אנטליה הכל כלול
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל אנטליה הכל כלול וזה לא רק במלון

אנטליה הכל כלול וזה לא רק במלוןאנטליה הכל כלול וזה לא רק במלון

אנטליה הכל כלול

קלאבים הכל כלולבמשך שנים רבות אנטליה היא יעד תיירותי מועדף על התיירים הישראלים הנהנים לבלות בקלאבים הכל כלול וליהנות מכל הפינוקים במתכונת של הכול כלול. אך לאנטליה יש הרבה יותר מקלאבים, התייר הישראלי יכול לפגוש באנטליה חופים וטבע, אטרקציות, קניות וגם אוכל טוב מהמיטב של המטבח התורכי. אז בואו נצא למסע אל הקסם של אנטליה הכל כלול.

חופים וטבע

מי שרוצה לפגוש חוף יפהפה ומלא קסם מוזמן לבקר באולימפוס, כפר נופש במחוז אנטליה המציע בונגלוס בצל הצוקים והצמחייה הירוקה. לא כפר הנופש הוא האטרקציה עצמה אלא חוף הים הנמצא במרחק הליכה ממנו. ההליכה אל החוף היא הליכה נעימה ומרעננת, לאורכו של נהר קריר ובתוף פארק עתיקות. פשוט המשיכו ללכת לאורך הנהר הנשפך לים ותגיעו לחוף בו ההרים מכוסי עצי המחט מגיעים עד לקו המים.

עוד חוף מופלא החשב לאחד הטובים של אנטליה נמצא באולדניז – הלגונה הכחולה. בחוף זה תמצאו חולות לבנים המשתרעים על פני קילומטרים ומפגש בין נהרות ואגמים עם מים מתוקים למימי הים התיכון. זהו מקום מעולה לאוהבי השיזוף וצנחני הרחיפה הנוהגים לרחף מעל החוף.

מי שרוצה עוד מהטבע של אנטליה מוזמן לבלות למרגלות הרי הטורוס. ניתן לעשות זאת בפארק הלאומי קופרוו, שם תוכלו לערוך טיול רגלי ואף לרחוץ בנהר. הנהר פילס את דרכו ויצר קניון בעומק של 400 מטר המשתרע לאורך 14 קילומטר ומספר נופים מרהיבים.

אנטליה הכל כלול – אטרקציות

מומלץ מאוד לבקר בעיר העתיקה של אנטליה, שם תוכלו לראות את היאכטות העוגנות בנמל, צריח המסגד המחורץ, השעון הגדול, שער אדריאנוס ומבחר מבנים עתיקים היוצרים את האווירה המיוחדת. שימו לב שרבים מהמבנים העתיקים עברו שיקום ושיפוץ והפכו לבתי מגורים יוקרתיים. כאן תוכלו גם לקחת שיט קצר.

כ – 47 קילומטר מזרחית לעיר אנטליה תוכלו למצוא את אספנדוס, בה נמצא תאטרון רומי עתיק אשר השתמר בצורה מושלמת. גם אם אינכם חובבי ארכיאולוגיה מושבעים, תוכלו להיהנות מהמבנה המרהיב. תאטרון רומי זה פעל במאה השנייה והשלישית והוא ערך מופעי תאטרון לקהל ענק של 15 אחף איש.

אנטליה הכל כלול – קניות

אנטליה היא אזור תיירותי וכמו כל אזור תיירותי תוכלו למצוא שפע של דוכנים וחנויות מעניינות בסמוך לאזורים התיירותיים, כמו בעיר העתיקה למשל. שם תוכלו למצוא שטיחים המיוצרים בשיטות מסורתיות, תכשיטים, מוצרי עור, כלי קרמיקה ועוד מבחר מכלי האומנות המסורתיים. ההיצע הוא גדול והמחירים הם סבירים.

