מלונות היוקרה של אנטליה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל מלונות היוקרה של אנטליה – במחיר מיוחד בחורף

מלונות היוקרה של אנטליה – במחיר מיוחד בחורףמלונות היוקרה של אנטליה – במחיר מיוחד בחורף

מלונות היוקרה של אנטליה

אנטליה ותורכיה בכלל נתפסות אצלנו כיעד תיירותי זול. ישראלים רבים ביקרו בבתי המלון של תורכיה וזכו בחופשה מפנקת ובמחירים משתלמים. אך ישנם גם בתי מלון יוצאי דופן, עם רמת פאר גבוהה, חדרים ושירותים שונים אשר נותנים לכם חוויה שהיא כמה דרגות מעל. אז בואו נציץ לכמה ממלונות הפאר היוקרתיים ביותר של אנטליה – מלונות אשר מציעים לאורחים חווית אירוח אקסלוסיבית הכוללת מסעדות שף מפוארות, הפעלות והופעות בידור מושקעות ורמת אירוח מהשורה הראשונה.

Calista Luxury Resort

Calista Luxury Resortמלון יוקרה זה נמצא בבלק, במקום שהטבע פוגש את מי התורכיז. מלון זה מעוצב בארכיטקטורה ייחודית ויש בו חדרים חדשים ומעוצבים למופת. המלון מציע למבקרים חוויה קולינרית נהדרת עם מסעדות המציעות תפריטים בינלאומיים עם נגיעות מקומיות של המטבח התורכי. תוכלו למצוא כאן את מסעדת Bellum  המציעה לאורחים בופה בארוחת הבוקר, הצהריים והערב; מסעדת בשרים בסגנון דרום אמריקאי; מסעדה המציעה מאכלי ים בסגנון ים תיכוני; מסעדה המציעה לכם את המטעמים של המטבח התורכי; מסעדה אסיאתית ואיטלקית. באתר האינטרנט של המלון תוכלו להתרשם מהתפריטים.

במלון תוכלו למצוא חוף ים ו 8 ברכות הכוללות גם ברכה מחוממת אשר מאפשרת לכם ליהנות גם בימי החורף הקרים, ברכה אולימפית ומגלשות מים. אם הגעתם עם הילדים, במלון ישנו מועדון אשר יכול להעסיק את הילדים. למעשה המועדון מחולק לפי קבוצות גיל והוא באמת מתאים לכולם. יש כאן חדרי משחק, קולנוע והפעלות שונות עבור הילדים. אפילו ישנו חדר אוכל מיוחד עבור הילדים.

כמו כן במלון ישנו ספא ענק ומפנק אשר כולל אפילו חמאם תורכי.

Gloria Serentiy Resort

Gloria Serentiy Resortמלון זה מציע לכם מגוון חדרים, סוויטות וגם ווילות מפנקות ומאובזרות אשר כוללות אפילו ג‘קוזי, לצד פינוקים שונים אשר ינעימו לכם את החופשה. כמובן שלמלון יש חוף ים פרטי המאפשר לכם להשתכשך במימי הים התיכון וגם מספר ברכות שחייה המתאימות למבוגרים ולילדים. אטרקציה מיוחדת של המלון היא פארק המים שבו; פארק אשר כולל 8 מגלשות מים המספקות בידור והנאה לכל הגילאים.

במלון ישנם גם מגרשי גולף. אמנם גולף הוא לא ספורט פופולרי בישראל, אך כאן ישנה אקדמיה בה תוכלו לקבל שיעורי גולף. בעיקרון השיעורים המקצועיים הם בתשלום, אך מתקיימים גם שיעורים קבוצתיים בחינם אשר יוכלו ללמד אתכם את היסודות של ספורט יוקרתי זה.

במלון מתקיימות גם הופעות מוזיקה ותקליטנים מפורסמים. באתר המלון תוכלו לראות את לוח ההופעות המתוכננות. מעבר לאירועים המיוחדים, מידי עקב מתקיימות כאן הופעות בידור מרתקות ומושקעות במיוחד אשר כוללות שירה, מוזיקה, ריקודים ואקרובטיקה. כמו כן, לאורך כל שעות היום יש כאן הפעלות מיוחדות כמו יוגה, זומבה, ספיננג, רובה אוויר ועוד.

Cornelia Diamond

Cornelia Diamondמלון זה מציע לאורחים חדרים מפנקים, סוויטות ווילות וגם רצועת חוף גדולה במיוחד. האורחים של המלון יכולים ליהנות מהספא, שפע של פעילויות, מסעדות, מגרשי ספורט וגם מסלולי גולף.

ישנן הפעלות רבות במהלך היום הכוללות כדור עף חופים; גלישת רוח; בדמינטון; קונסולות משחק ועוד מגוון פעילויות אחרות. מי שירצה יכול להשתתף בחוגי יוגה, אירובי, זומבה, שיעורי ריקוד ועוד. ישנן גם פעילויות מיוחדות בתשלום כמו אופנועי ים, סקי מים ובננה.

המלון דואג גם לילדים אשר יכולים לבלות במועדון אטלנטיס הכולל שפע של פעילויות בפנים ובחוץ. יש כאן הופעות לילדים והפעלות שונות הכוללות ציור, עבודות יד, קרקס לילדים ועוד.

ואי אפשר לבקר במלון מבלי ליהנות מהספא המפנק שבו תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים מפנקים הכוללים טיפולי פנים, פילינג, עיסויים ועוד.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
מלונות היוקרה של אנטליה - במחיר מיוחד בחורף
Article Name
מלונות היוקרה של אנטליה - במחיר מיוחד בחורף
Description
אנטליה ותורכיה בכלל נתפסות אצלנו כיעד תיירותי זול. ישראלים רבים ביקרו בבתי המלון של תורכיה וזכו בחופשה מפנקת ובמחירים משתלמים. אך ישנם גם בתי מלון יוצאי דופן, עם רמת פאר גבוהה, חדרים ושירותים שונים אשר נותנים לכם חוויה שהיא כמה דרגות מעל. אז בואו נציץ לכמה ממלונות הפאר היוקרתיים ביותר של אנטליה
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה בסלוניקי

חופשה בסלוניקי , העיר השנייה בגודלה ביווןחופשה בסלוניקי , העיר השנייה בגודלה ביוון

חופשה בסלוניקי, העיר השנייה בגודלה ביוון, אחרי אתונה, יושבת על צומת דרכים חשוב מאין כמוהו במקדוניה, שבצפונה של הארץ והספיקה לראות הרבה תרבויות וממלכות קמות ונופלות במהלך 2,300 השנים שבהן

חופשה משפחתית ברומא

חופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומאחופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומא

רומא היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם; יש לה היסטוריה מפוארת אשר השאירה אותה מלאה באטרקציות מעניינות: בזיליקות גדולות, הקולסאום, הוותיקן, המוזאונים והכיכרות… אבל מה עושים כאשר יוצאים חופשה משפחתית