קוס
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל קוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהים

קוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהיםקוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהים

קוס

האי קוסאם אתם מחפשים יעד אטרקטיבי לנופש באווירה קיצית מרגיעה, האי קוס יכול להיות המקום בשבילכם. עם 112 קילומטר של חופים נקיים, אוזו ואוכל טעים, קלאבים מפנקים, ספורט ימי ומבחר בילויים האי בהחלט מספק את הסחורה. וכל זה במרחק של שעה וחצי טיסה מתל אביב. המבקרים האי יוכלו ליהנות מחוף מרמרי, טיגאקי ואחרים, כמו גם ליהנות מהאטרקציות של העיר קוס. האי מזוהה מאוד בתור יעד של צעירים לפני ואחרי צבא, אך האטרקציות הרבות שבו הופכות אותו ליעד נופש המתאים לכל המשפחה.

קוס היא בירת האי ונראה שהיא מרכזת בתוכה את כל מה שטוב ביוון ובהחלט כיף ונעים לבלות בה ולטייל בסמטאות האופייניות ליוון, לראות את הנמל הצבעוני וליהנות מכל מה שיש לה להציע. מי שירצה יוכל להשכיר אופניים וכך לטייל ברחובות העיר.

היפוקרטס, אבי הרפואה המודרנית, נולד וחיי בעיר קוס וכאן הוא גם לימד את תלמידיו. על פי האגדה הוא לימד אותם בצלו של עץ הדולב אשר נמצא במרכז העיר. על פי המסורת גילו של העץ הוא 2400 שנה ותיירים פוקדים את המקום, אך האמת שגילו המשוער של העץ הוא כמה מאות שנים.

מומלץ לבקר באזור המרינה של קוס, האווירה נעימה וניתן להתרשם מהיאכטות של עשירי העולם הפוקדים את האי וליהנות מהמסעדות הטובות. השתדלו להתרחק ממסעדות התיירים אשר לא תמיד מצטיינות באיכות. ביו מוקדי העניין של העיר ניתן לבקר בטירת נראטסיה שהיא בעצם מבצר צלבני מהמאה ה -14 (נמצא בכניסה לנמל). האתר הארכאולוגי המרכזי של קוס הוא האסקלפיון, ממנו גם נשקף הנוף המרהיב של העיר. אל תוותרו על ביקור בשוק המקורה של קוס, שוק שנוסד בשנת 1935 ונותר פעיל עד היום, מפרות וירקות ועד סבונים ואוזו, תוכלו למצוא בשוק הרבה דברים מעניינים. ואם אתם כבר בסביבת השוק המקורה, בקרו בכנסיית איה פאראסקבי הנמצאת ממש בפאתי השוק.

קוסמה אוכלים?

בעיר קוס תוכלו למצוא שפע של מסעדות, בתי קפה, טברנות ומועדונים. המוזיקה היוונית נותנת את הטון והאווירה שיגעון. זהו מקום טוב ליהנות משתי מנות מסורתיות – הג‘ירוס והסופלאקי. למי שלא מכיר הסופלאקי הוא בעצם שיפודים (עוף, בקר או חזיר) הצלויים בתערובת עשירה של שמן זית עם עשבי תיבול. הג’ירוס הוא הגרסה היוונית לשווארמה והוא מוגש באופן בתוספת צ’יפס, ירקות וכמובן צ’יזי’קי. את המנות הטעימות תוכלו למצוא בטברנות האותנטיות של קוס: KOSTAS נחשבת לאחת המוצלחות והיא מגישה מנות מהמטבח היווני והתורכי, שימו לב כי המנות נדיבות במיוחד. בחוף לאמבי תוכלו למצוא את Taverna Faros, בה לצד המנות ישנה גם הופעת פולקלור ונוף נהדר לים. זהו מקום טוב להעביר את את אחר הצהריים ולהינות מהשקיעה.

בטן גב בקוס

בטן גב בקוסלפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה פשוט לשכב על הגב וליהנות מהיופי של החופים, מהבחינה הזו קוס מספקת את הסחורה ולאן שלא תסתכלו תראו חוף טוב ומיטות שיזוף לכולם. מבין החופים המעניינים ניתן להזכיר את חוף פארדייס, חוף אגיוס סטפנוס וחוף ת’רמה. חוף פארדייס הוא יעד מושלם עבור משפחות, החוף מלא באטרקציות כמו מתקנים מתנפחים במים, אופנועי ים, בננה ואחרים. חוף אגיוס סטפנוס משלב גם קצת עתיקות, מה שמעניק לו קסם מיוחד. מולו ישנו אי קטן אליו אפשר להגיע בשחייה במים הצוננים. חוף ת’רמה המרוחק כ 10 קילומטר מהעיר קוס מעניק לכם חוויה קצת שונה; כאן לא תמצאו חולת לבנים אלא חול שחור שמקורו בהתפרצויות וולקניות. במקום ישנן נביעות חמות העשירות במינרלים. מי הנביעות נשפכים אל הים ושם ישנה מעין ברכה התחומה בסלעים ובה מתנקזים המים החמים. המקום יכול אפילו להתאים לבילוי רומנטי לילי.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
 קוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהים
Article Name
קוס, חבילות נופש בהנחה לאי המדהים
Description
אם אתם מחפשים יעד אטרקטיבי לנופש באווירה קיצית מרגיעה, האי קוס יכול להיות המקום בשבילכם. עם 112 קילומטר של חופים נקיים, אוזו ואוכל טעים, קלאבים מפנקים, ספורט ימי ומבחר בילויים האי בהחלט מספק את הסחורה. וכל זה במרחק של שעה וחצי טיסה מתל אביב. המבקרים האי יוכלו ליהנות מחוף מרמרי, טיגאקי ואחרים, כמו גם ליהנות מהאטרקציות של העיר קוס.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

הסילווסטר

הסילווסטר באמסטרדם, פראג ורומאהסילווסטר באמסטרדם, פראג ורומא

עוד רגע השנה מסתיימת ובעולם כולו מתכוננים לקבלת השנה האזרחית החדשה. סופה של שנה ותחילתה של שנה חדשה הוא תמיד אירוע מתרגש אותו נוהגים לחגוג במסיבות ואירועים שונים. בישראל סוף

נופש בבורגס

נופש בבורגס – סקר חופים ואטרקציותנופש בבורגס – סקר חופים ואטרקציות

העיר בורגס, שעל חופה הדרומי של בולגריה, לא רחוק מהגבול עם טורקיה, הפכה זה מכבר לאחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בקרב הישראליים, שכן נופש בבורגס מציע לנו כמעט את כל מה

florence

בניינים עוצרי נשימה והמיטב האדריכלות של פירנצהבניינים עוצרי נשימה והמיטב האדריכלות של פירנצה

פירנצההאדריכלות של פירנצה ידועה ומוכרת ברחבי העולם, והעיר היא כמו מוזאון חי, מלא בבניינים קסומים, ארמונות מלכותיים מימי הביניים ומונומנטים מרשימים - הרבה עבר יש בעיר, אבל שום דבר לא