טיול לדרום איטליה
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל טיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפיי

טיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפייטיול לדרום איטליה – האי קאפרי ואתר פומפיי

טיול לדרום איטליה

טיול לדרום איטליה מומלץ מאוד עבור התייר הישראלי, תוכלו למצוא בה חופים, עתיקות, מסעדות, תרבות ועיירות קסומות. העיר נאפולי היא בירת האזור, זוהי העיר השלישית בגודלה באיטליה והיא יעד בפני עצמו. העיר מלאה בהיסטוריה, אטרקציות ומקומות בילוי. אם אתם רוצים להתעכב בנאפולי מומלץ לבקר בנמל העתיק ובמבצר הסמוך (קסטל נואבו), תאטרון סן קרלו, כיכר דנטה והארמון המלכותי. וכמובן איך אפשר בלי פיצה נאפוליטנית אותנית, פיצריות טובות תמצאו בכל רחבי העיר. עוד יעד מעניין הוא העיר סורנטו, עיר קטנה יחסית המשמשת בסיס טוב לטיולים באזור והיא בפני עצמה תמיד שוקקת תיירים ופעילויות.

מומלץ מאוד להשכיר רכב ולבקר בעיירות השונות של דרום איטליה. מומלץ להתכונן מראש ולדעת היכן אתם הולכים לבקר על מנת לתכנן היטב את המסלול. גם הנסיעות עצמן, בכבישים המתפתלים מול הנוף המרהיב הם חוייה בפני עצמה. חודשי הקיץ ועונות המעבר הם הזמן הטוב ביותר לבקר בדרום איטליה.

טיול לדרום איטליה – האי קאפרי

האי קאפריהאי קאפרי הוא יעד תיירותי מבוקש, יש הבוחרים לבקר בו במסגרת טיול יומי מנאפולי או סורנטו הסמוכות, אחרים בוחרים להישאר ללון בו וליהנות מהמיטב שיש לאי להציע לתיירים. אם תרצו להישאר באי תוכלו ללון באחד מבתי המלון הרבים שבו, אך שימו לב שמומלץ להזמין זמן רב מראש, המקום עמוס בתיירים.

האי קאפרי מציע לתיירים אווירה רגועה ונעימה, נופים וחופי ים וגם עיירות קסומות. אם אתם מבקרים באי מומלץ לקחת שיט למערות ובעיקר למערה הכחולה שהיא אחת מהאטרקציות הידועות של האי. המערה נחצבה באבן הגיר על ידי כוחות הים והכניסה אלייה היא אך ורק באמצעות סירה. אור השמש החודר אל המערה צובע את המים בצבע כחול ומרהיב.

תוכלו להעביר כמה שעות של שיטוט בעיירה קאפרי, בקרו בפיאצה המרכזית ואל תוותרו על כני אוגוסטוס והמנזר הסמוך SAN GIACOMO. אם אתם מתעניינים בארכיאולוגיה בעיירה תוכלו למצוא גם מוזיאון ארכיאולוגיה.

עוד נקודה מעניינת באי היא אנה קאפרי הממוקמת בפסגת הר סולרו. אם השכרתם רכב תוכלו להגיע לכאן בקלות, אם לא ישנן הסעות. לאתר עצמו עולים ברכבל והוא מספק תצפית מרהיבה.

טיול לדרום איטליה – אתר פומפיי

העיר פומפיי היא עיר רומית עתיקה אשר נוסדה במאה השישית לפני הספירה, היא שוכנת כעשרים קילומטר מזרחית לנאפולי בסמוך להר הגעש וזוב. חורבות העיר נשתמרו היטב דווקא בנסיבות טראגיות של התפרצות הר הגעש וזוב בשנת 79 לספירה. ההתפרצות כיסתה את העיר באפר ואבק, מה שסייע לשימורה. הריסות העיר התגלו במקרה במאה השמונה עשרה ומאז נערכו חפירות אריכאולוגיות אשר חשפו את שרידי העיר.

האתר הארכיאולוגי הוא גדול ויש בו מוקדי עניין רבים, חובבי הדבר מקדישים יותר מיום לביקור. מומלץ לקחת את אחד המדריכים המקומיים, זה לא יקר; אמנם ההסברים אולי לא הכי מדויקים אבל בהחלט מעניין לשמוע.

פומפייאם הגעתם לפומפיי מומלץ גם לבקר בעיר הרקולוניום הנמצאת כ 15 קילומטר צפונית לפומפיי. סיפורה של הרקולוניום דומה לפומפיי, גם היא כוסתה בעפר בעקבות התפרצות הר הגעש. גולת הכותרת של המקום היא הוילה של המגילות, אתר בו התגלו למעלה מאלפיים מגילות פפירוס של הפילוסוף אפיקורס ותלמידיו.

מלבד קאפרי ופומפיי טיול לדרום איטליה יכול לכלול עוד אטרקציות רבות. חובה לבקר בחוף אמאלפי הנחשב המשתרע בין סורנטו לסלרנו. כאן מחכה לכם נסיעה איטית מול נופים מרהיבים ושפע של נקודות עצירה לתצפית ועיירות מעניינות. בכל העיירות תוכלו למצוא סמטאות ציוריות, מסעדות, כנסיות ושפע של פינות חמד.

עוד טיולים לאיטליה

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
טיול לדרום איטליה - האי קאפרי ואתר פומפיי
Article Name
טיול לדרום איטליה - האי קאפרי ואתר פומפיי
Description
טיול לדרום איטליה מומלץ מאוד עבור התייר הישראלי, תוכלו למצוא בה חופים, עתיקות, מסעדות, תרבות ועיירות קסומות. העיר נאפולי היא בירת האזור, זוהי העיר השלישית בגודלה באיטליה והיא יעד בפני עצמו. העיר מלאה בהיסטוריה, אטרקציות ומקומות בילוי.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

יוון

יוון, ארץ הנופש והחופש מציע שפע של חופים מדהימים ואטרקציותיוון, ארץ הנופש והחופש מציע שפע של חופים מדהימים ואטרקציות

יוון, ארץ הנופש והחופש, השוכנת במרחק של פחות משעתיים טיסה מישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים מידי שנה בשנה, כולל עשרות אלפי נופשים ומטיילים ישראליים המגיעים לכאן, בעיקר, בגלל האיים היפהפיים

טיול מאורגן לאירופה

טיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיותטיול מאורגן לאירופה 5 פנינות אירופאיות

אם בא לכם לעשות טיול מאורגן לאירופה של כמה יעדים באירופה, הרשו לנו להמליץ לכם על מסלול מעניין המשלב כמה הערים המעניינות של אירופה - לוקסמבורג, בריסל, האג, אמסטרדם וקלן.