טיול לברצלונה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל טיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאית

טיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאיתטיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאית

טיול לברצלונה

 חבילות נופש לברצלונהטיול לברצלונה , בירת קטלוניה משלבת קסם ים תיכוני עם מורשת אירופאית עשירה. העיר התוססת והססגונית המשופעת באדריכלות מרהיבה הפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים והאהובים ביותר בקרב הישראלים. ברצלונה לא תשאיר אף אחד אדיש וכל אחד ימצא בה משהו מעניין  עבורו שהוא יוכל להתחבר אליו.

בין אם מדובר בחופשה רומנטית או בטיול משפחתי, טיול לברצלונה הוא הפתרון המושלם. תוכלו למצוא שפע של טיסות ישירות לברצלונה וליהנות ממבחר אינסופי של דילים לברצלונה ברמות מחירים שונות. ברצלונה היא יעד מושלם לטיולים- חיי תרבות ובילוי עשירים, מסעדות טאפאס משובחות, בתי קפה יוקרתיים, מוזיאונים נחשבים, ארכיטקטורה מדהימה וחופים מרהיבים. יש עוד משהו שצריך בשביל חופשה בלתי נשכחת שתמיד חלמתם עליה?

טיול לברצלונה – אתרי התיירות המרכזיים

כעת נציג בפניכם את אתרי התיירות המרכזיים והחשובים ביותר בברצלונה שאתם חייבים לבקר בהם בטיול שלכם בעיר. אם יש לכם רק כמה ימים, אסור לדלג על פנינות תיירותיות אלה, שבלעדיהן הטיול שלכם בברצלונה לא יהיה שלם.

שדרות הרמבלס

ראשית כל, חובה לטייל בשדרות הרמבלס, הנחשבת למפורסמת ולשוקקת ביותר בעיר. היא טיול מאורגן לברצלונהמשתרעת מכיכר קטלוניה- הלב הפועם של ברצלונה ועד לפסל קולומבוס ואזור הנמל, שבו אפשר לשבת ולהירגע מול הנוף המרהיב של הים התיכון. בעורק הראשי של העיר תמצאו בניינים עתיקים, חנויות יוקרתיות, דוכני פרחים,  פסלים ושלל אומני ומופעי רחוב. שום דבר לא יכול להשתוות עם הצבעוניות והססגוניות של הרחוב התוסס. לא רחוק משם נמצא גם שוק בוקריה המרהיב, בו תמצאו מבחר אינסופי של דוכני פירות וירקות, בשר ונקניקים, פירות ים טריים וממתקים שונים. אחד מהשווקים העתיקים והגדולים ביותר באירופה הוא תחנת חובה לכל חובב אוכל ובישול.

אנטוניו גאודי

העיר משופעת גם ביצירות המופת הארכיטקטוניות של האדריכל הספרדי הנודע אנטוניו גאודי, אחד מתושבי העיר הידועים והחשובים ביותר שמילא תפקיד מרכזי בעיצוב המראה הייחודי של העיר. הוא מפורסם בזכות הסגנון המקורי ויוצא הדופן שלו, ואנו מבטיחים לכם כי לא תמצאו משהו דומה ליצירות הלא שגרתיות שלו שיכו אתכם בהלם ותדהמה. אם יש לכם זמן לבקר רק באטרקציה תיירותית אחת בעיר, אז קרוב לוודאי שאתם צריכים לבקר ב”סגרדה פמיליה”, אחת מהיצירות השאפתניות, הנועזות והמרהיבות ביותר של גאודי, שבאמצעותה ניסה לקרוא תיגר על תפישת החלל והמרחב.  בניית הקתדרלה הענקית ששולטת בקו הרקיע של העיר נמשכת כבר יותר ממאה שנים ועדיין לא הגיעה לסיומה. היא הפכה לסמל של ברצלונה ולאחד מהמבנים המוכרים והידועים ביותר בעולם. אי אפשר שלא להתפעל מהמבנה המדהים שיותיר עליכם רושם עז. יצירה מפורסמת אחרת של האדריכל האגדי היא פארק גואל, שמומלץ לבקר גם בו. העיצוב המצועצע, המיוחד והסוריאליסטי של הספסלים, הגנים והמבנים השונים בפארק יתנו לכם תחושה שאתם נמצאים בסרט מצוייר, שבו הכל אפשרי.

איצטדיון “קאמפ- נואו”

חובבי הכדורגל לא יכולים לפספס את איצטדיון “קאמפ- נואו”, אחד מהאיצטדיונים הגדולים והמפורסמים בעולם. הוא שייך למועדון הכדורגל של ברצלונה, אחת מהקבוצות הטובות והאהודות ביותר בעולם.  הביקור באיצטדיון המרהיב ובמוזיאון הקבוצה ישאירו רושם עז גם על מי שלא מתעניין בעולם הכדורגל.

דילים לברצלונהטיול לברצלונה לא יהיה שלם בלי שיטוט רגלי רגוע ברובע הגותי, החלק העתיק של העיר. הוא מלא בסמטאות צרות, בתי קפה ומסעדות, כיכרות ציוריות, שאתם חייבים לגלות. אם אתם כבר שם, תוכלו להקדיש זמן לביקור בקתדרלה של ברצלונה.

אטרקציות נוספות שהעיר מציעה הן מוזיאון פיקאסו לחובבי האמנות שביניכם, גן חיות ענק או מוזיאון ימי מרהיב למשפחות עם ילדים, וגבעת המונז’איק ממנה נפרש נוף מרהיב ועוצר נשימה של העיר.

אז למה אתם מחכים? אם עדיין לא ביקרתם בעיר המדהימה הזאת, אל תהססו, טיול לברצלונה הוא חוויה מיוחדת ומסחררת חושים שאתם חייבים להרשות לעצמכם.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
טיול לברצלונה-  קסם ים תיכוני ומורשת אירופאית
Article Name
טיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאית
Description
טיול לברצלונה , בירת קטלוניה משלבת קסם ים תיכוני עם מורשת אירופאית עשירה. העיר התוססת והססגונית המשופעת באדריכלות מרהיבה הפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים והאהובים ביותר בקרב הישראלים. ברצלונה לא תשאיר אף אחד אדיש וכל אחד ימצא בה משהו מעניין עבורו שהוא יוכל להתחבר אליו.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה משפחתית ברומא

חופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומאחופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומא

רומא היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם; יש לה היסטוריה מפוארת אשר השאירה אותה מלאה באטרקציות מעניינות: בזיליקות גדולות, הקולסאום, הוותיקן, המוזאונים והכיכרות… אבל מה עושים כאשר יוצאים חופשה משפחתית

פראג

מגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגןמגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגן

העיר פראג היא אחת מהערים הרומנטיות המייצגות יפה את הקסם של אירופה. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר ובכל מקוום מלווה אתכם האווירה של עיר היסטורית זו. פראג היא עיר

אנטליה

אנטליה: חופים יפים במיוחד לאורך הריוויירה הטורקיתאנטליה: חופים יפים במיוחד לאורך הריוויירה הטורקית

אנטליה, העיר העתיקה, הציורית והתוססת בדרומה של טורקיה, מהווה את שער הכניסה הראשי לריוויירה הטורקית: רצועת חוף בת מאות קילומטרים, המשתרעת מאלניה שבמזרח ועד בודרום שבמערב ולאורכה חופים ומפרצים יפהפיים,