garda
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל אגם גארדה : עשרת הבארים הטובים ביותר

אגם גארדה : עשרת הבארים הטובים ביותראגם גארדה : עשרת הבארים הטובים ביותר

garda

אגם גארדהאגם גארדה , השוכן במורדות הרי האלפים האיטלקיים, במרחק של כשעתיים נסיעה מזרחית למילנו, הוא אחד היעדים המפורסמים באיטליה. לאזור יש הרבה מה להציע, עם וילות, נופים ציוריים של הרי הטרנטינו ועוד. במהלך ביקורכם ב אגם גארדה בוודאי תרצו להכיר את הברים המקומיים, להלן 10 מהברים הטובים שתוכלו לנסות.

Classic Rock Beach Café

בבר זה תוכלו למצוא מתקני ספורט הכוללים מגרש כדורעף חופים, מגרשי טניס, רצועות חוף פרטית, כדורגל שולחני, כיסאות נוח, מיטות שיזוף ושמשיות להשכרה. בר זה פתוח לאורך כל שעות היום. ישנם גם מסעי טלוויזיה המשדרים את אירועי הספורט החשובים וחיבור WIFI לאורחים. בימי שישי וראשון תוכלו ליהנות כאן מרוק קלאסי לצד טעימות אוכל איטלקיות, בירות ויין מקומי.

לאתר האינטרנט https://www.crbeachcafe.com

D20 Caffè

בבר זה תוכלו למצוא מגוון עשיר של ארוחות בוקר המתאימות לכל טעם ולכל תקציב. הם נעים בין שילובים פשוטים וזולים הכוללים מיץ תפוזים סחוט טרי, אספרסו וקרואסון, ועד מנות יקרות יותר הכוללות לחמים וקרפצ‘יו בשרי. למקום יש עיצוב מודרני המאופיין בצבעים עזים המקרינים אווירה שמחה ומסבירת פנים.

כתובת: via Matteotti 91, Torbole sul Garda, Italy

Golden Beach אגם גארדה

בין אם זה בשביל ליהנות מאפרטיף יוקרתי לצד האגם או להתענג ממשקה בלילה מול האגם הקסום, גולדן ביץ’ הוא מקום שאתה לא יכול לפספס. נוף האגם הוא פשוט מושלם, הגינה מקושטת באלגנטיות והתאורה הלילית יוצרת את האווירה המושלמת תחת השמיים האיטלקיים. תמיד יש מוזיקה ואוכל ותוכלו לבלות כאן לאחר יום רגוע באגם וליהנות מקצת ריקוד עם המקומיים.

כתובת: via Matteotti 91, Torbole sul Garda, Italy

Il Cappellaio Matto Caffè

 בעברית שם המקום הוא ”הכובען המטורף“ וזוהי פנינה נסתרת בסאלו, אחת מהעיירות הפופלריות באזור האגם. המקום מתהדר בעיצוב כפרי המעניק אווירה של פעם ובשילוב של יין טוב. למרות המראה המיושן יש כאן תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ותמצאו כאן איכות שקשה למצוא במקומות אחרים. הקוקטיילים מוכנים בקפידה והתוצאה מענגת במיוחד. הכנסת האורחים היא נהדרת ובעלי המקום יברכו אתכם מכל הלב ויעזרו לכם להתערבב במקום בעזרת שילוב של אירוח מסורתי ומודרני אשר ישאירו את חותמם על החופשה שלכם.

כתובת: via Matteotti 91, Torbole sul Garda, Italy

 Antico Caffè

המטיילים אשר רוצים ליהנות מארוחת בוקר פרוסקו איטלקית קלאסית חייבים לבוא לנסות את המקום הזה. יש לו מיקום מרכזי במוניגה דל גארדה והוא ממש בלב העניינים. יש למקום עיצוב מקסים ואלגנטי, גם המחירים נוחים ויש שירות לבבי מעולה. כאן תוכלו ליהנות מאפרטיבו לצדפינגר פוד“. מומלץ לבלות כאן בשעות הערב המוקדמות.

 כתובת: 6 Via Dante Alighieri, Moniga del Garda, Lombardia, 25080, Italy

 Vecchio Mulino Beach

מקום זה ממוקם על שפת האגם של פשיירה דל גרדה. המקום מציע לכם קוקטיילים מעולים עם הרבה יצירתיות לצד מנות טעימות ואווירה תוססת. יש כאן תשומת לב לפרטים ולאסטטיקה והרבה תשוקה לאוכל המתבטאת בשימוש ברכיבים טריים ואיכותיים. את זה תוכלו להרגיש גם באוכל וגם במשקאות. יש כאן תפריט עשיר ומגוון הכולל גם אפשרויות לטבעונים ולצמחוניים. בבר תוכלו למצוא צוות ברמנים נלהבים העושה שימוש במיטב מותגי האלכוהול.

כתובת: 14 Strada Bergamini, Peschiera del Garda, Veneto, 37019, Italy

אתר אינטרנט: http://www.vecchiomulinobeach.com

La Darsena Italy

זהו המקום שבו תוכלו להיכנס למסע אל תוך הטעמים האיטלקיים שאותם אתם רוצים להכיר. ואם לא אכפת לכם לבזבז קצת כסף תוכלו ליהנות כאן. זהו הרבה יותר ממקום לשתות בו, כאן תוכלו ליהנות מארוחת ערב קלסית ורומנטית אל מול נופי האגם.

כתובת: 14 Strada Bergamini, Peschiera del Garda, Veneto, 37019, Italy

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
אגם גארדה: עשרת הבארים הטובים ביותר
Article Name
אגם גארדה: עשרת הבארים הטובים ביותר
Description
אגם גארדה, השוכן במורדות הרי האלפים האיטלקיים, במרחק של כשעתיים נסיעה מזרחית למילנו, הוא אחד היעדים המפורסמים באיטליה. לאזור יש הרבה מה להציע, עם וילות, נופים ציוריים של הרי הטרנטינו ועוד. במהלך ביקורכם בוודאי תרצו להכיר את הברים המקומיים, להלן 10 מהברים הטובים שתוכלו לנסות.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה משפחתית בבודפשט

חופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשטחופשה משפחתית בבודפשט או מה עושים עם הילדים בבודפשט

בודפשט ידועה בתור אירופה הקלאסית במיטבה. הארכיטקטורה והקסם המיוחד מושכים תיירים רבים. אך הילדים לא תמיד מתלהבים ממה שמושך את תשומת לבם של המבוגרים. אם מתכננים חופשה משפחתית בבודפשט עם

חופשה ברומא

חופשה ברומא – סיור מהסרטיםחופשה ברומא – סיור מהסרטים

אין כמו חופשה ברומא, העיר מלאה באתרים תיירותיים, היסטוריים ומודרניים. גם על האוכל האיטלקי לא צריך להוסיף מילה, זהו חלק בלתי נפרד מחופשה ברומא. האתרים הנפלאים של העיר רומא שימשו