חופשה בכרתים
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל חופשה בכרתים – חוויה כיפית במיוחד

חופשה בכרתים – חוויה כיפית במיוחדחופשה בכרתים – חוויה כיפית במיוחד

חופשה בכרתים

חוף אלפוניסיחופשה בכרתים, האי הגדול באיי יוון וגם אחד המתוירים שבהם: מצד אחד יש בו את כל מה שצריך לנופש שכולו בטן – גב נינוח. מצד שני יש בו נופים משובחים וגם התרבות היוונית והחמימות שמאפיינת את העם הזה , נוכחים בכרתים והופכים כל חופשה בו לחוויה כיפית במיוחד.

כשמוסיפים לתמונה את הטיסה הקצרה ואת הדילים האטרקטיביים התוצאה אפילו עוד יותר משתלמת. בעמוד זה תמצאו המלצות על האטרקציות המרכזיות באי וטיפים לבחירת חבילת נופש כדאית.

חופשה בכרתים – האטרקציות המומלצות

חופשה בכרתים היא חוויה מגוונת מאוד. אפשרויות הבילוי והטיול רבות, ובפרט לא כדאי לפספס את 4 האטרקציות הבאות:

א. חוף אלפוניסי

חוף מושלם בחלק המערבי של האי ודוגמה מצוינת לקסם שיש בכל נופש בכרתים. למים באלפוניסי יש גוון טורקיזי מהפנט, החול רך, האווירה מלאת שלווה אמיתית ובנוסף אפשר ללכת במים הרדודים ולהגיע לאי קטנטן. בשעות אחר הצהריים תוכלו לצפות בשקיעות מרהיבות.

ב. חאניה

העיר המרכזית בחלק המערבי של האי והשנייה בגודלה בכרתים אחרי הרקליון הבירה. חאניה היא מקום מעולה להתרשם בו מההיסטוריה המרתקת של האי. העיר העתיקה היא אתר חובה וגם לוקיישן מעולה לצילומים שיזכירו לכם כמה נהניתם באותה חופשה בכרתים. השוק המקורה מהנה גם הוא וכשתהיו רעבים תוכלו למצוא מסעדות משובחות ברחוב הלידון.

 חבילות נופש לכרתיםג. אגם קורנס

אטרקציה נוספת בחלקו המערבי של כרתים ומקום מצוין לפיקניקים. סביב האגם שובה הלב גבעות והרים שמספקים תפאורה מוצלחת. אפשר לשוט בקורנס עם סירת פדלים. ללכת בנחת בשביל שסובב אותו וגם “סתם” לשבת באחת הטברנות שמשקיפות עליו ולהיזכר כמה יפים יכולים להיות החיים.

ד. האי ספינלונגה

ספינלונגה, שנקרא גם אי המצורעים, ממוקם ליד עיירה בשם אלונדה והגישה אליו היא בהפלגה של כרבע שעה. האטרקטיביות שלו נובעת מכך שהוא כיכב בספר “האי של סופיה” וגם בזכות המצודה המיוחדת שהוקמה בו במאה ה-16. גם ההפלגה עצמה מהווה חוויה נעימה.

מה חשוב לדעת על חבילות נופש לכרתים?

טיסה מנתב”ג לשדה התעופה הבינלאומי הרקליון אורכת כשעתיים. כשמחפשים חבילות נופש לכרתים ניתן לבחור בין טיסות של אל על, ארקיע וישראייר וגם צ’רטרים רבים של חברות לואו קוסט.

העונה המומלצת לחופשה בכרתים היא הקיץ, אבל גם באביב ובסתיו אפשר ליהנות מאוד באי היפהפה שמזג האוויר שלו דומה מאוד לזה של ישראל. במאי-יוני וגם באוקטובר מחירי הדילים צונחים, ובאופן טבעי זהו גם שיקול חשוב.

המטבע בכרתים הוא יורו. רמת המחירים באי סבירה ואילו רמת השירות גבוהה. ההגעה משדה התעופה אל המלון נכללת בדרך כלל בדיל, וישנם מלונות בכרתים שיספקו לכם שירות העברות גם אם תזמינו בהם מקום שלא במסגרת חבילת נופש. בכל מקרה כדאי לדעת שהתחבורה הציבורית באי זולה למדי. למי שמתכוון לטייל ברחבי כרתים מומלצת האופציה של שכירת רכב – הכבישים באי במצב טוב, השילוט הוא באנגלית וקל להתמצא בשטח.

אגם קורנסבחירת הלוקיישן הספציפי לחופשה היא בהתאם להעדפות שלכם. כשרוצים נופש שהוא בעיקר בטן-גב כדאי לבחור מקום קרוב לחוף מוצלח (כאמור אלפוניסי הוא המומלץ ביותר וישנם בתי מלון בכרתים עם חוף צמוד שגם הוא מוצלח).

איך להבטיח חופשה מושלמת בכרתים?

כדאי להקדיש זמן ותשומת לב לתכנון חופשה בכרתים – בחירה נכונה של חבילת הנופש, ובמיוחד בעזרת אנשי מקצוע מנוסים, ומינון מדויק של בטן-גב עם הגעה לאטרקציות השונות, יבטיחו לכם חופשה מושלמת.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חופשה בכרתים - חוויה כיפית במיוחד
Article Name
חופשה בכרתים - חוויה כיפית במיוחד
Description
חופשה בכרתים, האי הגדול באיי יוון וגם אחד המתוירים שבהם: מצד אחד יש בו את כל מה שצריך לנופש שכולו בטן – גב נינוח. מצד שני יש בו נופים משובחים וגם התרבות היוונית והחמימות שמאפיינת את העם הזה , נוכחים בכרתים והופכים כל חופשה בו לחוויה כיפית במיוחד.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה ברומא

חופשה ברומא – סיור מהסרטיםחופשה ברומא – סיור מהסרטים

אין כמו חופשה ברומא, העיר מלאה באתרים תיירותיים, היסטוריים ומודרניים. גם על האוכל האיטלקי לא צריך להוסיף מילה, זהו חלק בלתי נפרד מחופשה ברומא. האתרים הנפלאים של העיר רומא שימשו

טיול מאורגן לרומניה

טיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולהטיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולה

טיול מאורגן לרומניה אשר מספקת הרבה עניין לתיירים הישראלים ובהחלט יש הרבה מה לראות בה, מאזורים הרריים ועד מישורי הדנובה וביניהם שפע של עיירות ציוריות בהן נראה כי הזמן עמד

צ'ינקווה טרה

צ’ינקווה טרה – מסע אל חמישה כפרים ציוריים בצפונה של איטליהצ’ינקווה טרה – מסע אל חמישה כפרים ציוריים בצפונה של איטליה

אם אתם מתכננים את הביקור הראשון שלכם באזור צ'ינקווה טרה (Cinque Terre), שלאורך הריוויירה האיטלקית, יש מספר דברים שבוודאי תרצו לדעת לפני שאתם אורזים את המטלטלים ויוצאים לדרך, אל רצועת