נופש בבורגס
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל נופש בבורגס עם ילדים – אטרקציות בבורגס

נופש בבורגס עם ילדים – אטרקציות בבורגסנופש בבורגס עם ילדים – אטרקציות בבורגס

נופש בבורגס

נופש בבורגס, אחת מערי התיירות הפופולאריות ביותר לאורכו של הים השחור, שוכנת במרכזה של רצועת חוף יפהפייה, המתהדרת בחופים מקסימים, אתרי נופש מעולים ואפילו כמה עיירות היסטוריות מרתקות, המשמרות אווירה של ימים עברו ולמרות שבורגס, כשלעצמה, היא עיר יפה ששווה לבלות בה כמה ימים, הרי שהחופים שעוטפים אותה מצפון ומדרום, שווים אפילו יותר ממנה.

נופש בבורגס – החופים והאטרקציות מצפון לבורגס

רצועת החוף של Sunny Beach, השוכנת במרחק של כחצי שעה נסיעה צפונית לבורגס היא, ללא ספק, המקום להיות בו ולבלות בו, עם חוף חולי ארוך ויפהפה של כמה קילומטרים, שלאורכו נמצאים עשרות מלונות, קלאבים, מסעדות, בתי קפה, חנויות וחיי לילה סוערים.

יש כאן אטרקציות בלי סוף, החל מטיולי שטח הרפתקניים בג’יפים וטרקטורונים, דרך סקי מים עם מצנחים (parasailing) ועד פעילויות רגועות ושלוות יותר, כמו מיני-גולף, קאזינו והתפנקות בחמאמים טורקיים מצוינים.

נופש בבורגס עם ילדים – גם למשפחות עם ילדים יש המון מה לעשות והיכן לכייף ב Sunny Beach… בתור התחלה יש לונה פארק קטן וחמוד שניתן ליהנות בו כמה שעות ולאפשר לילדים לעלות לכמה מתקנים שבא להם (הכיסים לא מתרוקנים מהר בבולגריה) ויש מסלול קרטינג מצוין, שמקבל הרבה ביקורות אוהדות מהמטיילים.

פארק המים Action Aquapark, הנמצא ממערב לכביש, באזור Sunny Beach, הוא מקום נהדר להעביר בו יום שלם, או לפחות כמה שעות עם המשפחה. זהו פארק המים הוותיק ביותר בבולגריה ויש בו למעלה משלושים אטרקציות מים שונות, כולל מגלשות “נפילה חופשית” שבהן אפשר לתפוס “שוונג” במהירות של כ 70 קמ”ש, קאמיקזות, מגלשות מהירות ואקסטרים, מגלשת “זעזועים”, מערבולות, בריכת גלים, נהר אבובים ומה לא… יש כאן גם מסעדות, בריכות, בארים ומרפסות שיזוף למבוגרים והמון פעילות לקטנטנים, שעדיין לא מסוגלים ליהנות במגלשות הגדולות, כולל פינת חי, בריכת פעוטות, ומתקני משחק למיניהם.

עוד פארק מים  מעולה באזור, שמקבל מהמטיילים ביקורות אפילו יותר טובות מאלו שמקבל דילים לבורגסהמתחרה שלו, הוא “אקווה פארק פרדייס נסבאר” (Aquapark Paradise Nessebar). זהו פארק מודרני ומושקע בטירוף, הנמצא כשני ק”מ דרומית לסאני ביץ’ (יש שאטלים חינמיים אל ומהמלונות שלאורך החוף) וגם בו אפשר לבלות יום שלם בלי בעיות (בקיץ מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, דרך האתר, כדי לא לבזבז זמן בקופות).

