בצפון איטליה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל טיול בצפון איטליה – מילאנו, ברגמו, וורונה

טיול בצפון איטליה – מילאנו, ברגמו, וורונהטיול בצפון איטליה – מילאנו, ברגמו, וורונה

בצפון איטליה

מילאנוזהו הזמן לצאת לטיול בצפון איטליה, אזור מקסים ומלא באטרקציות. למעשה יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בצפון איטליה וקשה להספיק הכל בטיול אחד. הפעם נצא למסע העובר ב 3 נקודות מרכזיות. נתחיל את הטיול שלנו במילאנו התוססת ומשך נמשיך לברגמו אשר נמצאת במורדות האלפים וורונה מלאת הרומנטיקה.

מתחילים בצפון איטליה: מילאנו

מילאנו היא מקום טוב להתחיל בו את החופשה באיטליה, ניתן להגיע אליה בטיסות ישירות מישראל. מילאנו היא מרכז עירוני סואן, זוהי העיר השנייה בגודלה באיטליה. העיר מלאה באטרקציות ובילויים והיא גם מקום מעולה לעשות בו קניות. מילאנו היא בירת האופנה של איטליה, כאן תוכלו למצוא בוטיקים וחנויות של מעצבי על, אך גם אאוטלטים ודברים במחירים יותר עממיים.

אז מה יש לעשות במילאנו ?

אחד מסמלי העיר ואתר חובה הוא הדואומו, קתדרלה ענקית ומעוטרת באינספור פסלים. מומלץ להתרשם מהמבנה, לערוך בו סיור מודרך ולבסוף לעלות לגג משם ניתן לערוך תצפית על העיר. לא הרחק מהדואומו תוכלו למצוא את גלריה ויטוריו, זהו לא עוד מוזאון אמונות אלא מתחם של חנויות ובתי קפה יוצא דופן. ואם עדיין לא התעייפתם, מצידה השני של הגלריה תוכלו לצאת לכיוון בית האופרה לה סקאלה. לא צריך להיות חובבי אופרה בשביל להתרשם מהעיצוב הנפלא. אם אינכם רוצים להתעכב במילאנו תוכלו למצות את הביקור באטרקציות אלו.

ברגמו

ממשיכים לברגמו

במורדות האלפים האיטלקיים תוכלו למצוא את פינת החמד שנקראת ברגמו. בעיר זו יש מספר אדיר של מבנים עתיקים אשר נותנים לה את הצביון המיוחד. העיר מחולקת לשני חלקים, ברגמו העליונה וברגמו התחתית; כאשר ברגמו העליונה היא העיר העתיקה בה מרוכזות עיקר האטרקציות וברגמו התחתית היא מרכז החיים המודרניים. את שני החלקים מחבר רכבל עתיק שהוא גם אטרקציה בפני עצמה.

העיר העליונה היא מבוך של סמטאות מלאות קסם, אין צורך לתכנן יותר מידי. הרשו לעצמכם ללכת לאיבוד בסמטאות ובדרך תפגשו את היופי והאטרקציות. פיאצה וקיה היא המרכז של העיר העתיקה, בלבה תמצאו מזרקה מרשימה עם פסלי אריות ומסביבה, לצד המבנים ההיסטוריים, בתי קפה ומסעדות. את העיר מקיפות חומות עתיקות, אל תוותרו על סיור לאורך החומות אשר יעניקו לכם נקודות תצפית שונות על העיר.

אם תרצו לצאת מהעיר, תוכלו לבקר בפארקו די קולי הסמוך לעיר. זהו אזור של נופים ירוקים ובו כפרים קטנים, מנזרים ומטעי גפנים.וורונה

מגיעים לוורונה

מברגמו המקסימה נמשך לפינת חמד אחרת, העיר וורונה מלאת הרומנטיקה. לא במקרה בחר וויליאם שייקספיר בוורונה לעלילת המחזה רומיאו ויוליה. כאן גם תוכלו למצוא את ה“מרפסת של יוליה“ אשר הפכה לאטרקציה תיירותית מרכזית בעיר… האמת שהמרפסת בכלל נבנתה שנים רבות לאחר כתיבת המחזה, אך עדיין נחמד לבקר שם.

אי אפשר לבקר בוורונה מבלי לטפס לראש מגדל למברטי וליהנות מהתצפית על יופייה של העיר, אך זוהי רק ההתחלה. בוורונה ישנה אטרקציה מיוחדת במינה, אמפיתאטרון רומי עתיק אשר השתמר בצורה מופלאה. זהו לא רק עוד אתר ארכאולוגי, אלא אמפיתאטרון פעיל בו מתקיימות הופעות אופרה, שנים רבות אחרי נפילתה של האימפריה הרומית ואם יש לכם את ההזדמנות לראות הופעה זה בהחלט מומלץ.

עוד מקום שכדאי לבקר בו הוא טירת Castelvecchio, בעלת מראה מיוחד בזכות הלבנים האדומות המרכיבות אותה. מעבר לאפשרות לסייר בטירה עצמה, בפנים נמצא גם מוזאון האומנות של וורונה בו תוכלו להתרשם מפסלים וציורים מימי הביניים או תקופת הרנסנס.

ומלבד הכנסיות, המבצרים, הפסלים והנופים, אל תשכחו לנסות את המסעדות המקומיות, הפיצות, הפסטות והגלידות בצפון איטליה. זהו חלק בלתי נפרד מהחוויה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
טיול בצפון איטליה - מילאנו, ברגמו, וורונה
Article Name
טיול בצפון איטליה - מילאנו, ברגמו, וורונה
Description
זהו הזמן לצאת לטיול בצפון איטליה, אזור מקסים ומלא באטרקציות. למעשה יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בצפון איטליה וקשה להספיק הכל בטיול אחד. הפעם נצא למסע העובר ב 3 נקודות מרכזיות. נתחיל את הטיול שלנו במילאנו התוססת ומשך נמשיך לברגמו אשר נמצאת במורדות האלפים וורונה מלאת הרומנטיקה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

انطاليا

انطاليا – قضاء عطلات رخيصة في مدينة أنطالياانطاليا – قضاء عطلات رخيصة في مدينة أنطاليا

انطاليا هي أحد المدن التركية الواقعة على ساحل البحر الأبيض المتوسط ، تتميز هذة المدينة بالطبيعة الخلابة التي تتمثل في المنحدرات الساحلية بالإضافة الى الشواطئ الرائعة، كما إنها محاطة من

חופשה משפחתית ברומא

חופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומאחופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומא

רומא היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם; יש לה היסטוריה מפוארת אשר השאירה אותה מלאה באטרקציות מעניינות: בזיליקות גדולות, הקולסאום, הוותיקן, המוזאונים והכיכרות… אבל מה עושים כאשר יוצאים חופשה משפחתית