חופשה בכרתים
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל כרתים, מקום טוב לבלות בו את החופשה

כרתים, מקום טוב לבלות בו את החופשהכרתים, מקום טוב לבלות בו את החופשה

חופשה בכרתים

כרתיםיוון מציעה הרבה אטרקציות לתיירים ואי יוון הפכו לשם דבר על מפת התיירות העולמית. כרתים היא הגדול באיי יוון והוא מקום טוב לבלות בו את החופשה. תוכלו למצוא באי מעט או אפילו הרבה מכל הדברים הטובים שיש ליוון להציע – מאתרים ארכאולוגיים וחופיי ים ועד המטבח היווני המשובח. אז הכינו את כרטיסי הטיסה ובתי המלון ובואו נשמע על האי כרתים.

הרקליון – עיר הבירה של האי כרתים

הרקליון היא עיר הבירה של האי כרתים ובאופן טבעי מקום טוב להתחיל בו את הטיול. יש בעיר גם בתי מלון רבים וגם אתרים מעניינים אשר מאחוריהם אלפי שנות היסטוריה. אך הרקליון היא גם מחוז, למעשה המחוז המרכזי באי. אז בואו נשמע על האטרקציות בעיר ובמחוז.

המוזאון לארכאולוגיה והמוזאון לתולדות כרתים – אלו הם שני מוזאונים שונים, הראשון מציג ממצאים ארכאולוגיים המייצגים 5000 שנות היסטוריה. השני הוא מוזאון המציג לנו את ההיסטוריה של כרתים מתקופת הכיבוש הוונציאני ועד עכשיו. נקודה מעניינת היא מצבות הקבורה אשר בחצר המוזאון, אלו הם קברים בעלי סממנים יהודיים וכתובות ברוסית וככל המראה המוזאון נבנה על חורבות בית כנסת.

עיר הבירה של האי כרתיםהכיבוש הוונציאני קישט את העיר במספר מבנים מעניינים, אומנם מאז עברו 300 שנה, אך המבנים המרשימים עומדתם על תילם. מצודת קולס היא אחד הבולטים והמעניינים. המצודה ממוקמת בקצה המזח העתיק ובעזרתה נאבקו הוונציאנים בתורכים. גם מושב העירייה נמצא במבנה ונציאני עתיק – הלוג‘ה, וזהו מבנה אשר שווה הצצה.

מסביב לעיר ישנן חומות עתיקות המעניקות להרקליון הרבה מאוד קסם. סיור לאורך החומות הוא חוויה מומלצת. תוכלו להתעכב בכיכר פלטיאה אלפתריאס שהיא הכיכר הגדולה ביותר בעיר ויש בה אווירה טובה ומלאת חיים.

מחוץ לעיר

האקווריום של כרתים – כ 15 קילומטר מזרחית להרלקיון נמצא האקווריום של כרתים. האקווריום מאפשר לכם להכיר את בעלי החיים הימים, מכרישים ועד מדוזות. הביקור באקווריום מומלץ מאוד לכל הגילים.

קנוסוס – אחד מאתרי העתיקות החשובים של כרתים. המקום מאפשר לכם להציץ על העבר, אל החיים בכרתים בעת העתיקה; שם תוכלו להתרשם מהקדמה של החברה המינואית אשר חייה בכרתים. מומלץ מאוד לקחת סיור מודרך ולהקדיש למקום 3-4 שעות.

ביקור בכפר זארוס

האקווריום של כרתיםאם אתם רוצים לפגוש את כרתים של פעם, לצאת מהעיר ולפגוש את יוון האותנטית, בקרו בכפר זארוס הנמצא כ 45 ק“מ דרומית מערבית להרקליון. סמטאות הכפר משרות אווירה נעימה והן מלאות בסדנאות אומנים ופינות חמד. גם מחוץ לכפר ישנה אווירה נעימה והרבה מה לראות. הדרך הנוחה ביותר להכיר את האזור היא באמצעות רכב שכור. תוכלו להתרשם מהטבע, הנופים, אגם נחמד והרבה מאוד מנזרים. אם לא השכרתם רכב תוכלו להגיע אל הכפר באמצעות אוטובוס היוצא מהרקליון פעמיים ביום.

קניות בכרתים

כאשר אנו יוצאים לחופשה בכרתים אנו גם אוהבים לקנות מתנות לעצמינו או לחברינו. מהבחינה הזו לכרתים יש הרבה מאוד מה להציע. זהו המקום לקנות בו שטיחים ומוצרי עור, יינות, שמן זין, גבינות ועבודות מלאכה שונות. העיר חאניה היא מקום טוב לרכוש בו מוצרי עור, שוק העור נמצא בעיר העתיקה, מקום שפני עצמו שווה ביקור. שטיחים, תכשיטים, סכינים, עבודות קדרות ועוד מזכרות תוכלו למצוא בחנויות רבות באזורים התיירותיים.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
כרתים, מקום טוב לבלות בו את החופשה
Article Name
כרתים, מקום טוב לבלות בו את החופשה
Description
יוון מציעה הרבה אטרקציות לתיירים ואי יוון הפכו לשם דבר על מפת התיירות העולמית. כרתים היא הגדול באיי יוון והוא מקום טוב לבלות בו את החופשה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

اليونان

عطلات مناسبة ورخيصة الى اليونانعطلات مناسبة ورخيصة الى اليونان

اليونان هي واحدة من المدن الأوروبية صاحبة الحضارات العريقة في هذة القارة العجوز، تتواجد اليونان في جنوب شرق أوروبا، لقد تم إعتبار اليونان بإنها مهد الحضارة الأوروبية وذلك بسبب تفوقها

חופשה משפחתית בבודפשט

חופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשטחופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשט

בודפשט ידועה בתור אירופה הקלאסית במיטבה. הארכיטקטורה והקסם המיוחד מושכים תיירים רבים. אך הילדים לא תמיד מתלהבים ממה שמושך את תשומת לבם של המבוגרים. אם מתכננים חופשה משפחתית בבודפשט עם