טיול מאורגן לרומניה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל טיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולה

טיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולהטיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולה

טיול מאורגן לרומניה

סיגישוארהטיול מאורגן לרומניה אשר מספקת הרבה עניין לתיירים הישראלים ובהחלט יש הרבה מה לראות בה, מאזורים הרריים ועד מישורי הדנובה וביניהם שפע של עיירות ציוריות בהן נראה כי הזמן עמד מלכת, נופי טבע מרהיבים אך גם ערים מודרניות ושוקקות חיים. התקופה הפופולריות ביותר טיול מאורגן לרומניה היא החל מחודש מאי ועד ספטמבר, בהם הטמפרטורות יותר נעימות. אחרים מעדיפים דווקא את עונת החורף בשביל לבקר באתרי הסקי של רומניה.

עיקר התיירות הישראלית מתרכזת בבוקרשט בירת רומניה המציעה לתיירים מבנים היסטוריים, מוזאונים רבים, פארקים ירוקים, את נפלאות המטבח הרומני וכמובן בתי הקזינו. אחרים אשר רוצים חוויה שונה ואותנטית יוצאים מעיר הבירה אל האזורים הכפריים המרהיבים והעיירות הציוריות, דבר שאנו בהחלט ממליצים עליו.

מי שרוצה חוויה יותר בתולית מוזמן לבקר בחבל טרנסלבניה. ניתן לשכור רכב ולנסוע בכבישים המפותלים העוברים דרך עיירות ציוריות בהן הזמן עצר מלכת. בעיירות אלו תוכלו למצוא טירות, כנסיות ושאר מבנים עתיקים המכניסים אתכם לאווירת ימי הביניים. חבל זה מלא בטבע, יערות ובעלי חיים. תיירים רבים מגיעים אליו לצורך פעילות ספורט אתגרי. וכמובן אי אפשר להזכיר את טרנסלבניה מבלי להתייחס לסיפורו של הרוזן דרקולה, מוטיב תיירותי מרכזי בטרנסלבניה.

טיול מאורגן לרומניה – לטירת בראן והעיירה סיגישוארה

הרוזן דרקולהמבין כל האטרקציות התיירותיות של רומניה ישנו מקום מיוחד ואפוף מסתורין – טירת בראן. הטירה ממוקמת בעיירה בראן אשר נמצאת על גבול מונטניה וטרנסלבניה. הטירה הוקמה לראשונה בשנת 1212 והיא הייתה עשויה עץ. המונגולים החריבו את הטירה וב 1382 הקומה הטירה שוב, הפעם מאבן. לטירה זו היו תפקידים היסטוריים והיא שימשה להגנה במלחמה נגד העות’ומאנים, סביבה התפתחה העיירה בראן. במאה העשרים הטירה הועברה לבעלותם של משפחת המלוכה הרומנית והם השתמשו בה כבית הקיץ שלהם עד אשר נאלצו לוותר על הכתר. היום הטירה משמשת כמוזאון והיא פתוחה לתיירים.

הטירה ידועה בתור טירתו של הרוזן דרקולה, בעיקר בעקבות הספר הידוע “הרוזן דרקולה” בו הוזכרה הטירה כמקום מושבה של דרקולה. אך למען האמת פרט זה נטול דיוק היסטורי. סיפורו של דרוקלה מבוסס על השליט האכזר ולאד השלישי הידוע בכינוי ולאד המשפד אשר זכה לכינוי זה בעקבות ההוצאות להורג הרבות שביצע בשיטת השיפוד. ולאד שלישי הוציא להורג עשרות אלפי אנשים תוך כדי שהוא משפד אותם על מוט מחודד וגורם למוות ביסורים, בין קורבנותיו היו גם רבים מיהודי בוקרשט.

על פי ההיסטריונים ולאד המשפד (דרקולה) נולד בעיירה סיגישוארה, כ 130 קילומטר משם. הבית בו הוא נולד משמש היום כמסעדה המשמרת את המיתוס. המלצרים במסעדה עונדים את סמל מסדר הדרקון אליו השתייך ולאד המשפד.

טירת בראןהעיירה סיגישוארה היא אתר מורשת עולמי והיא מומלצת לביקור יומי או ביקור של כמה שעות. העיר מספקת סמטאות ציוריות ועתיקות בהן ניתן לשוטט וליהנות מנקודות תצפית שונות. מומלץ לבקר במגדל השעון המתנשא לגובה של 64 מטרים. ניתן לטפס בתוך המגדל ולהגיע לקומה העליונה בה ישנו מוזיאון ונקודת תצפית מרהיבה. סמוך לביתו של ולאד המשפד, המשמש כמסעדה, תוכלו למצוא גם מוזיאון המציג לכם כלי נשק מימי הביניים.

עוד אטרקציה בטרנסלבניה היא הפארק רזטאט. זוהי שמורת טבע המומלצת למי שרוצה לשים את הפינוק בצד לטובת הטבע הבתולי. זהו מקום ליהנות מהרים, אגמים, מפלי מים והרבה מאוד טבע. במקום ניתן לשכור בקתות אך שימו לב שאלו הן בקתות בסיסיות מאוד עם שירותים מחוץ לבקתה. חשמל בשמורה יש עד 10 בלילה.

טיול מאורגן לרומניה

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
טיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולה
Article Name
טיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולה
Description
טיול מאורגן לרומניה אשר מספקת הרבה עניין לתיירים הישראלים ובהחלט יש הרבה מה לראות בה, מאזורים הרריים ועד מישורי הדנובה וביניהם שפע של עיירות ציוריות בהן נראה כי הזמן עמד מלכת, נופי טבע מרהיבים אך גם ערים מודרניות ושוקקות חיים. התקופה הפופולריות ביותר טיול מאורגן לרומניה היא החל מחודש מאי ועד ספטמבר, בהם הטמפרטורות יותר נעימות. אחרים מעדיפים דווקא את עונת החורף בשביל לבקר באתרי הסקי של רומניה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

טיול לברצלונה

טיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאיתטיול לברצלונה- קסם ים תיכוני ומורשת אירופאית

טיול לברצלונה , בירת קטלוניה משלבת קסם ים תיכוני עם מורשת אירופאית עשירה. העיר התוססת והססגונית המשופעת באדריכלות מרהיבה הפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים והאהובים ביותר בקרב הישראלים. ברצלונה לא

مدينة بودروم

السياحة وقضاء العطلات فى مدينة بودرومالسياحة وقضاء العطلات فى مدينة بودروم

مدينة بودروم هي أحد المدن التركية الهامة والتي تقع على البحر المتوسط وهذا ما جعل لها نصيب كبير في السياحة العالمية حيث يفضل الكثيرين زيارتها والاستمتاع بشواطئها الرملية والأماكن الترفيهية

חופשה משפחתית עם ילדים

חופשה משפחתית עם ילדים בברליןחופשה משפחתית עם ילדים בברלין

ברלין היא אחד מהיעדים הנוחים בשביל חופשה משפחתית עם ילדים. התחבורה הציבורית מאוד נוחה; ישנם פארקים, מגרשי משחקים ואגמים והסביבה נעימה. אפילו התורים באטרקציות קצרים יותר ממקומות אחרים באירופה.