העיר העתיקה של נסבאר (Nesebar), אחד מאתרי הטיול היפים ביותר לאורך חופיה הדרומיים של בולגריה, שוכנת על חצי אי קטן, דרומית לסאני ביץ’, המחובר ליבשה באמצעות מעבר צר ונראית יפה כמו פוסטר של משרד תיירות… בעיר הקטנה, שהוכרה זה מכבר כאתר מורשת עולם של אונ”סקו, יש כמה וכמה כנסיות  עתיקות מימי הביניים והרבה בתי עץ יפהפיים שמאכלסים חנויות מזכרות קיטשיות ובתי קפה… בקיץ עלול להיות צפוף מאוד בסמטאות, אבל עדיין שווה לבוא ולהסתובב בסמטאות, לבקר בכנסיות ובשני המוזיאונים הקטנים (ארכיאולוגיה ואתנוגרפיה) ולקנח בביקור בחוף הסמוך, שם תוכלו ליהנות מכל סוג של ספורט מים שאתם מסוגלים להעלות בדעתכם…

החופים והאטרקציות מדרום לבורגס

לחובבי הטבע מבינכם אסור לפספס ביקור בארבעת האגמים, המקיפים את העיר מכל עבריה ומהווים גן עדן לציפורים ולאלו שאוהבים לצפות בהן… חיים כאן קרוב ל 300 סוגי ציפורים וחוץ מלצפות בהן ניתן גם לקחת קיאק ולשוט בסבך הצמחייה, או לצאת לסיור רגלי לאורך השביל המשולט.

מרכז המבקרים Wetland Center Poda, הנמצא כעשרה ק”מ דרומית לעיר הוא המקום הטוב ביותר לגלות ממנו את השמורה ולתצפת על הציפורים הנודדות, העוברות כאן בהמוניהן בסוף הקיץ (למרות שגם בעונות אחרות תוכלו לראות שפע של ציפורים שונות ומשונות) ומכאן גם יוצא (ומסתיים) שביל ההליכה.

הלאה משם, כשלושים קילומטר דרומית-מזרחית לבורגס, נמצאת עוד עיר עתיקה ומקסימה בשם Sozopol השוכנת, אף היא, על חצי אי סלעי ומציעה למבקרים בה סמטאות אבן מרוצפות, בתי עץ עתיקים ומלאי אווירה, שני חופים יפהפיים, מסעדות טובות והרבה פחות צפיפות והמולה מאשר בנסבר. נופש בבורגס – שווה לנסוע לשם ולגלות את המקום.

דילים לבורגס, חבילות נופש לבורגס, טיסות לבורגס, טיול מאורגן לבורגס

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
 נופש בבורגס עם ילדים - אטרקציות בבורגס
Article Name
נופש בבורגס עם ילדים - אטרקציות בבורגס
Description
נופש בבורגס, אחת מערי התיירות הפופולאריות ביותר לאורכו של הים השחור, שוכנת במרכזה של רצועת חוף יפהפייה, המתהדרת בחופים מקסימים, אתרי נופש מעולים ואפילו כמה עיירות היסטוריות מרתקות, המשמרות אווירה של ימים עברו ולמרות שבורגס, כשלעצמה, היא עיר יפה ששווה לבלות בה כמה ימים, הרי שהחופים שעוטפים אותה מצפון ומדרום, שווים אפילו יותר ממנה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

באמסטרדם

בילויים וחיי לילה באמסטרדםבילויים וחיי לילה באמסטרדם

מתכננים טיול או חופשה קצרה לסוף שבוע? מה דעתכם על טיול באמסטרדם? סוף שבוע באמסטרדם יכול להיות חוויה מעולה, ליחידים, זוגות, משפחות או קבוצות. ניתן למצוא דילים שווים לאמסטרדם

חופשה בפראג

חופשה בפראג: הקסם הרומנטי, מבנים היסטוריים, גלריות בוטיק וחנויות וינטגחופשה בפראג: הקסם הרומנטי, מבנים היסטוריים, גלריות בוטיק וחנויות וינטג

מתכננים חופשה בפראג? מעטות הן הערים בעולם שיכולות להתחרות עם הקסם הרומנטי שיש לה, לפראג ועם החן של ימים עברו, העוטף את רחובותיה הישנים. זאת היא אחת מן הערים הבודדות

חופשה משפחתית ברומא

חופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומאחופשה משפחתית ברומא או מה עושים עם ילדים ברומא

רומא היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם; יש לה היסטוריה מפוארת אשר השאירה אותה מלאה באטרקציות מעניינות: בזיליקות גדולות, הקולסאום, הוותיקן, המוזאונים והכיכרות… אבל מה עושים כאשר יוצאים חופשה משפחתית