כרתים
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל כרתים זה נופי טבע עצרי נשימה וחופים מרהיבים

כרתים זה נופי טבע עצרי נשימה וחופים מרהיביםכרתים זה נופי טבע עצרי נשימה וחופים מרהיבים

כרתים

דילים לכרתיםכרתים האי הגדול ביותר מבין איי יוון הוא גם אחד ממוקדי התיירות הבולטים והפופולריים ביותר ביוון, כאשר מספר עצום של למעלה משני מיליון תיירים פוקדים אותו מדי שנה. והם בהחלט יודעים מה הם עושים. מדובר באי יפהפה , בעל  מגוון חסר תקדים של נופי טבע עוצרי נשימה- צוקים מרשימים, חופים מרהיבים, הרים תלולים, מישורים ירוקים ואפילו מדבריות שוממות. עיירות ציוריות, גבעות מוריקות, כרמים, מטעי זיתים, מפרצים לבנים, את כל אלה תמצאו בשפע באי.

כרתים טיסה ומלון במחירים משתלמים במיוחד

טיסה לכרתים מישראל היא זולה ונגישה לכל אחד ותאפשר לכם להגיע לאי הנפלא בזמן קצר, לנקות את הראש ולמלא מצברים באחד מהאיים היווניים הקלאסיים והמבוקשים ביותר. תוכלו למצוא מבחר גדול של חבילות נופש בכרתים ודילים לכרתים הכוללים טיסה ומלון במחירים משתלמים במיוחד. כרתים מציעה שפע של מלונות ברמות שונות, והטיסה מישראל מגיעה לשדה התעופה בהרקליון- עיר הבירה של האי.

הערוץ הארוך ביותר באירופה

בשונה מהרבה איים יווניים אחרים, כרתים עשיר במיוחד בשמורות טבע מרהיבות ועיירות טיסות לכרתיםציוריות. מומלץ לצאת מהמלון ולא להסתפק רק בשחייה בחופים הנפלאים של האי, אלא גם לבקר בשפע האטרקציות שהוא מציע. ערוץ סאמריה- שמורת טבע ייחודית שבה תוכלו לבצע טרק לאורך הערוץ הארוך ביותר באירופה וליהנות מהנופים.  גם אגם קורנס שבמימיו תוכלו להתרענן מציע מי תכלת צלולים ונופים יפים.

אסור לפסוח גם על הערים המרכזיות באי כמו הרקליון, חאניה, אגיוס ניקולאוס ורתימנו. עתיקות, מבנים מיוחדים, שווקים תוססים וטברנות אותנטיות הופכות את הערים האלה לאטרקציות מעניינות שאסור לפסוח עליהן. הן מתאפיינות באנסמבל ארכיטקטוני יוצא דופן המשלב השפעות שונות של כל הכובשים השונים שחשקו באי- יוונים, רומאים, ביזנטים, ונציאנים, תורכים וגרמנים.

כרתים – המבוך שבו היה כלוא המינוטאור

חשוב לציין גם את ההיסטוריה המפוארת והעשירה באופן יוצא דופן של האי. כבר לפני אלפי שנים התרבות המינואית, אחת מהתרבויות המרתקות והמתקדמות ביותר בעת העתיקה שגשגה באי. בין השרידים לתרבות העתיקה הזאת ששלטה באי ניתן למנות את ארמון קנוסוס, שהיה שייך למלך מינוס האגדי. תוכלו לפגוש את גיבורי המיתולוגיה היוונית ולהתהלך במבוך שבו היה כלוא המינוטאור, אחת מהדמויות המפורסמות ביותר במיתולוגיה היוונית שכולנו שמענו  את הסיפורים עליה. אתר נוסף שניתן ללמוד בו על התרבות המינואית הוא המוזיאון הארכיאולוגי, עוד אתר שחובה לבקר בו. אלפי פריטים ייחודיים, לרבות פסלים, כדים, ציורי קיר, כלי חרס ותכשיטים יחזירו אתכם אחורה בזמן לימי קדם.

חבילות נופש לכרתיםנופש בכרתים ישאיר אתכם ללא מילים. רגע אחד תשתו כוסית אוזו בטברנה בכיכר המרשימה בהרקליון או בחניה, לאחר מכן תוכלו לשתות יין משובח באחד מהכרמים הגדולים של כרתים, לטעום שמן זית איכותי ויום למחרת ללגום שמפניה קרה במהלך שייט במפרצים המקסימים של האי.

ומעל הכל, הדובדבן שבקצפת, היא החמימות והפתיחות של התושבים המקומיים שישמחו לארח אתכם. אתם לא תשכחו את הנדיבות, רוחב הלב והכנסת האורחים שלהם, שאותם לא תמצאו בשום מקום אחר. טיול לכרתים הוא חוויה יוצאת דופן שתשאיר אתכם פעורי פה ותיחרט בזיכרונכם לעד.

דילים לכרתים, חבילות נופש לכרתים, טיסות לכרתים, טיול מאורגן לכרתים

מה עוד בדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
כרתים זה נופי טבע עצרי נשימה וחופים מרהיבים
Article Name
כרתים זה נופי טבע עצרי נשימה וחופים מרהיבים
Description
כרתים האי הגדול ביותר מבין איי יוון הוא גם אחד ממוקדי התיירות הבולטים והפופולריים ביותר ביוון, כאשר מספר עצום של למעלה משני מיליון תיירים פוקדים אותו מדי שנה. והם בהחלט יודעים מה הם עושים. מדובר באי יפהפה , בעל מגוון חסר תקדים של נופי טבע עוצרי נשימה- צוקים מרשימים, חופים מרהיבים, הרים תלולים, מישורים ירוקים ואפילו מדבריות שוממות. עיירות ציוריות, גבעות מוריקות, כרמים, מטעי זיתים, מפרצים לבנים, את כל אלה תמצאו בשפע באי.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

טיול מאורגן לרומניה

טיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולהטיול מאורגן לרומניה, בעקבות הרוזן דרקולה

טיול מאורגן לרומניה אשר מספקת הרבה עניין לתיירים הישראלים ובהחלט יש הרבה מה לראות בה, מאזורים הרריים ועד מישורי הדנובה וביניהם שפע של עיירות ציוריות בהן נראה כי הזמן עמד