליניסטית והרומאית. הקברים הושפעו בעיצובם מסגנון הקבורה המצרי של אותה התקופה; הם משקפים את התפיסה המצרית העתיקה שהקברים צריכים להיות דומים לבית על מנת לשמר את מהות החיים. בניגוד לשם קברי המלכים, מלכים דווקא לא נקברו כאן אלא עשירי העיר ואנשים חשובים. אך למרות זאת הקברים הם בהחלט מרשימים ומצדיקים את השם קברי מלכים.

טיול בקניון אבאקס

באזור פאפוס תוכלו למצוא שפע של אתרי טבע בהם ניתן לעשות מסלולי הליכה ולפעמים גם מסלולי אופניים. אחד האתרים המעניינים הוא קניון אבאקס הנמצא במרחק של כ 16 קילומטר מהעיר. הקניון משתרע לאורך 3 קילומטרים ועומקו הוא כ 30 מטר. זהו אזור פראי ומעולה לאוהבי הטבע. תוכלו למצוא בקניון אבאקס כמה מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות.

הפארק הארכאולוגי

לטבול בלגונה הכחולה

הגישה ללגונה הכחולה אינה נוחה במיוחד; תוכלו להגיע לכאן באמצעות דרך עפר המובילה לכאן או באמצעות סיור עם סירה, אך זה בהחלט שווה את המאמץ – כאן תמצאו את המים הצלולים ביותר בקפריסין וצבעים תכולים מרהיבים. את ההפלגות לכאן ניתן לקחת מהנמל בלאצ‘י, עיר נמל קטנה בקרבת מקום. ישנן הפלגות הכוללת גם ארוחה. אם בכוונתכם להגיע לכאן בנהיגה בכוחות עצמכם תזדקקו לרכב 4X4.

אלו הם רק חלק מהאתרים המעניינים פאפוס וישנם עוד רבים. מומלץ גם להקדיש זמן לעיר עצמה. העיר מתחלקת לעיר התחתונה והעליונה, כאשר העיר התחתית היא המקום בו מרוכזות מרבית האטרקציות התיירותיות והאתרים הארכאולוגיים. אך כדאי גם לבקר בעיר העליונה, שם תוכלו למצוא מסעדות טובות ועוד דברים מעניינים.

מה עוד אפשר לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חמש דברים לעשות בפאפוס
Article Name
חמש דברים לעשות בפאפוס
Description
קפריסין היא יעד תיירותי קרוב ואטרקטיבי מאוד עבור הישראלים. לקפריסין יש הרבה מה להציע לתיירים ורבים בוחרים לבקר בפאפוס. עיר החוף פאפוס היא אחת מהפנינות התיירותיות הטובות ביותר של קפריסין.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה משפחתית עם ילדים

חופשה משפחתית עם ילדים בברליןחופשה משפחתית עם ילדים בברלין

ברלין היא אחד מהיעדים הנוחים בשביל חופשה משפחתית עם ילדים. התחבורה הציבורית מאוד נוחה; ישנם פארקים, מגרשי משחקים ואגמים והסביבה נעימה. אפילו התורים באטרקציות קצרים יותר ממקומות אחרים באירופה.

בפירנצה

המדריך למטייל בפירנצה – לראות את בירת התרבות האיטלקית בשלושה ימיםהמדריך למטייל בפירנצה – לראות את בירת התרבות האיטלקית בשלושה ימים

את מה אתם רואים לנגד עיניכם כשאתם חושבים על פירנצה ? "דוד" של מיכלאנג'לו, או "ונוס" של בוטיצ'לי ? נשים צעירות, הלבושות במיטב יצירותיהם של מעצבי האופנה הטובים בעולם ?

המוזיקה היוונית

אתונה, חגיגת המוזיקה היוונית וטעמים של יווןאתונה, חגיגת המוזיקה היוונית וטעמים של יוון

באתונה, וביוון בכלל, יש הרבה מה לעשות ולראות. המוזיקה היוונית, אשר אהובה מאוד על הקהל הישראלי, והטעמים של המטבח היווני הם חלק בלתי נפרד מהחוויה. הפעם לא נספר לכם על