קוס

קוס, גן עדן יווניקוס, גן עדן יווני

קוס

 חבילות נופש לקוסבמרחק של כשעה טיסה מישראל מחכה לכם גן עדן יווני- האי קוס השוכן לחופי הים האגאי. מוקד המשיכה העיקרי של האי הם החופים הבתוליים שלו שבהם תוכלו לרבוץ שעות על גבי שעות ולטבול במי הים הצלולים בצבע טורקיז. העיירה קוס, העיר המרכזית של האי, בה מרוכזים רוב מקומות הבילוי, הקלאבים והמסעדות היא עיר מפתיעה ותוססת גם בשעות היום ועוד יותר בשעות הלילה.

נופש בקוס מתאים גם לצעירים הרוצים להתפרע לפני הצבא, גם למשפחות עם ילדים שיוכלו ליהנות מהקלאבים המפוארים באי וגם לנופשים מבוגרים יותר שמחפשים נופש שקט ורגוע. בתקופת הקיץ תמצאו מגוון טיסות שכר ליעד המבוקש. מדובר ביעד מושלם למי שרוצה להתנתק מהלחץ והעומס בעבודה ולהרגיע את הגוף ואת הנפש. חברות תיירות שונות מציעות מבחר גדול של דילים לקוס שיאפשרו לכם ליהנות מטיסה זולה במיוחד, נופש במלון איכותי ומובחר ואפילו לקחת חלק בפעילויות ספורט ימי שונות – משתלם!

בית החולים הראשון בעולם

מלבד החופים המדהימים, האי מציע גם כפרים ציוריים ,נוף הררי עוצר נשימה ואתרים היסטוריים חשובים. היפוקרטס, אבי הרפואה המודרנית, חי בקוס ופתח בו את בית החולים הראשון בעולם. בעיר העתיקה בעיר קוס תוכלו למצוא את “עץ היפוקרטס”, שתחתיו ישב המלומד החשוב והעביר את הידע הנרחב שלו ברפואה לממשיכי דרכו. על פי האגדה והאמונה העממית, כל נגיעה בעץ היא סגולה לבריאות, וכדאי לנצל את ההזדמנות החד פעמית הזאת לשפר ולחזק את בריאותכם. מעבר לכך, תוכלו לבקר גם במקדש ההלניסטי אסקלפיון, אותו  גם פקד היפוקרטס ולהתרשם ממנו. תמצאו בעיר קוס גם בית כנסת יהודי, שרידי מבנים רומיים ושלל עדויות אחרות לגורמים השונים שכבשו את האי ושלטו בו במרוצת השנים.

קוס – שייט בין האיים שמסביב

אם זה לא מספיק לכם, מהמעגן בעיר קוס תוכלו להפליג בסירה או במעבורת לאיים מסביב. תוכלו להשתתף בשייט בין האיים שמסביב לקוס, להתרשם  מנופי הטבע הפראי שהם מציעים ולהתרחץ במים הצלולים של הים האגאי. אפשרות מומלצת אחרת היא לשוט לאי ניזירוס ולהתרשם מהר הגעש שנמצא בו. מדובר באי מקסים ולא כל כך מוכר ומתויר.

טיסות לקוסבתי מלון בקוס הן  ברמות אירוח שונות המתאימים לכל צורך ולכל כיס. החל מקלאבים יוקרתיים על בסיס אירוח “הכל כלול”, ועד לאכסניות זולות לצעירים ולדירות נופש על בסיס שירות עצמי.

האי מציע לכם גם חופים נפלאים, שלל טברנות יווניות אותנטיות ומועדוני לילה תוססים. אל תוותרו על טיולים ברחבי האי ועל סיור בעיר קוס. מצאנו לכם את היעד המושלם לחופשת הבטן- גב הבאה שלכם, אל תשכחו להצטייד בקרם הגנה, משקפי שמש, כובע והרבה מצב רוח טוב, ותיסעו לכבוש את קוס!

 חבילות נופש לקוס, טיסות לקוס, טיול מאורגן לקוס

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
קוס, גן עדן יווני
Article Name
קוס, גן עדן יווני
Description
במרחק של כשעה טיסה מישראל מחכה לכם גן עדן יווני- האי קוס השוכן לחופי הים האגאי. מוקד המשיכה העיקרי של האי הם החופים הבתוליים שלו שבהם תוכלו לרבוץ שעות על גבי שעות ולטבול במי הים הצלולים בצבע טורקיז. העיירה קוס, העיר המרכזית של האי, בה מרוכזים רוב מקומות הבילוי, הקלאבים והמסעדות היא עיר מפתיעה ותוססת גם בשעות היום ועוד יותר בשעות הלילה.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה ברומא

חופשה ברומא – בירתו של העולם העתיקחופשה ברומא – בירתו של העולם העתיק

"כל הדרכים מובילות לרומא", כך אומר הפתגם העתיק מימי האימפריה הרומית ואכן, חופשה ברומא הי לא רק חופשה בבירה של איטליה, אלא גם בירתו של העולם העתיק, גם העיר בה

נאפולי

נאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהםנאפולי: מקומות שאפילו נאפוליטנים לא יודעים עליהם

נאפולי היא עיר תיירותית מוכרת ושופעת אטרקציות אותן פוקדים המוני תיירים. אך לצד האטרקציות המוכרות והידועות, לעיר נאפולי ישנן כמה פינות חמד שאפילו המקומיים לא ממש מכירים.