נופש באמסטרדם
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל נופש באמסטרדם, חוויית שחרור מוחלט

נופש באמסטרדם, חוויית שחרור מוחלטנופש באמסטרדם, חוויית שחרור מוחלט

נופש באמסטרדם

נופש באמסטרדם? למה בכלל אתם נוסעים לחופשה בחו”ל ?

  • רוצים לראות נופים יפים
  • לבקר בכל המקומות המפורסמים
  • לשוטט במקומות שונים מאלה המוכרים לכם
  • לטעום מאכלים חדשים
  • ליהנות מתחושת חופשה בלתי נגמרת

אמסטרדםאמסטרדם מאפשרת לסמן V על כל הסעיפים הנ”ל, ובעצם לא רק לסמן V אלא להיסחף לחוויית שחרור מוחלט במהלך נופש באמסטרדם.

מתי כדאי לצאת לנופש באמסטרדם?

אמסטרדם אידיאלית לנופש של 4-5 ימים. העיר נעימה מאוד בקיץ. גם בתקופה זו יורדים גשמים אבל השמש שוקעת מאוחר כך שיש מספיק זמן ליהנות מכל האטרקציות שאסור לפספס.

בחורף אמסטרדם קרה וזולה מאוד (5-6 מעלות ביום, קרוב לאפס בלילה) . אם טמפרטורות נמוכות לא מרתיעות אתכם תוכלו למצוא גם טיסות וגם בתי מלון במחירים שווים. הסתיו והאביב קרים יותר מאשר בישראל, אם כי סבירים . אפשר לנפוש באמסטרדם כמעט כל השנה.

דרום מערב אמסטרדםנופש באמסטרדם – טיסות

התחרות בין חברות התעופה לטובתנו ואפשר למצוא גם בעונה החמה ביותר כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים. טיסה ישירה לאמסטרדם אורכת כ-5 שעות בממוצע. החברות שממריאות מנתב”ג ונוחתות בסכיפהול : ארקיע, KLM, אל על, טראנסאוויה ואיזי ג’ט. שתי האחרונות מתמחות בטיסות לואו קוסט. גם הזמנת חבילת נופש לאמסטרדם משתלמת , אבל חשוב לוודא את הלוקיישן של המלון.

המקומות המומלצים לחיפוש מלונות

ברחבי אמסטרדם  פזורים מאות בתי מלון. המיקום הטוב ביותר הוא באזור כיכר דאם, שממנה תוכלו להגיע במהירות ובנוחות לרוב האטרקציות בעיר (לפעמים אפילו בהליכה רגלית נינוחה). גם בקרבת תחנת הרכבת ישנם בתי מלון טובים וקרובים לאתרים הפופולריים, ולרוב הם גם זולים יותר מאלה שבמרכז העיר. אופציה שלישית היא לחפש מלון בדרום מערב אמסטרדם, באזור שנמצאים בו הרייקסמוזיאום, שוק אלברט קאופ, הוונדל פארק ועוד.

תחבורה באמסטרדם

אמסטרדם היא אחת הערים שממש כיף לטייל בין רחובותיה . היא מישורית והאטרקציות מרוכזות ברובן בשטח יחסית מצומצם. התחבורה הציבורית בעיר יעילה להפליא  ויש אפשרויות מגוונות:

  1. כדאי לנצל את הטראם (הרכבת החשמלית). אם אתם מתכוונים להשתמש בתדירות גבוהה באמצעי התחבורה הציבורית השונים (ישנם גם אוטובוסים רבים) כדאי לקנות כרטיסים שמאפשרים נסיעה חופשית ליום, יומיים, 3 ימים וכו’ (כרטיס ל-72 שעות למשל יעלה לכם כ-17 יורו בלבד).
  2. סירות שטות בתעלות הקסומות. זו חוויה שלא כדאי לפספס.
  3. אופניים חשמליות כלי הרכב שצובר פופולריות שהולכת וגדלה. ניתן להתנייד באמצעותם בכל מקום בנוחות וללא תלות בתחבורה ציבורית. מומלץ לעשות לפחות טיול אחד באמסטרדם עם אופניים חשמליים, וכך להכיר את העיר באופן ישיר מהנה ולהספיק להגיע מהר יותר ממקום למקום.

אמסטרדם היא יעד לחופשה מושלמתאטרקציות מרכזיות

אמסטרדם היא יעד לחופשה מושלמת ומפנקת.

כדאי לכם להרכיב את החופשה לפי טעמכם האישי . התחביבים. הקצב וההעדפות שלכם. האטרקציות הפופולריות הן רובע התעלות, כיכר דאם (שממנה גם יוצאים סיורים מודרכים מסוגים שונים, חלקם אגב חינמיים – על בסיס טיפ למדריכים), מוזיאון סטיידליק (וגם מוזיאון ואן גוך והרייקסוזיאום), שוק הפרחים, וונדל פארק, הקופי שופס, הקאלוורסטראאט (מדרחוב שמומלץ בעיקר לחובבי השופינג), מרכז המבקרים של היינקן ורובע יורדן.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
נופש באמסטרדם, חוויית שחרור מוחלט
Article Name
נופש באמסטרדם, חוויית שחרור מוחלט
Description
נופש באמסטרדם? למה בכלל אתם נוסעים לחופשה בחו"ל. אמסטרדם אידיאלית לנופש של 4-5 ימים. העיר נעימה מאוד בקיץ. גם בתקופה זו יורדים גשמים
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

מלונות היוקרה של אנטליה

מלונות היוקרה של אנטליה – במחיר מיוחד בחורףמלונות היוקרה של אנטליה – במחיר מיוחד בחורף

אנטליה ותורכיה בכלל נתפסות אצלנו כיעד תיירותי זול. ישראלים רבים ביקרו בבתי המלון של תורכיה וזכו בחופשה מפנקת ובמחירים משתלמים. אך ישנם גם בתי מלון יוצאי דופן, עם רמת פאר

חופשה רומנטית בכרתים

חופשה רומנטית בכרתים – היכן כדאי לבקר בירח דבשחופשה רומנטית בכרתים – היכן כדאי לבקר בירח דבש

חופשה רומנטית בכרתים: האי הגדול שבאיי יוון שעליו ממש כיף לבלות חופשה רומנטית הוא מרבד קסום של חופים נהדרים, אוצרות מימי קדם ונופים משובבי עין, הכוללים ערי חוף תוססות, הרים