פראג
בלוג – קווי חופשה טיפים לחופשה בארץ ובחו”ל מגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגן

מגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגןמגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגן

פראג

העיר פראג היא אחת מהערים הרומנטיות המייצגות יפה את הקסם של אירופה. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר ובכל מקוום מלווה אתכם האווירה של עיר היסטורית זו. פראג היא עיר היסטורית השופע מבנים עתיקים ומרשימים. היא שוכנת לגדות נהר הוולטבה אשר גם הוא שותף לקסם ולרומנטיקה של העיר. ניתן לבקר בה באופן עצמאי וליהנות מהאתרים והשלווה, וניתן לעשות זאת גם בטיול מאורגן המספק לכם נוחות רבה. בטיול מאורגן אם לא צריכים לדאוג ולחפש את האתרים והאטרקציות אלא פשוט ליהנות ולתת למדריכים להראות לכם את העיר. אז מה בעצם אתם צפויים לראות בפראג?

הליכה בעיר העתיקה של פראגהליכה בעיר העתיקה של פראג

העיר העתיקה של פראג היא מקום בו אפשר להעביר שעות, הליכה ברחובות, הגשרים והכיכרות, תוך כדי שילוב של מנוחה בבתי הקפה והמסעדות. בפאתי העיר העתיקה תוכלו למצוא את גשר קארל, גשר המחבר בין העיר העתיקה לבין רובע לסר. זהו גשר להולכי רגל אשר נבנה במאה ה -15, בקצהו מגדל ולאורכו פסלי קדושים. הגשר מספק תצפית יפה ליופי של פראג, כאשר בולטת במיוחד קתדרלת סנט ויטוס. זהו אזור מאוד תיירותי והוא מלא בדוכני אומנות ומופעי רחוב. אם ביקרתם בגשר בשעות היום, אולי תרצו לחזור שוב בלילה ולראות אותו עם האורות. משם תוכלו להמשיך אל הכיכר המרכזית, הנחשבת לאחת היפות באירופה. במקום נמצא פסלו של יאו הוס, איש דת בעל משמעות רבה בעיר. במרכז הכיכר נמצא מגדל שעון (השעון האסטרונומי), המהווה את אחד מסמליה של העיר. מידי שעה עגולה כולם מתקבצים מול המגדל ונפתחת בו דלת עץ קטנה מהם מציצים 12 השליחים של ישו.

המצודה של פראג

במרכזה של פראג מצודת פראג עם צריכים השולטים על קו הרקיע של העיר. המצודה מורכבת מסגנונות בנייה שונים, תוצאה של ההיסטוריה אשר העמידה אותה במרכזם של מלחמות, פלישות ושרפות אשר גרמו לבנייתה המחודשת כמה פעמים. כאן נמצאת קתדרלת סנט ויטוס. במהלך הביקור במקום תוכלו להיחשף למבנים המיוחדים, הגנים והמוזאונים שבמקום הנותנים לכם מבט אל העבר הרחוק. במקום זה תוכלו להעביר כמה שעות טובות.

הרובע היהודיהרובע היהודי

בסמוך לכיכר העיר העתיקה תוכלו למצוא את הרובע היהודי של פראג, בעבר היה זה האזור היחידי בו היהודים הורשו להתגורר. במקום ישנם 4 בתי כנסת, אולם לזכרם של הנספים בשואה ובית הקברות היהודי של פראג בו קבור המהר“ל של פראג עליו מסופר כי יצר גולם בעזרת חכמת הקבלה ל מנת לשמור על יהודי העיר. במקום פועל גם מוזאון יהודי המציג את ההיסטוריה העשירה של יהודי העיר.

גבעת פטרין וגם פרד וג‘ינג’רביקור בגבעת פטרין וגם פרד וג‘ינג’ר

גבעת פטרין מספקת תצפית מרהיבה על העיר פראג ומומלץ בעיקר לבקר בה בחודשי האביב והקיץ, בהם ניתן ליהנות גם מגינת הוורדים שבמקום. במקום ישנו מגדל תצפית אשר עוצב בהשראת מגדל אייפל בפריז, פשוט דגם מוקטן. על מנת להגיע אל הפסגה יש שתי דרכים, האחת היא לטפס את 299 המדרגות והשנייה היא באמצעות הרכבל. הכניסה למתחם היא בחינם,אך הכניסה למגדל התצפית היא בתשלום. אם אתם מגיעים עם ילדים הם בוודאי ימצאו עניין במבוך המראות המשעשע שנמצא במקום.

מגבעת פטרין תוכלו להמשיך אך לאחת האטרקציות הארכיטקטוניות של פראג, בנייו אשר תוכנן על ידי פרנק גרי ומדמה זוג רקדנים. הצורה המיוחדת של הבניין הקנתה לו את השם פרד וג‘ינגר על שם צמד הרקדנים המפורסם פרד אסטר וג‘ינג’ר רוג‘רס.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
Avatar
קווי חופשה הינה חברה סיטונאית מובילה בתחום טיסות השכר וחבילות הנופש. קווי חופשה מפעילה טיסות שכר ומחזיקה מלאי מושבים בלעדי וזמין (גם בטיסות סדירות) ליעדים רבים באירופה, כגון: ברצלונה, מדריד, רומא, ברלין, מינכן, פאריס, ורונה, אמסטרדם ועוד
Summary
מגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגן
Article Name
מגלים את קסמה של פראג בטיול מאורגן
Description
העיר פראג היא אחת מהערים הרומנטיות המייצגות יפה את הקסם של אירופה. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר ובכל מקוום מלווה אתכם האווירה של עיר היסטורית זו. פראג היא עיר היסטורית השופע מבנים עתיקים ומרשימים.
Author
Publisher Name
קווי חופשה
Publisher Logo

חופשה בסורנטו

חופשה בסורנטו, מגרש המשחקים של היפים והעשיריםחופשה בסורנטו, מגרש המשחקים של היפים והעשירים

חופשה בסורנטו, עיר שהיא שער הכניסה לחוף האמאלפיטאני המדהים, הנחשב ובצדק, לאחת מרצועות החוף היפות בעולם ולמגרש המשחקים של היפים והעשירים, המחזיקים כאן ובאי האגדי קפרי, השוכן ממש בסמוך, וילות

באמסטרדם

בילויים וחיי לילה באמסטרדםבילויים וחיי לילה באמסטרדם

מתכננים טיול או חופשה קצרה לסוף שבוע? מה דעתכם על טיול באמסטרדם? סוף שבוע באמסטרדם יכול להיות חוויה מעולה, ליחידים, זוגות, משפחות או קבוצות. ניתן למצוא דילים שווים לאמסטרדם