בלאק פריידיי
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל בלאק פריידיי, קניות בלונדון, ברלין או ברצלונה

בלאק פריידיי, קניות בלונדון, ברלין או ברצלונהבלאק פריידיי, קניות בלונדון, ברלין או ברצלונה

בלאק פריידיי

בלאק פריידיכמידי שנה העולם מציין את BLACK FRIDAY, השנה (2019) זה ב 29 בנובמבר. זוהי התקופה בה החנויות מציעות מבצעי ענק לקראת המכירות של חג המולד. אמנם בלאק פריידיי מצוין ב 29 בנובמבר, אך למעשה מדובר בחגיגת קניות המתחילה עוד קודם ומגיעה לשיאה ביום זה. עבור אלו מאיתנו אשר מטיילים בלונדון, ברלין או ברצלונה, זוהי הזדמנות להצטרף לחגיגת קניות במחירים מוזלים. את המבצעים וההנחות תוכלו למצוא בכל מקום ומומלץ לעקוב אחר הפרסומים באינטרנט. תוכלו לעשות זאת באתרים של הרשתות השונות. הפעם נסקור כמה מקומות בלונדון, ברלין וברצלונה, בהם תוכלו ליהנות ממבצעי הבלאק פריידי.

בלאק פריידיי בלונדון

בלונדון ישנם אזורי קניות רבים בהם ניתן לנצל את הבלאק פריידי. באוקספורד סטריט תוכלו למצוא למעלה מ 300 חנויות שונות, ביניהן חנויות הכלבו הגדולות: Selfridegs, John Lewis ו Debenhams. מי שרוצה להתמקד באופנה יכול לבקר ב Primark ו Topman.

עוד אזור חנויות מומלץ הוא Regent Street ו Jermyn Street. כאן תוכלו למצוא חנויות ותיקות כמו חנות הצעצועים Hamleys וחנות הכלבו Liberty. כמו כן תמצאו כן את החנות של אפל, מקום שבהחלט מושך עניין בבלאק פריידי. מי שרוצה להתמקד בנעליים יכול לנסות את John Lobb.

מומלץ מאוד לבקר באתרי האינטרנט של חנויות אלו על מנת להתרשם מהמבצעים בזמן אמת.

בלאק פריידיי בברלין

בלאק פריידי ברלין

אחד מאזורי הקניות הידועים של ברלין הוא רחוב kurfürstendamm  בו תוכלו למצוא חנויות מעצבים כמו ארמאני, YSL, שאנל ועוד. יתכן שתמצאו יותר עניין בחנויות הכלבו KeDeWe  הנחשבת לגדולה ביותר בברלין ובה פשוט יש את הכל.

עוד אזור קניות יודע בברלין נמצא בפרידריכשטראסה. יש כאן חנויות רבות הכוללים בוטיקים ומוצרי מותרות. כאן גם תוכלו למצוא סניף של חנות הכלבו הצרפתית גאלרי לאפייט ועוד חנויות אופנה רבות.

אם תרצו אאוטלט טוב תצטרכו לצאת מהעיר ולבקר ב McArtur Glen Designer Outlet  בו יש אינספור חנויות, החל ממעצבים ועד כלי מטבח. ואם לא, אפשר לקבל חווית קניות ממצה ב Mall of Berlin  בו יש קרוב ל 300 חנויות מסוגים שונים, זהו קניון חדש יחסית (נפתח ב 2014) והוא מציע חווית קניות, לצד אוכל ובילויים שונים.

בלאק פריידיי בברצלונה

בלאק פריידי ברצלונה

שימו לב קודם כל כי הבלאק פריידי בברצלונה מתקיים באופן רשמי ב 23 לנובמבר !

shoppingחלק גדול מחוויית הקניות של ברצלונה מתרכזת ברחובות Passeig de Gracia ו Portal Del Angel אליהם ניתן להגיע בקלות באמצעות המטרו. Portal Del Angel  נחשב לאזור הקניות הזול וכאן תוכלו למצוא מותגים ידועים כמו Springfield, Zara, Pull and Bear, בנטון, H&M, ברשקה, מנגו ואחרות. כאן גם תוכלו למצוא את חנות הכל בו El Corte Inglés הנחשבת לרשת חנויות הכלבו הגדולה באירופה. מי שבעניין יכול למצוא כאן גם את החנות של דיסני.

ברחוב Passeig de Gracia תוכלו למצוא מותגים קצת יותר יוקרתיים כמו דולצ’ה וגבאנה, ארמאני, גוצ’י, דיזל, Burberry, Bvlgari, רולקס ואחרות.

עוד מקום טוב ליהנות מהמבצעים הוא Centro Commercial Glories. זהו קניון גדול עם חנויות רבות, לצד מקומות בילוי ומבחר ענק.

בכל מדינה ישנו אתר ייעודי המרכז את מבצעי הבלאק פריידי ובוא ניתן למצוא מידע רב לגבי מבצעים שונים, בעיקר עבור מכירות המתקיימות באינטרנט.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
בלאק פריידיי, קניות בלונדון, ברלין או ברצלונה
Article Name
בלאק פריידיי, קניות בלונדון, ברלין או ברצלונה
Description
כמידי שנה העולם מציין את BLACK FRIDAY, השנה (2019) זה ב 29 בנובמבר. זוהי התקופה בה החנויות מציעות מבצעי ענק לקראת המכירות של חג המולד. אמנם בלאק פריידי מצוין ב 29 בנובמבר
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חלקידיקי

חלקידיקי הקסם המשלב רצועת חוף לצד מפרצים תכוליםחלקידיקי הקסם המשלב רצועת חוף לצד מפרצים תכולים

רק 40 דקות נסיעה מסלוניקי ומגיעים לחצי האי חלקידיקי ומייד מתאהבים בקסם המשלב רצועת חוף מיוערת לצד מפרצים תכולים ובוהקים. מחצי האי חלקידיקי יוצאות 3 לשונות יבשה

בודפשט

בודפשט פנינה של מרכז אירופהבודפשט פנינה של מרכז אירופה

בודפשט, בירת הונגריה, היא העיר השישית בגודלה באיחוד האירופי והיא מהווה מרכז כלכלי, פוליטי ותרבותי חשוב מאוד בהונגריה. העיר בודפשט המשתרעת על שתי גדות הדנובה, נחשבת לאחת הפנינות האטרקטיביות ביותר

אגם גארדה

אגם גארדה – המסלולים באזור של האגם הכי יפה באיטליהאגם גארדה – המסלולים באזור של האגם הכי יפה באיטליה

אתם בוודאי שמעתם על אגם גארדה היפהפה, בצפונה של איטליה ועל כל העיירות הציוריות והמדהימות הפזורות לאורכם של חופיו. היום נחלוק אתכם רעיונות למסלולים באזור, מיום אחד ועד שלושה ימים,