טיול מאורגן לאירופה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל טיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיות

טיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיותטיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיות

טיול מאורגן לאירופה

אם בא לכם לעשות טיול מאורגן לאירופה של כמה יעדים באירופה, הרשו לנו להמליץ לכם על מסלול מעניין המשלב כמה הערים המעניינות של אירופה – לוקסמבורג, בריסל, האג, אמסטרדם וקלן.

אמסטרדם – אמסטרדם היא אחד היעדים החביבים על הקהל הישראלי והיא מהווה מוקד משיכה לצעירים, מבוגרים ומשפחות. ההולנדים מסבירי פנים ורבות מהאטרקציות נמצאות במרחק הליכה זו מזו; גם הליכה לצידי תעלות המים של אמסטרדם היא בהחלט חוויה נעימה. תוכלו לשוטט להנאתכם ברחובות אמסטרדם, לבקר בכיכר דאם ולהציץ ברחוב החלונות האדומים בו אפילו יש מוזיאון שככל הנראה הוא היחידי בעולם המוקדשת לתעשיית הזנות. בין האטרקציות המעניינות של העיר ניתן להזכיר את מוזאון ריפלי תאמינו או לא, מרכז המבקרים של הייניקן ואולי גם שיט תעלות. בטיול המאורגן לאירופה כל מה שדרוש מצדכם זה מצב רוח טוב!

טיול מאורגן האג – העיר האג היא מרכזה הפוליטי של הולנד ויש בה גם כמה מוסדות בינלאומיים חשובים כמו בית הדין הבינלאומי. מדובר בעיר בעלת כחצי מיליון תושבים ויש בה אטרקציות תיירותיות המצדיקות ביקור. גם אם אינכם חובבי מוזאונים, יתכן כי תמצאו עניין במוזאון הכלא של האג. המוזאון נמצא במבנה אשר שימש כבית כלא בית המאה ה 15 ועד המאה ה 19. במקום תצוגה מעניינת של אמצעי העינויים שבהם היה נהוג להשתמש. כמו כן מומלץ לבקר בדורודאם הנחשבת לאחת האטרקציות המפורסמות של הולנד. זוהי עיר מיניאטורית המציגה את האתרים המרכזיים של הולנד, בדומה למיני ישראל.

טיול מאורגן לאירופה – מאמסטרדם ועד קלן

טיול מאורגן לוקסמבורג – אולי פחות מוכרת לתייר הישראלי אך העיר (עיר הבירה) הנקייה והמטופחת בהחלט שווה ביקור. העיר נמצאת בנקודה גבוהה המשקיפה על העמקים פטרוס ואלזט, דבר שמבטיח נופים מרהיבים אותם ניתן לראות מהטיילת שמין דה לה קורניש. את התצפית הטובה ביותר תוכלו לעשות מהמצודה סיטדל דה סנט אספרי. מבין האטרקציות המעניינות בעיר ניתן להכיר את ארמון הדוכסות, מבנה מרשים ושמור היטב מהמאה ה 16; מוזיאון ההיסטוריה והאומנות וקתדרלת נוטר דאם המרשימה (לא התבלבלנו עם פריז).

טיול מאורגן בריסל – בריסל, בירת בלגיה, היא אחת הערים החשובות באירופה מבחינה פוליטית. זהו מקום מושבה של ברית נאט“ו כמו גם מוסדות חשובים של האיחוד האירופי. אך מעבר למשמעותה הפוליטית היא עיר מתוירת מאוד ושופעת באתרים מעניינים כמו הקתדרלה של מיכאל הקדוש; הארמון המלכותי, פסל הברונזה המפורסם של הילד המשתין ועוד. אם אתם כבר בחרתם טיול מאורגן לאירופה כולל בריסל, אז מומלץ לבקר בכיכר הגדולה ׂ(Grande Palace) הנחשבת לאחת הכיכרות היפות באירופה והיא מוקפת בבניינים עתיקים ומפוארים ושופעת תיירים. במקום נמצא בית העירייה בו מתקיים מיצג אור קולי מידי ערב בחודשי הקיץ. הביקור בכיכר מומלץ גם בשעות היום וגם בשעות הלילה. שימו לב שפעם בשנתיים בשבוע השלישי לחודש אוגוסט מתקיימת במקום תצוגת פרחים מרהיבה המוקדשת לנושא אחר כל פעם.

טיול מאורגן קלן – קלן היא עיר עתיקה מאוד אשר נוסדה בשנת 38 לפנה“ס, ועיר אירופאית עתיקה היא מציאה אטרקציות היסטוריות רבות, אך מצד שני זוהי גם עיר מודרנית המלאה בתרבות ואירועים מעניינים. העיר קלן מלאה בכנסיות עתיקות אשר נבנו בתקופות שונות והן מהוות אטרקציה. אך אם עייפתם מביקורים בכנסיות תוכלו להסתפק בביקור בקתדרלת DOM המפורסמת, בה ישנו מגדל שלאחר טיפוס קשה מספק לכם נוף מרהיב על העיר ונהר הריין. אם בא לכם בילוי משפחתי המתאים לכל מזג אוויר תוכלו לנסות את מוזאון השוקולד של קלן. המוזאון נמצא לא רחוק מהקתדרלה ובו תוכלו לראות, וגם לטעום, את ההיסטוריה של השוקולד החל מתרבויות המאיה והאצטקים ועד השוקולד כפי שהוא מוכר לנו היום.

טיול מאורגן לאירופה תתחילו לתכנן מראש. כך תוכלו גם להבטיח את מקומכם וגם ליהנות ממחיר נמוך

טיול מאורגן לאירופה

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
טיול מאורגן לאירופה   5 פנינות אירופאיות
Article Name
טיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיות
Description
אם בא לכם לעשות טיול מאורגן לאירופה של כמה יעדים באירופה, הרשו לנו להמליץ לכם על מסלול מעניין המשלב כמה הערים המעניינות של אירופה - לוקסמבורג, בריסל, האג, אמסטרדם וקלן.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

בפאפוס

חמש דברים לעשות בפאפוסחמש דברים לעשות בפאפוס

קפריסין היא יעד תיירותי קרוב ואטרקטיבי מאוד עבור הישראלים. לקפריסין יש הרבה מה להציע לתיירים ורבים בוחרים לבקר בפאפוס. עיר החוף פאפוס היא אחת מהפנינות התיירותיות הטובות ביותר של קפריסין.

אגם גארדה

אגם גארדה – המסלולים באזור של האגם הכי יפה באיטליהאגם גארדה – המסלולים באזור של האגם הכי יפה באיטליה

אתם בוודאי שמעתם על אגם גארדה היפהפה, בצפונה של איטליה ועל כל העיירות הציוריות והמדהימות הפזורות לאורכם של חופיו. היום נחלוק אתכם רעיונות למסלולים באזור, מיום אחד ועד שלושה ימים,

איה נאפה

איה נאפה – 5 דברים לעשותאיה נאפה – 5 דברים לעשות

איה נאפה היא אחת הערים המפורסמות ביותר של קפריסין. החופיים החוליים וחיי הלילה הסוערים הפכו אותה למוקד משיכה תיירותי אליו מגיעות משפחות, זוגות בירח דבש וכמובן חובבי המועדונים והמסיבות. יש