מיקונוס
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל מיקונוס, המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבנים

מיקונוס, המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבניםמיקונוס, המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבנים

מיקונוס

מיקונוס טאוןמכירים את יוון, זו אשר אנו רואים בגלויות הנמכרות בחנויות המזכרות, עם בתים בצבע לבן המשקיפים אל הים הכחול? ובכן זהו בדיוק האופי של מיקונוס .זהו המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבנים וקסומים, אך לאי הקטן יש עוד מה להציע חוץ מהחופים. יש בו נופים מהפנטים, כנסיות יווניות, מוזאונים וגם חנויות מותגים הפונות אל קהל העשירים והסלבריטאים אשר התאהבו באי.

מיקונוס טאון

בשביל להתרשם מהנופים והמראות האותנטיים, אין צורך להרחיק לאיזה כפר נידח. ניתן לראות אותם כבר במיקונוס טאון המשמשת כבירת האי. כאן תוכלו להרשות לעצמכם  ללכת לאיבוד בסמטאות הקסומות ופשוט להתרשם מהסגנון המיוחד, הכנסיות הקסומות ואפילו טחנות הרוח הפזורות פה ושם. גם את המסעדות והטברנות לא תצטרכו להתאמץ לחפש, העיר כולה היא אטרקציה תיירותית אחת גדולה. אך שתי נקודות שמומלץ לבקר בה, הן הנמל הישן של מיקונוס, משם גם תוכלו לקחת הפלגה לא דלוס, וטחנת הרוח בוני המאפשרת לכם תצפית רומנטית על נופי העיר.

באזור המערבי של מיקונוס טאון תוכלו למצוא אזור אשר זכה לכינוי וונציה הקטנה. זוהי רצועת חוף בה מבני העיר נושקים לים והסגנון הארכיטקטוני מזכיר את וונציה. הטברנות באזור מחזיקות במרפסות המאפשרות לכם להשקיף לים בעודכם נהנים מכוסית משקה, מטעמי המטבח היווני או לפחות כוס קפה.

החוף הקרוב ביותר למיקונוס טאון הוא חוף Magali Amos, ניתן להגיע אליו בהליכה ממרכז העיר, אך אם מדובר בעונת התיירות צפו לחוף עמוס בתיירים. מי שרוצה חוף שקט יותר, אך יחד עם זאת מוסדר עם כל השירותים והאטרקציות, צריך להרחיק לקצה הדרום מערבי של האי, שם נמצא חוף Agio Ioannis.

ANO MERAהכפר ANO MERA

שלא יהיה לכם את הרושם המוטעה, למרות הנופים הפסטורליים של מיקונוס לא ממש מדובר במקום שקט ורגוע. האי עמוס בתיירים הממלאים את הרחובות, החנויות, הטברנות וכל המקומות האטרקטיביים אשר באי. גם חיי לילה סוערים תמצאו במיקונוס. אם אתם מחפשים משהו יותר שקט ורגוע, מוטס לבקר בכפר Ano Mera, בו תמצאו יותר שקט ואותנטית. מי שרוצה יכול גם ללון בכפר זה וליהנות ממחירים יותר סבירים בהשוואה למיקונוס טאון. מרבית האטרקציות בכפר הן סביב הכיכר המרכזית. בסמוך לכפר תוכלו למצוא שני חופים מדהימים – Ftelia ו Kulafati.

מיקונוס, חיי לילה ומסיבות

מיקונוס הוא אי מאוד תיירותי וככזה יש בו סצינת חיי לילה ומסיבות מלאות אקשן. לצד הטברנות תוכלו למצוא כאן בארים, מועדונים ואפילו מסיבות חוף. מי שאוהב את חיי הלילה והמסיבות ימצא את מבוקשו במיקונוס סיטי. את מסיבות החוף הסוערות של הקיץ תוכלו למצוא בחוף פרדייז.

תחבורה במיקונוס

באי ישנם אוטובוסים וגם מוניות. באמצעות התחבורה הציבורית תוכלו להתנייד בין המקומות המרכזיים – שדה התעופה, אותוס, מיקונוס טאון ואנו מרה. המוניות יקרות ונראה גם שאין מספיק מוניות אשר יכולות לעמוד בעומס התיירים. מומלץ מאוד להשכיר רכב באי, הדרכים קלות וטובות.

מגדלור ארמניסטיס

בצפון האי (בסך הכל מדובר ברבע שעה נסיעה ממיקונוס טאון), תוכלו למצוא את מגדלור ארמניסטיס הממוקם על מצוק סלעי ומשקיף לעבר הים האיגאי. המרחק הקצר והנוף המדהים מצדיקים את הביקור, אך מעבר לזאת אין אטרקציות בסביבת המגדלור.

האי דלוסהאי דלוס

סמוך למיקונוס תמצאו את האי דלוס, אליו ניתן להגיע בהפלגה ממרכז העיר. זהו אי קטן אשר אינו מיושב, אך בתקופות קדומות הוא היה שוקק פעילות ועל כך יעידו השרידים הארכיאולוגיים הכוללים פסיפסים, פסלים ושרידי מקדשים. מבחינת הארכאולוגיה, זוהי את הנקודות החשובות ביוון; על פי המיתולוגיה זהו מקום הולדתם של אפולו ואריטימיס.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
מיקונוס, המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבנים
Article Name
מיקונוס, המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבנים
Description
מכירים את יוון, זו אשר אנו רואים בגלויות הנמכרות בחנויות המזכרות, עם בתים בצבע לבן המשקיפים אל הים הכחול? ובכן זהו בדיוק האופי של מיקונוס .זהו המקום המושלם לחופשת בטן-גב בחופים לבנים וקסומים, אך לאי הקטן יש עוד מה להציע חוץ מהחופים. יש בו נופים מהפנטים, כנסיות יווניות, מוזאונים וגם חנויות מותגים הפונות אל קהל העשירים והסלבריטאים אשר התאהבו באי.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חלקידיקי

חלקידיקי הקסם המשלב רצועת חוף לצד מפרצים תכוליםחלקידיקי הקסם המשלב רצועת חוף לצד מפרצים תכולים

רק 40 דקות נסיעה מסלוניקי ומגיעים לחצי האי חלקידיקי ומייד מתאהבים בקסם המשלב רצועת חוף מיוערת לצד מפרצים תכולים ובוהקים. מחצי האי חלקידיקי יוצאות 3 לשונות יבשה

האי רודוס

חופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יווןחופשה חלומית, הכירו את האי רודוס, יוון

הוא קטן, הוא קרוב והוא פנינה אמתית לחופשה חלומית, הכירו את האי רודוס - יעד מושלם לחופשה משפחתית או לזוג הרוצה לבלות חופשה רומנטית. לא במקרה הוא אחד היעדים המיותרים

חופשה רומנטית בקוס

חופשה רומנטית בקוס – חמישה רעיונותחופשה רומנטית בקוס – חמישה רעיונות

חופשה רומנטית בקוס: האי הקטן קוס, הסמוך לחופיה של טורקיה, התברך ביופי אין סופי: הוא מוקף בחופים חוליים יפהפיים, הנחבאים בין צוקים ומעבר להם, בליבו של האי, יש עמקים קטנים