נאפולי
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל נאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהם

נאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהםנאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהם

נאפולי

ויקטור עמנואלנאפולי היא עיר תיירותית מוכרת ושופעת אטרקציות אותן פוקדים המוני תיירים. אך לצד האטרקציות המוכרות והידועות, לעיר נאפולי ישנן כמה פינות חמד שאפילו המקומיים לא ממש מכירים.

בואו נגלה את האטרקציות הפחות מוכרות של נאפולי.

Villa Doria D’agli – וילה זו נבנתה בשנת 1833 והיא נמצאת במיקום מעולה אשר מעניק לה תצפית נהדרת על החוף הצפוני של נאפולי. הוילה נבנתה על ידי האדריכל אנדריאה פאלאדיו בסגנון ניאו-קלאסי עם קישוטים אקסטראווגנטיים. בשנת 1857 היא נמכרה והפכה לבית ספר לבנות ורוב הקישוטים הוצאו ממנה, אך עדיין חלק שומרו וניתן לראות אותם. אחד המבקרים המוכרים, אך לא ממש אהוב, הוא המלחין הנאצי וגנר אשר סיים כאן את אחת מיצירותיו המפורסמות.

Lucchesi Pali – בתוך הספרייה הלאומית על שם ויקטור עמנואל ישנו אוסף אשר נתרם על ידי אחד מבני האצולה הדוכס פאלי. הוא תרם את ספריו הרבים וכמה פרטי ריהוט. יש כאן הרבה פריטים היסטוריים כמו מכתבים של המלחין ורדי, כמו גם אחרים.

Vigna Di San Martino – מאחורי שער בשדרת Vomero העמוסה מסתתר מקום מפתיע. כאן תמצאו חווה חקלאית קטנה הכוללת חיות משק, מטעי זיתים, צמחי תבלין ועוד. זוהי פינה של שקט ושלווה בלב האזור הסואן והוא הוכרז כמונומנט לאומי על ידי משרד התרבות. במקום מתקיימים סיורים אשר נועדו להעניק לילדים מודעות סביבתית. ודרך אגב יש כאן נוף נהדר עם תצפית על המפרץ של נאפולי.

Pallazo Della Borsa – זהו המשרד לתעשייה, אמנות, מסחר וחקלאות. הוא נבנה בשנת 1895 על הריסות כנסייה ישנה ועד 1992 כאן שכנה הבורסה של נאפולי. עדיין ניתן לבקר באולם העסקאות המעוצב בסגנון הניאו רנסנס.

Casa ZevolaCasa Zevola  – אולי לא שמעתם על זבולה, אך תושבי נאפולי מכירים את הפילוסוף, המשורר והצייר אשר פעל בעיר. כאן תוכלו לקבל הצצה לחייו בביתו המעוצב בסגנון מיוחד ומלא ניגודים. כאן תמצאו שנדילרים רבים, ציורי קיר הודיים ומראות בסגנון הבארוק.

Il Crocifisso Ferito Di Napoli – זהו פסל שיש אשר בנה מיכאלאנג’לו. בשנת 1923 התחוללה במקום שריפה אשר הביאה לנפילת הפסל אשר נבנה בשנת 1594. מאז הפסל שוקן והוחזר לכנסייה והוא נחשב למרהיב במיוחד.

Palazzo Torre Palasciano – זהו מגדל המוקף בגינות מקסימות. הוא נבנה על ידי האדריכל אנוטוניו שיפולה לכבודו של פרדינאנדו פלאסיאנו. הוא נמצא במרחק קצר מהארמון המלכותי של Capodimonte וכדאי מאוד לבקר בו. ניתן לראות אותו מרחוק ואפילו המקומיים אינם יודעים שהוא פתוח לציבור.

הפקולטה לווטרינירה – קומפלקס המנזרים סנטה מריה הוא המקום בו שוכנת היום הפקולטה לווטרינירה של נאפולי. המבנים הראשונים נבנו כאן בסוף המאה ה 16 ויש להם סגנון אדריכלי מיוחד ומעניין וניתן לבקר במקום ולהתרשם. במקום ישנן 3 אבנים המציינות את שמות המשפחות אשר תרצו לשיקום המנזר.

Studio KellerLucchesi Pali – זוהי דירתו של אדריכל נאפוליטני מפורסם בשם מרטינלו. כאן תוכלו לראות את ביתו מהמאה ה 19, הגלריה, הריהוט והעיצוב המרהיב של האדריכל אשר השאיר את חותמו על העיר.

פקולטת המדעים – במתחים הפקולטה למדעים של אוניברסיטת נאפולי נמצאים שני קלויסטרים (חצר מרובעת של מנזר) אשר היו שייכים למנזרים שהיו במקום. הגדול מבין שני הקלויסטרים נבנה על ידי האדריכל דלה מוניקה והוא מוקף בקשתות מאבן געשית אפורה. במתחם תוכלו למצוא גם את מוזאון הפלאנתולוגיה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
נאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהם
Article Name
נאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהם
Description
נאפולי היא עיר תיירותית מוכרת ושופעת אטרקציות אותן פוקדים המוני תיירים. אך לצד האטרקציות המוכרות והידועות, לעיר נאפולי ישנן כמה פינות חמד שאפילו המקומיים לא ממש מכירים.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

burgas

בורגס מציעה יותר מ20 אטרקציות שחייבים לראותבורגס מציעה יותר מ20 אטרקציות שחייבים לראות

בורגס יכולה להציע אטרקציות רבות: מחופים ואגמי מים מלוחים ועד אגדות אורבניות מעניינות. אם אתם מגיעים לבורגס, הנה רשימה של האטרקציות הכי טובות אשר יהפכו את הטיול שלכם להרפתקה.

חופשה רומנטית בכרתים

חופשה רומנטית בכרתים – היכן כדאי לבקר בירח דבשחופשה רומנטית בכרתים – היכן כדאי לבקר בירח דבש

חופשה רומנטית בכרתים: האי הגדול שבאיי יוון שעליו ממש כיף לבלות חופשה רומנטית הוא מרבד קסום של חופים נהדרים, אוצרות מימי קדם ונופים משובבי עין, הכוללים ערי חוף תוססות, הרים

انطاليا

انطاليا – قضاء عطلات رخيصة في مدينة أنطالياانطاليا – قضاء عطلات رخيصة في مدينة أنطاليا

انطاليا هي أحد المدن التركية الواقعة على ساحل البحر الأبيض المتوسط ، تتميز هذة المدينة بالطبيعة الخلابة التي تتمثل في المنحدرات الساحلية بالإضافة الى الشواطئ الرائعة، كما إنها محاطة من