אי אפשר לבקר בתורכיה ולדלג על השווקים האותנטיים, שווקים הממלאים אתכם בריחות, צבעים וטעמים. מומלץ מאוד לבקר בשוק המקורה של אנטליה, בו תוכלו למצוא שלל דוכנים המציעים פרות, ירקות, תבלינים ועוד. או בבזאר המרכזי, שם תוכלו למצוא ביגוד והנעלה, לצד מזכרות וחפצי אומנות.

 אנטליהאוכל

ואיך אפשר לבקר באנטליה מבלי להתרשם מהמטבח התורכי. תורכיה, גם בשל מיקומה וגם בשל ההיסטוריה שלה כאימפריה אזורית, זכתה במטבח עשיר ומגוון. במסעדות והשווקים תוכלו ליהנות ממיטב המטבח התורכי, שפע של ירקות ממולאים, בשרים וגם לא מעט מאכלי ים ומוצרי מזון כבושים. בתורכיה תוכלו למצוא גם השפעות מהמטבח הארמני ומומלץ מאוד לנסות את הטופיק; אלו הן כופתאות העשויות מקמח חומוס וטחינה ובתוכן בשר וצנוברים. מבחוץ מעטרים את המנה בקינמון ומעט סוכר והטעם נהדר.

אם תרצו לטעום שווארמה בסגנון תורכי יוצא דופן, תוכלו לבקר במסעדת AZRUM DONER. השווארמה המיוחדת היא מנת הדגל. שווארמה זו עוברת תיבול מיוחד בו היא מושרית בקירור למשך 20 יום בטרם הבישול! לבסוף השווארמה מוגשת על גבי פיתה (לא בתוכה) או על אורז ומעליה יוצקים רוטב חמאה המשלים את הקסם.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
אנטליה הכל כלול וזה לא רק במלון
Article Name
אנטליה הכל כלול וזה לא רק במלון
Description
במשך שנים רבות אנטליה היא יעד תיירותי מועדף על התיירים הישראלים הנהנים לבלות בקלאבים הכל כלול וליהנות מכל הפינוקים במתכונת של הכול כלול. אך לאנטליה יש הרבה יותר מקלאבים, התייר הישראלי יכול לפגוש באנטליה חופים וטבע, אטרקציות, קניות וגם אוכל טוב מהמיטב של המטבח התורכי. אז בואו נצא למסע אל הקסם של אנטליה הכל כלול.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה בסלוניקי

חופשה בסלוניקי , העיר השנייה בגודלה ביווןחופשה בסלוניקי , העיר השנייה בגודלה ביוון

חופשה בסלוניקי, העיר השנייה בגודלה ביוון, אחרי אתונה, יושבת על צומת דרכים חשוב מאין כמוהו במקדוניה, שבצפונה של הארץ והספיקה לראות הרבה תרבויות וממלכות קמות ונופלות במהלך 2,300 השנים שבהן

חופשה בברצלונה

חופשה בברצלונה – עיר של ארכיטקטורה, אמנות וחיים תוססיםחופשה בברצלונה – עיר של ארכיטקטורה, אמנות וחיים תוססים

מתכננים חופשה בברצלונה? אוצרותיה הארכיטקטוניים של ברצלונה משתרעים על פני תקופה של יותר מאלפיים שנה... מעמודי מקדשים עתיקים, שהוקמו בימי יוון ורומי, עד חומות העיר העתיקה ומסמטאות הרובע הגותי ועד

חופשה משפחתית בבוקרשט

חופשה משפחתית בבוקרשט עם ילדים בבוקרשטחופשה משפחתית בבוקרשט עם ילדים בבוקרשט

חופשה משפחתית בבוקרשט, עיר הבירה של רומניה כבר מזמן נמצאת על מפת התיירות הישראלית. יש בה אטרקציות רבות, פארקים נעימים ואפילו תחבורה ציבורית קלה ונוחה לשימוש. מבין האטרקציות המרכזיות של