חופשה משפחתית בבודפשט
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל חופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשט

חופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשטחופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשט

חופשה משפחתית בבודפשט

בודפשטבודפשט ידועה בתור אירופה הקלאסית במיטבה. הארכיטקטורה והקסם המיוחד מושכים תיירים רבים. אך הילדים לא תמיד מתלהבים ממה שמושך את תשומת לבם של המבוגרים. אם מתכננים חופשה משפחתית בבודפשט עם הילדים, חופשה אשר תאפשר לכולם ליהנות, יש תשלב אטרקציות שונות המתאימות גם לילדים –  אולי תופתעו לדעת שבבודפשט העשירה בהיסטוריה, תרבות ומוזאונים ישנם גם הרבה דברים אשר עשויים לעניין את הילדים. להלן כמה רעיונות של מקומות בהם אפשר לבקר כאשר יוצאים לחופשה משפחתית בבודפשט עם הילדים.

חופשה משפחתית בבודפשט עם הילדים

מוזאון הרכבות – במוזאון זה תוכלו ללמוד על רכבות ועל ההיסטוריה של הרכבות בהונגריה. במקום ישנה תצוגה של קטרים ישנים וקרונות רכבת. הילדים יוכלו להתנסות כאן בנסיעה על קרון ידני (קרון המופעל על ידי הנוסעים) כמו שפעם השתמשו במכרות. שימו לב כי שטח המוזאון גדול ומומלץ להגיע עם נעלי הליכה נוחות.

מערות המבוך LABYRINTH CAVES – במרתפים של טירת בודה, 16 מטר מתחת לפני האדמה, נמצאות מערות המבוך המלהיבות. כאן תוכלו לראות את ארכיטקטורת ימי הביניים ולהרגיש כאילו חזרתם אחורה בזמן. בימי ראשון מתקיימות פעילויות חפש את המטמון לילדים. שימו לב כי בשל עומק המרתפים הטמפרטורה נמוכה ויש להצטייד במשהו חם ללבוש.

חופשה משפחתיתקרקס בודפשט –חופשה משפחתית בבודפשט היא הזדמנות מעולה לבקר בקרקס.  עם ליצנים, אקרובטים ואפילו בעלי חיים, קרקס בודפשט מספר אטרקציה ובידור לכל המשפחה. הקרקס נוסד בשנת 1889 והוא מספק חווית קרקס במיטבה. זהו הקרקס היחידי במרכז אירופה השוכן במבנה אבן. לפרטים לגבי ההופעות והזמנת כרטיסים תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט fnc.hu

רכיבה על אופניים באי מרגרט – האי מרגרט הוא אחת מהריאות הירוקות של בודפשט ומקום אידאלי לטיול נינוח עם הילדים. ניתן להשכיר כאן אופניים ולרכב ברחבי הפארק. יש כאן אווירה נעימה ומרגיעה, בדיוק כפי שאתם רוצים כאשר אתם יוצאים לחופשה משפחתית בבודפשט. לכאן תוכלו אפילו להביא אתכם אוכל ולעשות כאן פיקניק קטן. אם אתם מחפשים את השקט מוטב לבקר באמצע השבוע, בסופי השבוע המקום עמוס במבקרים.

Superfly – מתחם טרמפולינות והרבה יותר. גם ילדים יכולים להתפרע בטרמפולינות ולהוסיף קצת אדרנלין לחופשה משפחתית בבודפשט. כאן תמצאו מתחם פארקור, ברכות ספוגים ועוד. זהו מקום מעולה להוציא את האנרגיות. לצערנו אתר האינטרנט מספק מידע אך ורק בהונגרית https://budapest.superfly.eu

Palace of Miracles – מוזאון מדע אינטראקטיבי עבור הילדים. במוזאון זה הילדים יכולים להכיר עקרונות מדעיים באמצעות פעילויות ומייצגים אינטראקטיביים. המוזאון פופולרי מאוד בקרב ילדים והוא פתוח מידי יום מעשר בבוקר ועד 6 בערב. זהירות עמוס בסופי השבוע.

גלגל ענק Budapest Eye – אם אינכם מפחדים מגבהים, בואו לעשות סיבוב על גלגל ענק אשר לוקח אתכם לגובה של 65 מטרים ומאפשר לכם להשקיף על הנוף של בודפשט בצורה מיוחדת. נקודת תצפית מדליקה היא חובה בחופשה משפחתית בבודפשט עם ילדים.

Budapest שיט על הדנובה – אולי ביקור באתרים היסטוריים כמו בניין הפרלמנט של בודפשט הוא לא בדיוק הדבר הכי מלהיב עבור הילדים, אך בכל זאת תרצו לראות אותם. שיט על הדנובה, עם דגש על שיט לילי, הוא דרך מעולה לראות את המבנים המיוחדים של העיר באווירה נינוחה שיכולה להיות חוויה גם עבור הילדים.

ביקור בבית הקברות Fiume Road Graveyard – כאן אתם עלולים להרים גבה ולתהות האם ביקור בבית קברות הוא אטרקציה לילדים או בכלל משהו מעניין לעשות בחופשה משפחתית בבודפשט. האמת שתיירים רבים וגם ילדים מגיעים לבקר בבית הקברות הזה לאו דווקא בגלל שכאן קבורים כל המי ומי של היסטוריית העיר. זהו מקום ירוק ונעים לשוטט בו.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
חופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשט
Article Name
חופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשט
Description
בודפשט ידועה בתור אירופה הקלאסית במיטבה. הארכיטקטורה והקסם המיוחד מושכים תיירים רבים. אך הילדים לא תמיד מתלהבים ממה שמושך את תשומת לבם של המבוגרים. אם מתכננים חופשה משפחתית בבודפשט עם הילדים, חופשה אשר תאפשר לכולם ליהנות, יש תשלב אטרקציות שונות המתאימות גם לילדים
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

פאריז

פאריז למתחילים – לגלות את עיר האורות בפעם הראשונהפאריז למתחילים – לגלות את עיר האורות בפעם הראשונה

פאריז היא, ללא ספק, אחת מהערים היפות באירופה, אם לא בעולם ואחד מאותם מקומות שאפשר לחזור אליהם, שוב ושוב ותמיד לרצות עוד. לבירה הצרפתית יש כל כך הרבה מה להציע

טיול לדרום איטליה

טיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפייטיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפיי

טיול לדרום איטליה מומלץ מאוד עבור התייר הישראלי, תוכלו למצוא בה חופים, עתיקות, מסעדות, תרבות ועיירות קסומות. העיר נאפולי היא בירת האזור, זוהי העיר השלישית בגודלה באיטליה והיא יעד בפני

טיול מאורגן לאירופה

טיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיותטיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיות

אם בא לכם לעשות טיול מאורגן לאירופה של כמה יעדים באירופה, הרשו לנו להמליץ לכם על מסלול מעניין המשלב כמה הערים המעניינות של אירופה - לוקסמבורג, בריסל, האג, אמסטרדם וקלן.